66. Ennyi vagy Jon Lewis és nem több!

4K 194 30
                                    

- HANNA SZERELMES BELÉD!!!!!- Gyorsan rá vágtam, amikor letolta a boxerét...Úristen!!

- Micsoda??- Kérdezte és döbbent tekintetét szemeimbe szegezte.

Úú.. Öcsém.. Ilyen hülye helyzetbe kerülni!!!

- Csak nem meri bevallani!!! Nem akarom, hogy majd úgy keljen a szemeimbe néznem, hogy mellette tudom, hogy pár perce dugtam azzal a pasival, akibe már régóta szerelmes. Szerinted miért olvasta a regényedet??? Tudod mennyi Facfic blogot írt már rólad?? Ember nem igaz hogy nem vetted észre!!- Nem is hazudtam olyan nagyot, mert tényleg írt Jon-ról, de nem szerelmes blogot... Rendesen ocsmárólta Jon-t..haha.. Iszonyat jó színész vagyok!

- Hmm.. Úgye ezt nem csak azért mondod, mert nem akarod hogy megkeféjelek?- Kérdezte és felvonta a szemöldökét.

Attól nem félek te gyökér!!!

- Nem!! De amúgy tényleg nem akarom.- Mondtam.
Tudom hogy kifog szaladni egyből, látom rajta.

- Ezt megkérdezem tőle, ha nem bánod! Ne mozdulj innen!!- Monta és felöltözött, de mielött ki ment volna, odalépett hozzám és egy csókot nyomott ajkamra és bekukucskált.

- Naaa!!! Menny már a francba!!- Förmedtem rá, majd ki ment, amint becsukódott az ajtó, egyből a törölköző után nyúltam.

Gyorsan kiszálltam a kabinból és felvettem a koktélruhát.

Nem zárombe az ajtót, mert tudom hogy nem fog vissza jönni.

Na most már nyugodtan készülődhetek..

Ahhh.. Hihetetlen ez az ember.. Tudtam, hogy nem a két szép szememért kért bocsánatot.. De nem is baj!!

Gyorsan kisminkeltem magam, a hajamat kivasaltam, majd fújtam magamra a kedvenc Gabrielle bulizós parfümömből.

Kész is!..

Megragadtam a cuccaimat és a szobába vettem az irányt, majd bepakóltam a bőröndömbe a sminkes cuccaimat, a ruhámat egy kupacba raktam Joseph-ével.
Majd kimosom őket.

Lementem a nappaliba, mert onnan hallottam hangokat és gondoltam, hogy csatlakozom a hangok gazdáihoz.

Hirtelen megláttam Jon-t és Hanna-t, Jon hirtelen rám nézett, majd átkarólta Hanna-t.

-Szóval, akkor tényleg tetszem?- Kérdezte Hanna-tól és elővette a megismerkedésünkkor, használt sármos csábitó mosolyát..

Hmm.. Azt hiszi hogy ez nekem fáj?? Hahaha.. Egy cseppet sem.. Tartogatok én neki egy olyan meglepetést, amitől menten rosszúl lesz! Na de nem mondok többet, mert nem akarom lelőni a poént!

Hirtelen megjelent Joseph, aki hátulról a hasamra simitotta két kezét.. Nem szabad semmien érzelmet mutatnom Jon-nak, nem akarom hogy azt higye, hogy féltékeny vagyok vagy valami..

Jon vissza nézett rám és hirtelen meglepett arcal üdvözőlte, a hozzám simult Joseph-et..

Na ez az arca, mindent elárult. Féltékenyé akart tenni,
de hát azt elbaszta...

- Hmm.. Olyan csinos vagy.. Belátok a ruhádba..Piros melltartó van rajtad..Hmm..- Suttogta Joseph a nyak hajlatomba. Hiába mondta suttogva Joseph, Jon Lewis-nek radarr fülei vannak..
A szemei megint elborultá váltak Jon-nak. Hirtelen vissza fordult Hanna-hoz, aki észrevett minket és egyből felállt..

- Naa készen is vagytok?? Ez csódás, akkor már csak Will és Amber-t kell meg várnunk.- Mondta Hanna és egy nagy mosolyt rajzólt az arcára..

꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now