1. časť

9.3K 426 3
                                    


Preboha to už je toľko hodín? Ja nechcem meškať hneď na prvú hodinu môjho kurzu líčenia, to si teda dobré meno neurobím. Rýchlo som vyskočila z postele a utekala do kúpeľne. Zobrala kefku s pastou a strčila si ju do úst. Medzi tým som dobehla ku skrini, aby som si vybrala niečo na seba. Vytiahla som si svetlomodré roztrhané rifle, ktoré sú moje obľúbené a k tomu obyčajné čierne tričko a nejakým nápisom. Do kabelky som si nahádzala mobil,penaženku, klúče a všetky tie dámske čačky mačky. S make upom som si hlavu nerobila, kedže sme mali prísť nenamalované. Vlasy som si len v rýchlosti zopla do copu a nazula balerínky a letela. Zrazu mi pípne mobil. Dave mi píše sms.

8:47 Dave: Dobré ránko princezná :*

9:48 Dave: Halooo 

9:49 Dave: Si tu láska??? :(

Rýchlo mu odpíšem, že nemám čas, že som zaspala a ponáhľam sa.

Konečne som tu. Stojím pred veľkou budovou na námestí. Tu by to malo byť. Na papieri mám napísané 2. poschodie, posledné dvere vľavo. Výdem hore, a tam už vidím stáť 5 dievčat pred dverami. Rozmýsľam... mám im povedať dobrý deň či ahojte? Sú skoro rovnako staré ako ja, a tak sa rozhodnem pre" Ahojte." Pekne sa mi odzravia. O pár minút by mala prísť naša lektorka. Jedno dievča sa mi prihovorí." Ahoj volám sa Candy.. a ty?" 

"Ja som Zoey." predstavím sa jej.  Príde mi celkom sympatická. Začneme ma baviť o takých normálnych veciach, ako je, že koľko máme rokov, ako sa máme a podobné veci. Také tie spoznávacie frázy. 

V tom sa za nami ozme hlasný ženský hlas" Dobrý deň dámy.Ja som vaša lektorka."Otvorí dvere, vojde a pozve nás dnu.

" Tak dievčatá tu si posadajte do lavíc so svojou novou spolusediacou. "

"Sedíme spolu?" Spýta sa ma Candy. 

 "Jasné že." Odpoviem a sadneme si do jednej z lavíc. Poobzerám sa po miestnosti. Pred nami má lektorka veľký stôl v notebookom a za ním je veľké plátno. Na našich stoloch sú zrkadlá a rôzne kozmetické produkty. Lektorka sa nám predstaví povie nám nejaké dôležité informácie ohľadne našich nasledujúcich hodín a našich skúšok. A začne nás učiť alebo ako by som tomu povedala.

 Po dvoch hodinách prednášky nám povedala:" A teraz máte polhodinu na to aby ste nalíčili svoju spolusediacu. Ako tému vám dám vianočné líčenie."

 No výborne nemohla zvoliť niečo letné veď je predsa leto. No čo už. Pustíme sa do toho. Ako prvá líči Candy mňa, lebo ja si to najprv musím premyslieť. Wau, je to príjemné, keď ma niekto maluje je to iné, ako keď sa malujem sama. Popri tom sa s Candy rozprávame, no potichu, aby sme náhodou nevyrušovali druhých. Konečne som už aj ja s Candy hotová. Lektorka Nataly nás oboduje a ukončí našu dnešnú hodinu. Daľšiu máme už zajtra v takom istom čase. Pri odchode si vypýtam od Candy telefónne číslo, kebyže náhodou niečo potrebujem. Po ceste dole odpisujem Davovi.

13:05: Ja : Ahoj láska, práve som skončila. Prídem k tebe a dáme si niečo fajné, lebo už mi nejak     vyhladlo. cmuuk :*

13:07 Dave: Nemám na teba náladu. A ani nie som hladný!

Akože nechápem čo mu zas je! V poslednej dobe je nejaký čudný. Určite mu zas niečo urobilo nervy alebo ja neviem. Tak brnknem Nicol, či nezájdeme niekam na obed. Aspoň od nej som dostala skvelú správu. Ideme na najlepšiu pizzu v meste. A tak si kráčam na miesto, na ktorom sa máme stretnúť. Ona tam už stojí a celá vyškerená mi kýva. Tak mi to zdvihlo náladu. Pobrali sme sa do pizzerie a objednali si. Bavili sme sa úplne bežních veciach. Vyrozprávala som jej ako bolo na kurze a tak. Milujem takéto posedenia s ňou. Som rada, že sa stretávame aj po tom, čo sme ukončili školu. Po dobrej pizzi a rozhovore sa rozlúčime a pobiereme domov. Keď si spomeniem, že ma doma čaká kopa špinavého riadu a iné upratovanie, tak by som radšej ostala von. Konečne doupratované. Vážne to už je 19:00? Sadnem si za notebook zapnem facebook a pozerám, čo má kto nové. Píšem Davidovi, že čo mu bolo. Ako stále dostanem odpoveď že nič... Aaa, kto má na toto náladu?.  Idem si napustiť vaňu a prečítať si niečo. Potom si pustím nejaké to make up video, popozerám blogy ,odpíšem Nicol na facebooku a idem už spať ,aby som zas nezaspala.

Takže máte tu prvú časť. Je to také nudné no nejak sa musím dopracovať k zápletke.  Dúfam že vás to bude baviť. Poprosím Vote alebo nejaký komentik. Vaša Pattie5 :)








Skúsený zvodcaWhere stories live. Discover now