Obrátila som sa o uvidela som Chrisa ako v rukách drží šampanské s jahodami.
„ My niečo oslavujeme?" spýtala som sa Chrisa, lebo som nechápala na čo nám je šampanské.
„ No vlastne áno. Dnes má naša firma 5 rokov od založenia. Preto ma napadol nápad s tou chatou. Nehovoril som ti to?"
„Nie nehovoril. A nemali by sme to oslavovať všetci?"
„Oslávime na tej chate. No dnes to oslávime aspoň my dvaja." povedal a podal mi pohár so šampanským.
„Tak na zdravie a hlavne na úspešnosť našej firmy. Nech je to ešte vydrží aspoň desaťkrát toľko." Popriala som firme a štrngli sme si.
„No už si niečo našla?" spýtal sa ma ešte raz.
„Tak našla no čo ja viem..Pozri sa sám." ukázala som na počítač.
Chris si sadol za počítač a prezeral stránky. Zatiaľ nekomentoval chaty.
„Myslím, že by bolo dobré vymyslieť aj nejakú atrakciu. Čo tak ísť do aquaparku?" navrhol.
„To by bolo skvelé. Mne by sa to veľmi páčilo. Vybláznili by sme sa."
„Som rád že súhlasíš. Najprv nájdeme chatu a potom zorganizujeme program. Ja už potom všetko vybavím.
„Okey. Tak ako chata?" spýtala som sa na jeho názor.
„Tie čo si našla boli dobré no nejak ma neoslovili. Pozri, ja som našiel túto. Mne sa veľmi pozdáva." ukázal mi stránku.
„Táto je perfektná. Páči sa mi. Len mi príde tá cena až príliš." povedala som úprimný názor.
„ Neboj sa s platením problém nebude." uistil ma.
To som si aj mohla myslieť. Radšej ani nechcem vidieť tú konečnú sumu lebo by sa mi asi postavili všetky vlasy na hlave.
„A zmestíme sa do nej všetci?" spýtala som sa lebo mi neprišla nejaká veľká.
„Tak je trochu menšia ale určite sa nájde pár výnimiek ktoré nepôjdu kvôli nejakým dôvodom a aj kebyže nemá každý posteľ tak sa už nejak vyspíme. A aj tak pochybujem, že sa bude spať." zasmial sa.
„Chris ja už budem musieť ísť lebo nestihnem autobus a potom mi ide už len pozde večer." povedala som mu a bola som pripravená na odchod.
„ Ja ťa potom odveziem domov, len to potrebujem už dneska vybaviť lebo bol by som rád keby už ideme tento víkend alebo niekedy v najskoršej dobe."
„ Naozaj?" spýtala som sa aj keď by som asi radšej šla autobusom. Lebo toto sa Davidovi páčiť aleže určite nebude. Ale tak poprosil ma tak neodídem teraz.
„Naozaj. Sľubujem!" ubezpečil ma.
„Dobre tak môžeme pokračovať." Povedala a my sme sa pustili do práce. Chris zavolal či je tá chata voľná na tento víkend a našťastie bola. Tak sme si ju zarezervovali a pustila sa do plánovania atrakcií a ostatných záležitostí.
„Takže vyrazili by sme v piatok okolo štvrtej. Môže byť?"
„Áno. Môže." schválila som to Chrisovi.
„Prišli by sme tam ubytovali sa a potom by sme si mohli niečo ugrilovať iba tak sedieť pri ohni a zabávať sa. Proste taký typický večer na chatu. Pravda, že by sme to aj oslávili. Alkohol by nechýbal. Mohli by sme objednať aj tortu s logom našej firmy. To by bolo super." oznamoval mi jeho plány.
„Tak to s tou tortou to je top. Len ma napadá, že ako by sme ju takú cestu niesli až na chatu?"
„Dali by sme ju tam doniesť s tým si nerobme problémy." Ubezpečil ma.
„Chris? A ako sa tam odvezieme??" spýtala som sa lebo mi to nebolo jasné. Keď autami tak ma asi bude musieť niekto zobrať. Lebo ja auto nemám.
„Autami. Pôjde pár áut a kto vie tak zoberie druhých aby sme nešli zbytočne na toľkých."
„Takže ma potom niekto zoberie. Dobre potom."
„ No to by bol taký chillový večer a na druhý deň vlastne v sobotu by sme šli do toho aquaparku. Tam by sme pobudli väčšie časť dňa. V podstate potom by sme šli len na chatu a bol by už len voľný program. No a potom v nedeľu by sme mohli ísť všetci spolu do kina a poprípade na nákupy. To už bude tiež také voľné. Kto bude chcieť môže ísť rovno domov a kto chce zostane. Oki?"
„Myslím si, že si to dobre vymyslel. Dúfajme len, že sa to bude páčiť aj ostatným."
„Určite áno. A keď nie nič s tým neurobia." zasmial sa.
„ No tak ja večer spracujem taký oznam, kde bude všetko popísané a ráno by si mohla prísť aj tak si tu už skoro a povylepuješ to všade. Dobre?"
„Fajn. Prídem. Môžeme už ísť, lebo je veľa hodín."
„No poďme. Obleč sa a ja si idem tiež po veci. Počkaj ma pri vchode!" povedal a odišiel.
Ja som si zobrala veci a smerovala ku vchodu. Postavila som sa k dverám a čakala. Čakala som a čakala ale Chrisa nikde. Neviem či ma tu nechal alebo zaspal pri tom obliekaní ale už tu stojím dobrých 15 minút. On stále nikde....
Pokračovanie nabudúce....
Tak lásky moje dnes tu máte veľmi žiadanú časť :) Ďakujem vám všetkým za vaše votes a hlavne tie krásne komentáre :* Vaša Pattie5 :)
YOU ARE READING
Skúsený zvodca
RomancePríbeh o mladom dievčati, ktoré práve skončilo školu a chystá sa rozbehnúť si kariéru vo svete kozmetiky a krásy. Do cesty sa jej však pripletie skúsený zvodca, po ktorom slintá každá v okolí. Ona sa však jeho krásou a bohatstvom nedá opantať. Začni...