"ခင္ဗ်ား...ဒီေန႕မွ ေဆးရံုဆင္းတာ ျဖစ္ပါ့မလား..."
ျဖဴလြလြ...ငွက္ေမႊးအိပ္ယာေပၚမွာ...ခႏၶာက္ုိယ္ ေသးသြယ္သြယ္ကို...ခပ္ေလ်ာ့ေလ်ာ့ေလး...ေမွးတင္ထားတဲ႔...သူ႕ကို...ၾကည့္ရင္း... ေမးလိုက္မိတယ္...
အေျဖကို သိျပီးသား ျဖစ္ေပမင့္လို႕ေပါ့...ညအိပ္ဝတ္စံုက...ႏူးညံ႕ပါးလႊာတာမို႕...တမင္ကို ခပ္ႏြဲ႕ႏြဲ႕...လွဲခ်ထားတဲ႔...သူ႕ကိုယ္ဟန္က...
အထင္းသား...ဇာတ္တူသားမစားပါဘူးလို႕...
ေခါင္းခါေျခခါ ျငင္းတဲ႔သူေတာင္...
သူ႕ရဲ႕...ဒီလိုပံုစံကိုေတြ႕ရင္...အင္တင္တင္ျဖစ္သြားမယ္ဆိုတာ...ေလာင္းေၾကးထပ္ရဲတယ္...သူလဲွေနပံုက...တိမ္ေတြေပၚက...တိမ္ဥလႊာေတြလို...
ႏႈတ္ခမ္းေထြးေထြးရဲေနပံုက...သဘာဝထက္ေတာင္ ပိုေနသလို...အင္းေလ...ဘယ္ေျပာနိုင္မလဲ?...
Xiao...Luhanဆိုတာက...
ျဖဴေဖ်ာ့ေနတဲ႔...သူ႕ႏႈတ္ခမ္းကိုဖံုးဖို႕...
ႏႈတ္ခမ္းဆိုးေဆး ဆိုးလိုက္ဖို႕ဟာ...ဝန္ေလးေနမယ့္ သူမ်ိဳးမွ မဟုတ္တာ"အပိုေတြ မေျပာနဲ႔ေတာ့...ျမန္ျမန္လာ...
တစ္ပတ္လံုးလံုး ျငိမ္ျငိမ္ေလးေနရင္း အားေမြးထားျပီးသား ငါ ထပ္ျပီး...သည္းမခံနိုင္ေတာ့ဘူး""........."
ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းေနျပီလို႕...
ေတြးမိတဲ႔ အခိုက္အတန္႕ေတြေတာင္...
သူ႕စကားတစ္ခြန္းနဲ႔...အရည္က်ဲသြားတာ မ်ားပါတယ္...
ရမၼက္ၾကီးတဲ႔...သူက...အျမဲ အလ်င္လိုေနတတ္သလို...
ေရာင့္ရဲသြားတာမ်ိဳးလည္း ရွားပါရဲ႕...
လိုတာထက္ပိုျပီး ယူဖို႕...အျမဲၾက္ိဳးစားေနတတ္တယ္...အခုလည္း အိပ္ယာေပၚမွာ...အထာေပးေနတာ...
ညေနကမွ...ေဆးရံုဆင္းထားတဲ႔လူဆိုရင္...
ဘယ္သူ ယံုမွာလဲ?Scheduleေတြလည္း နားထားလို႕...
ေအးေဆးျဖစ္ေနတဲ႔သူက...ဘာေတြ ၾကိဳတင္ေတြးထားသလဲဆိုတာ...ေဝးေဝးေျပးၾကည့္စရာ မလိုပါ...တစ္ပတ္လံုးလံုး...ေဆးရံုေပၚမွာ...ဆႏၵကို သိကၡာနဲ႔တင္မက က်န္းမာေရးနဲ႔ ပက္သက္ျပီးပါ ထိန္းထားရတဲ႔သူက...အရိွန္တင္ထားတဲ႔...ေမာ္တာမ်ားလို...တဝီဝီနဲ႔...အဲဒီကိစၥအတြက္... အေတာ္ေလးကို နိုးၾကားတက္ၾကြေနပါျပီ...
YOU ARE READING
TRAP
Fanfictionဟင့္အင္း~ ဘယ္ဟာက...အရင္စတင္ခဲ႔သလဲ ကြ်န္ေတာ္ မသိဘူး~ေသခ်ာတာက ကြ်န္ေတာ္တို႕နွစ္ေယာက္ ေထာင္ေခ်ာက္တစ္ခုထဲ ပိတ္မိရင္း... ကိုယ္တိုက္တဲ႔က်ိန္စာ~ကိုယ္စီ ျပန္စူးခဲ႔ၾကတယ္