Your...Cruel

10.7K 1.2K 56
                                    

ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုဟာ...ဆံုးျဖတ္ခ်က္ရဲ႕ေနာက္မွ...
ျဖစ္ေပၚလာတတ္တာဆိုရင္...အဲဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေရာက္ေစဖို႕...ဘယ္လိုအရာေတြက...တြန္းအားေပးခဲ႔
တာလဲ?

အာာာာာာာားးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး လို႕...ရင္ဘတ္ၾကီး ကဲြထြက္သြားေအာင္...ေအာ္ဟစ္...ဘာေၾကာင့္ ငါမွျဖစ္ရတာလဲလို႕...ေလာကၾကီးကို ျပစ္တင္ေမးေမးၾကည့္ခ်င္ေပမယ့္...ခုခ်ိန္မွာ...အင္း လို႕...ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့အသံေတာင္ ထြက္ခ်င္စိတ္မရိွ...

မုန္းဖို႕ေကာင္းတဲ႔...သူ႕အနံ႕အသက္ေတြ စဲြေနတဲ႔ အိပ္ရာေပၚမွာပဲ...ဟိုလိမ့္ဒီလိမ့္...ေစာင္နဲ႔ ေထြးပတ္ျပီး...မ်က္နွာကို ေခါင္းအံုးထဲနွစ္လို္က္...ေခါင္းအံုးနဲ႔ဖိျပီး အသက္ရႈေအာင့္ထားလိုက္...လုပ္ေနမိတယ္...

ဘာေၾကာင့္လဲ?
ဘာေၾကာင့္ အဲဒီလို...လူျပိန္းေတြးေတြးျပီး...
အရူးအနွမ္းလို ေလွ်ာက္လုပ္ခဲ႔ရတာလဲ?
သူက...ေျပာပါျပီတဲ႔...ေထာင္ထဲထည့္ပါမယ္တဲ႔...
တကယ္လုပ္မွာမွ...မဟုတ္တဲ့ကိစၥကို...အဲဒီတုန္းက ဘာလို႕ ယံုသြားမိရတာလဲ?

ေထာင္ထဲထည့္ပါျပီတဲ႔...Xingေရွ႕မွာ အခုခ်က္ခ်င္းမွ မဟုတ္တာ...အေျခအေနေတြ ေျပာင္းလဲယူလို႕ ရေသးတယ္ေလ...

မဟုတ္ဘူး...အမွန္ဆို...အဲဒီတုန္းက...ဒိီအတိုင္း ထထြက္လာရင္ေတာင္ ရနိုင္တဲ႔ဟာ...
အားးးး...တကယ္ရူးတာ...ရူးတာ...
ဦးေနွာက္မရိွလိုက္တာကြာ...Oh Sehunရာ...

tsk...အဲဒီတုန္းက...မတရားေၾကာက္ေနခဲ႔တာလား...တစ္ေယာက္တည္း က်န္ခဲ႔မယ့္သူ႕ကို ညွာေနခဲ႔တာလားဘဲ...

ဟာ...မဟုတ္ေသးပါဘူး...ဘာလို႕ညွာရမွာလဲ??...
ဟိုကျဖင့္...ေခါင္းေပၚေတာင္ တက္က သြားလိမ့္ဦးမယ္...

သြားျပီ...မင္းေတာ့ တကယ္သြားျပီ...Sehun...
ေၾကာက္တာကို ဝန္မခံခ်င္တာနဲ႔ဘဲ...ေပါက္တတ္ကရ ေလွ်ာက္ေတြးတတ္ေနတာ

"ဟူးးးး..."

လူဆိုတာ...က်ဥ္းထဲက်ပ္ထဲေရာက္ရင္...ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္သြားတယ္ ထင္တယ္...

"အား...စိတ္ညစ္တယ္ကြာ"

အိပ္ရာခင္းစနဲ႔...လံုးေထြးျပီး...ဟိုဘက္ကေန ဒီဘက္ကို ေျပာင္းလွည့္ပစ္လိုက္တယ္...
လူေငြ႕နဲ႕...ပူေနျပီျဖစ္တဲ႔...ေခါင္းအံုးကိုပါ...
ေအးသြားမလား ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ထား ဟိုဘက္ဒီဘက္ ေျပာင္းအံုးလိုက္ရင္း...
အိပ္ရာရဲ႕တစ္ဖက္စြန္းကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့...
ခုနကမွ...လွမ္းပစ္လိုက္တဲ႔
phက...တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္နဲ႔...တည္ရိွေနတယ္...

TRAPWhere stories live. Discover now