hmm?...ေရွ႕နားမွာ...ရပ္ထားတာ...သူ႕ကား???
ဟင့္အင္း...သူ႕အတြက္...ကြ်န္ေတာ္ ဝယ္ေပးထားတဲ႔ကား...ေစာင့္ေနခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္တစ္ခုဟာ ေရာက္လို႕လာျပီ...
ထင္ပါတယ္...ေနာက္ေက်ာေပးရပ္ထားတဲ႔...
Ferrari California...အျပာေရာင္...ကို...
မ်က္ေတာင္မခတ္တမ္း...ၾကည့္ေနမိတယ္...မင္းရဲ႕...ဟိုဟာမဆီသြားဖို႕...ငါကိုယ္တိုင္ ေရြးခ်ယ္...
ဝယ္ေပးထားတဲ႔...အသည္းနွလံုးကိုယ္စားးျပဳ...ဒါေလးကိုမွ ၾကြၾကြရြရြ...ထုတ္စီးသြားဖို႕...လိုသလားကြယ္...ေဝဝါးတက္လာတဲ႔...အျမင္အာရံု ကို...မ်က္ေတာင္ေတြနဲ႔ အျငိဳးတၾကီး...ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း...ပုတ္ခ်...သန္႕စင္... ပစ္လ္ုိက္တယ္...
"ေတာက္"
ဘာလို႕ငိုရမွာလဲ?? အရံႈးသမားမွ မဟုတ္ဘဲ...
ရင္ဘတ္ထဲက...တဆတ္ဆတ္ခါလာတဲ႔...တစ္ေနရာကိုတုန္ယင္ေနတဲ႔...လက္ေတြနဲ႔ ေယာင္ရမ္းဖိထားရင္း...
အသက္ျပင္းျပင္း ရႈလိုက္မိတယ္...အိုး...Xiao Luhan မင္း အေတာ္ေပ်ာ့ညံ႔ေသးတာပဲ
မရဘူး...ဒီလိုဆို သူ႕ကို ဆံုးရံႈးရလိမ့္မယ္...Xiao Lu
မင္း...ထန္ေနစမ္းပါကြာ...ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို...ဟုတ္တယ္...
ဒီေလာက္ အေသးအဖဲြေလးနဲ႔...ခံစားေနမယ္ဆို...
Oh Sehunဆိုတဲ႔...ခ်ာတိတ္ကို...အစတည္းက...
ေငြေၾကးနဲ႔ ပံုေအာခဲ႔စရာ အေၾကာင္းမရိွသံေယာဇဥ္ၾကိဳးတစ္ခုတည္းနဲ႔ စိတ္မခ်လို႕...
မျဖစ္နိုင္မွန္းသိလို႕...မခိုင္မာမွန္းသိလို႕......
ေနွာင္ၾကိဳးအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ခ်ည္တုပ္ခဲ႔တာလည္း...
ဒင္းဟာ...နားမလည္ပါဘူး...စိတ္ပိုင္းျဖတ္လိုက္ျပီး...ေရွ႕ကားခံုေပၚ ၾကည့္မိေတာ့...
ပစ္တင္ထားတဲ႔...maskတစ္ခုရယ္...အျမဲပါေနက် ေနကာမ်က္မွန္တစ္လက္ရယ္...maskက ဘာလို႕တပ္ရမလဲ??...
ကားမွန္က တစ္ဆင့္ၾကည့္မိေတာ့...
မ်က္နွာက အနည္းငယ္ နီရဲေနတယ္...ေဒါသေၾကာင့္...အဟင္း...မျဖစ္ေသးပါဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ဟာ...Xiao Luhanဆိုတာ သိမွ...
ဒီျပႆနာက ျငိမ္းမွာပါ...
YOU ARE READING
TRAP
Fanfictionဟင့္အင္း~ ဘယ္ဟာက...အရင္စတင္ခဲ႔သလဲ ကြ်န္ေတာ္ မသိဘူး~ေသခ်ာတာက ကြ်န္ေတာ္တို႕နွစ္ေယာက္ ေထာင္ေခ်ာက္တစ္ခုထဲ ပိတ္မိရင္း... ကိုယ္တိုက္တဲ႔က်ိန္စာ~ကိုယ္စီ ျပန္စူးခဲ႔ၾကတယ္