Κεφαλαιο 10

257 29 9
                                    

"Hemmings, τι κανεις εδώ;" ρωτάει η Ελ τρίβοντας το μάτι της.

"Ήρθα να μαθω την αλήθεια. Και δεν φεύγω αν δεν την μάθω" είπε ο Luke κοιτοντας την Ελ με το ίδιο βλέμμα που την ειχε αντικρίσει όταν ηταν στο σπίτι της Μαρ.

"Hemmings,λυπάμαι που στο λέω αλλά απο εμένα δεν θα μάθεις τίποτα." είπε, πηγαίνοντας να κλείσει την πόρτα, αλλά το δυνατό χερι του Luke αντιστέκεται και δεν την αφήνει να την κλείσει.

"Είπα δεν φεύγω" ειπε και πέρασε μέσα κλείνοντας την πόρτα.

"Υποθέτω πως μπορείς να περάσεις" είπε στριφογυρίζοντας τα ματια της η Ελ, μιλώντας με ειρωνία.

"Λοιπον;" ρώτησε ο Luke την Ελ περιμένοντας για μια απάντηση.

Η Ελ γέλασε. "Επειδή μπόρεσες να κρατήσεις μια ηλίθια πόρτα και να μπεις σπίτι μου αυτό δεν σημαίνει πως θα μάθεις και τα παντα για την φιλη μου. Ξεκολλα. Τι νομίζεις; Πως μπορω να σε εμπιστευτω για τόσο σοβαρα θεματα; δεν στα 'πάνε καλά κύριε Hemmings. Για σοβαρεψου!" είπε κοιτώντας τον σοβαρή.

"Λοιπον βλέπω πως δεν έχεις διάθεση να μου πεις-" λέει και τον διακόπτει η Ελ.

"Δεν είναι βαση της διάθεσης μου Luke. Είναι με βάση ποσό πολύ αγαπώ την φιλη μου και κραταω μέσα μου αυτό το βαρύ φορτίο. Και ξέρεις κάτι; δεν είναι καν βαρύ! Γιατί εγώ προσφέρθηκα να την βοηθήσω! Εγώ πέρασα δύσκολα. Όσο για εκείνη, ουτε που σου περνάει απο το μυαλό τι έχει περάσει. Γι' αυτό μην μου λες για διάθεση εμένα."

"Κοιτά να δεις καταλαβαίνω. Και τώρα καταλαβαίνω περισσότερο. Δεν πρόκειται να μου πεις και με το δίκιο σου. Αλλά τουλαχιστον-" λέει και πριν προλάβει να τελειώσει την πρόταση του η Έλ τον ξαναδιακοπτει.

"Δεν έχει "αλλά". Αδιασε μου την γωνία και απέδειξε μου πως αξιζεις να ξέρεις τι έχει συμβεί. Ή καλύτερα απέδειξε το σε εκείνη. Αντίο" είπε και άνοιξε την πόρτα για να φύγει ο Luke.

"Θα το κάνω. Αντίο" είπε ο Luke βγαίνοντας απο το σπίτι της Ελ.

Έπειτα ανεβηκε στην μηχανή του ξεκίνησε να οδηγάει προς το σπίτι του.

~~·~~·~~·~~·~~·~~·~~·~~·~~·~~·~~

Το άλλο πρωι το ξυπνητήρι ξύπνησε την Μαρ απο τον γλυκό ύπνο που είχε τόσο πολύ αναγκη. Όμως δεν είχε καμια όρεξη να παει για μαθημα. Πιάνει το κινητό της και στέλνει μήνυμα στην Ελ.

Suddenly... (Luke Hemmings)Where stories live. Discover now