Κεφαλαιο 11

260 27 2
                                    

Τέλος πάντων... Η ωρα περνούσε με την Μαρ και την Ελ να δείχνουν περιοδικά η μια στην αλλη, να βλέπουν καμια ταινία... Είχε φτασει ηδη βράδυ, περίπου 21:00, ώσπου το κουδούνι χτύπησε. Η Μαρ σηκώθηκε απο τον καναπέ και πήγε να ανοίξει την πόρτα.
Αντίκρισε τον Luke και τον Cal και τους υποδέχτηκε. O Luke κρατούσε ενα μεγάλο κουτί και άπλωσε τα χέρια του να το δώσει στην Μαρ

Back to Mar's P.O.V.

Ηταν μεγάλη μου χαρά να δω τον Λουκ τον με τον Καλ στην εξώπορτα του σπιτιού μου. Δεν περίμενα να έρθουν. Καλά εντάξει... Αν δεν ερχόταν ο Luke θα του εκοβα τα πόδια. Τι; Με ξέχασε τόσο εύκολα; αλλά όχι... Ήρθε να με δει το καλό μου... Αλλά ο Cal; Ενα γεια λέμε όλο και όλο. Τον συμπαθω αλλά εντάξει... Δεν ένιωθα και πολύ άνετα.
Τέλος πάντων το μονο που παρατήρησα ηταν το μεγάλο και πλατύ κουτί που κρατούσε ο Luke. Ζαχαροπλαστειου ηταν. Περίμενα πως και πως να απλώσει τα κουλόχερά του και να μου τα δώσει.

"Αυτά είναι για εσένα" είπε ο Luke δίνοντάς μου το κουτί.

"Επιτελους! Και νόμιζα πως δεν θα μου τα δώσεις ποτε!" είπα και απλωσα τα χέρια μου τα πάρω. Έπειτα τα ακούμπησα στο τραπέζι.

Η Ελ παιζει να μην έχει παρατηρήσει καν ποιοι ήρθαν... Εννοώ καθοταν κάτω στο άσπρο χαλί και εβλεπε κάτι στον υπολογιστη ενω γελούσε σαν φώκια. Είμαι εντελώς σίγουρη πως είχε τρομάξει τα αγόρια

Μ: "Λοιπόν Ελ απ'οτι φαίνεται έχουμε επισκέψεις. Μπορείς σε παρακαλώ να σταματήσεις να γελάς σαν φώκια και να φερθεις σαν άνθρωπος;"

Ε: "Ο μαλακας ο Hemmings είναι; δεν παρεξηγειται... Έτσι φιλέ μου Hemmigs?"

Λ: "Έχει πιει, έτσι;" είπε κοιτάζοντάς με

Μ: "Έχει πιει 2-3 ποτηράκια βότκα" ειπα στον Luke κοιτάζοντας την Ελ σε ποσο χαλιά κατάσταση είναι.
"Τι στο διάολο βλέπεις και γελάς;"είπα και κατευθύνθηκα προς το μέρος της Ελ για να δω τι βλέπει στον υπολογιστη φανερά εκνευρισμένη απο την συμπεριφορά της.

Ε: "Να κοιτά τους! Κοιτά τους τι όμορφοι που δείχνουν!" είπε κατεβάζοντας μονορουφι άλλο ενα ποτήρι βότκα.

Ο υπολογιστής έδειχνε μια φωτογραφία, την οποία είχε ανεβάσει ο Ας με μια κοπέλα, να είναι μαζί και να χαμογελανε.

Μ: "Ηρεμησε κοπελα μου. Η κολλητή του είναι."

Ε: "Ξέρεις τι λένε γι' αυτο, εε;"

Μ: "Για πες Μου εσύ που τα ξέρεις όλα."

Ε: "Φίλος φίλη φίλησε και φιλικά την πήδηξε".

Suddenly... (Luke Hemmings)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt