...Το αλλο πρωι ξημέρωσε και ένας ενοχλητικός ήχος διαπέρασε τα αυτιά μου. Δεν ηταν το ξυπνητήρι. Ηταν κάτι άλλο. Ανοιξα τα ματια μου και διαπιστωσα πως κάποιος χτυπουσε την πόρτα.
"Θεέ μου πρωινιατικα"
αναφωνησα και σηκωθηκα απο το κρεβάτι αφήνοντας τον Luke να κοιμάται. Τι όμορφος που είναι όταν κοιμάται. Ο χτύπος της πορτας επεμενε. Η Ελ και ο Cal δεν υπήρχε να περίπτωση να ξυπνήσουν μετα απο τα χθεσινα. Όσο δυνατός και αν ηταν ο χτύπος της πόρτας. Επειδή δεν έβρισκα τα ρούχα μου αφού ηταν πεταμένα απο 'δω και απο 'κει έβαλα το μπλουζάκι το Λουκ το οποίο ηταν αρκετα μακρύ ωστε να καλυψει τα γυμνά σημεία του σωματος μου. Εκανα εναν κότσο για να μην φαινομαι ξεμαλλιασμενη και βγηκα απο το δωμάτιο για να ανοιξω την πόρτα.
"ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΤΕΕΕΕ! ΜΗΝ ΒΑΡΑΣ!" φωναξα στον ανθρωπο πίσω από την πόρτα. Ανοιξα την πόρτα και αντίκρισα τον Αsh θυμωμένο.
Μ: "Αsh? Τι κανεις εδώ;" ειπα τρίβοντας τα ματια μου για να ξύπνησω
Α: "Είναι αυτή μέσα;"
Μ: "Η Ελ;"
Α: "Ναι"
Μ: "Εμμ..." και πριν προλαβω να τελειώσω την πρόταση μου ο Αsh μπήκε μέσα στο σπίτι και έριξε μια ματια τριγύρω
Α: "Τι στο διάολο έγινε εδώ πέρα; Γιατί η Ελ κοιμάται πανω σε αυτον τον πουστη;"
Μ: "Δεν έγινε τίποτα Αsh. Ηρέμησε. Δεν θα την αφηνα εγώ να κανει κάτι τέτοιο σε εσένα. Κερναω καφέ. Κάτσε."
Α: "Απ' οτι βλέπω ο Calum δεν είναι το μονο αγόρι μέσα στο σπίτι." είπε κοιτάζοντας τα τεραστια μοβ σημάδια στον λαιμό μου.
Μ: "Ααα αυτά λες... Ναι. Ναι. Ο Καλ δεν είναι το μονο αρσενικό σε αυτό το σπίτι." είπα πιάνοντας τον λαιμό μου.
Α: "Λοιπόν..."
Μ: "Τι λοιπόν;" είπα αρχίζοντας να φτιάχνω καφέ
Α: "ελα τώρα που δεν καταλαβαίνεις. Μιλάω για τον τυπο που είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου και σου έδωσε το μπλουζάκι του για να καλύψεις την γύμνια σου" είπε γελώντας.
Μ: "Ρε βλακα σκασε. Και αν θες να ξέρεις ο Luke είναι" είπα δύνοντάς του τον καφέ του.
Α: "Αν σου πω πως δεν μου πέρασε απο το μυαλό, θα πω ψέματα."
Μ: "σκασε"
Α: "Δεν μου είπες τι έγινε με την αλλη κοπέλια."
Μ: "Ααα την Ελ λες... Να ξέρεις... πηδηχτηκε με τον Cal επειδή νόμιζε πως πηδηξες την κολλητή σου"
Α: "Τι; Με την Μόνικα είμαστε μονο φιλοι. Θα τον σκισω τον μαλάκα!" είπε καθώς εγώ άρχισα να γελαω "Τι γελάς μωρέ; εδώ θα γινει ο τάφος του!"
Μ: "Γελαω επειδή μ' αρεσει να σε τρολαρω και εσύ το πιστεύεις. Τέλος πάντων. Είδε την φωτο που ανέβασες με την Μόνικα και ζήλεψε και ήπιε ενα ολοκληρο μπουκάλι βότκα και φώναζε όλο το βράδυ για εσένα πως φίλος φιλη φίλησε και φιλικά την πήδηξε. Και πως όλοι είναι μαλακες κλπ... Καταλαβαίνεις..."
Την συζήτηση μας διέκοψε ο Luke βγαίνοντας απο το δωμάτιο μονο με τo μποξερακι του.
"Καλημέρα μωρό μου, καλημέρα Αsh" είπε φιλώντας με στα χείλη
"Καλημέρα αγάπη μου" είπα
"Καλημέρα Luke" είπε ο Ash
κοιτάζοντας την πλάτη τον Luke"Καλά του 'ξηγηθηκες" είπε ο Αsh ψιθυριστά αλλά μπορούσε να το ακούσει και ο Luke.
"Αsh" είπα ενοχλημένη
"Τόσο χάλια είναι;" είπε ο Luke γελώντας στον Ash, φτιάχνοντας τον καφέ του.
"Δες και μόνος σου" είπε ο Ash στον Luke.
"Εσύ δεν έχεις καμια μπλούζα να φορεσεις;" είπα στον Luke.
Ο Luke κοιτάζοντας την πλάτη του στον καθρέπτη είπε "Ουυυυ... Ποναω που τα βλέπω. Αλλά έπειτα θυμάμαι και την στιγμη που μου τα έκανε" είπε στον Αsh και έπειτα κατευθύνθηκε σε εμενα. "Συγγνώμη που μου εχεις πάρει την μπλούζα και δεν μπορουσα να χωρεσω στο ροζ μμπλουζάκι σου"
"1ον Σκας; 2ον πες μου οτι προσπαθησες να βαλεις την μπλουζα μου. 3ον τελειωνε. Εχουμε χασει ηδη την 1η ωρα."
Του ειπα και σηκωθηκα για να παω να ετοιμαστω.Εκανα ενα γρήγορο μπάνιο, ντυθηκα και είπα στον Luke και τον Αsh να σηκωθουν για να φύγουμε δίνοντας στον Luke το μπλουζάκι του. Το φόρεσε και φύγαμε. Δεν προσπάθησα καν να ξυπνησω τον Cal και την Ελ γτ ηξερα πως δεν θα μπορουσαν να ερθουν μετα απο τετοιο μεθυσι.
Γεια σας! Τι κάνετε; Εύχομαι να είστε καλά. Συγγνώμη αλλά δεν πρόλαβα να ανεβασω την προηγούμενη εβδομάδα.
Ανεβαζω όμως σήμερα!Ξέρω δεν ηταν κανένα σπουδαίο κεφάλαιο...
Γράφω και ενα άλλο βιβλιο παλι με τους 5sos. Θα σας ενδιέφερε να το διαβάσετε;
Αν ναι σχολιαστε μου και πείτε μου ❤Αν θέλετε την περιγραφή του νέου μου βιβλίου μπορειτε να μου στείλετε μήνυμα για να σας την δώσω και να μου πείτε την γνώμη σας.
Byeeee❤❤❤❤
DU LIEST GERADE
Suddenly... (Luke Hemmings)
FanfictionΌλα έρχονται τόσο ξαφνικα. Κάποιες φορες για να σου συμβεί κάτι καλό ή να παραλαβεις κάτι που θες παρα πολυ πρεπει να πονέσεις. Έτσι και εγώ. Όλα συνέβησαν τόσο ξαφνικα. Ποιος ήξερε πως για να έχω κοντά μου τον Luke, θα έπρεπε να περάσω απο τέτοιο...