▶Σημαντικη σημείωση στο τέλος του κεφαλαίου. Σας παρακαλώ μην με γράφετε. Απαντηστε ειναι σημαντικο.◀
Το κουδούνι χτύπησε και βγηκαμε εξω με τον Τζακ.
Ο μπεν ήρθε προς τον μέρος μας και με φίλησε και επειτα φίλησε τον τζακ.
Αμέσως μετα ήρθε και ο Ας με την Λέσλι και κατευθυνθηκαμε προς την τραπεζαρία.
Εκεί καθοντουσαν ηδη ο Τζάστιν, η Κριστίνα, η αν, η τζιλ και ο Τζέισον. Καθισαμε και η Τζιλ μίλησεΤζιλ: Λοιπον Μαρ κάτι αφησαμε στην μέση.
Μαρ: Λοιπόν παιδια, Τζάστιν, Τζέϊσον, Λέσλι, Μπεν δεν αναφέρομαι στους υπολοιπους γιατί το ξερετε-
Αν&Κριστίνα: Εγώ δεν το ξέρω.
Μαρ: Καλά και εσείς... Λοιπόν. Τα έχω με τον Λουκ.
Λεσ: Luke? όπως λέμε Luke Hemmings?
Av: Για μισο; Η Μαρ τζονσον με τον με τον αρχηγό του ράγκμπι Luke Hemmings? Συγκίνηση ρε φιλέ. ·ειπε καθώς με αγκάλιασε έτοιμη να κλάψει.
Μαρ: καλά σιγά ηρέμησε δεν έγινε και τίποτα.
Μπεν: Ποιο εκείνο το ωραίο το τέκνο;
Τζάκ: Εεε ματια μονο σε εμένα!
Μπεν: Σορρυ μωρό μου...
Ας: Αρκετά.
Κρισ: ναι αρκετα σαλιαρισματα...
Ο Τζάστιν έμεινε αμίλητος. Μπορούσα να δω την θλίψη στα ματια του. Μπορουσα να νιώσω την θολούρα του μυαλού του. Το ποσο μπερδεμένος ηταν. Δεν μπορουσα να το βλέπω έτσι οποτε αποφάσισα να φύγω.
Μαρ: Εγώ τώρα θα φύγω.. Έχω άλγεβρα οπότε πάω να Ετοιμάστω.
Ας: Έρχομαι μαζί σου. ·ειπε και αρχίσαμε να απομακρυνομαστε απο την τραπεζαρία.
Ας: Κάνα νεο απο την Ελ είχες; Δεν σηκώνει το τηλέφωνο και ανησυχω...
Μ: Θα το 'χει στο αθόρυβο.
Ας: Δες και εσύ σε παρακαλώ... Φοβάμαι μην έγινε τίποτα με τον καλ και εκείνη.
Μ: πφφ βλακείες λες. ·βγαζω το κινητό μου και βλέπω 16 αναπάντητες κλήσεις απο την Ελ. Οκευυ... Κάτι δεν πήγαινε καλά...
Μ: Εμμ... Όχι. Δεν με έχει πάρει. Ουτε μήνυμα μου έχει στείλει. Τι να πω; μάλλον θα το έχει στο αθόρυβο. Μπορεί να ξανά κοιμήθηκε. Τόσο μεθυσμένη που ηταν χθες χρειαζεται εναν καλό ύπνο... ·ψεματα. Τι να έλεγα; πως μου είχε κανει 16 αναπάντητες; το ατομο που αν έχει συμβεί κατι δεν θα σε έπαιρνε τηλέφωνο για να μην σε αναστατώσει. Οπότε φαντασου ποσο σοβαρό θα ηταν...
YOU ARE READING
Suddenly... (Luke Hemmings)
FanfictionΌλα έρχονται τόσο ξαφνικα. Κάποιες φορες για να σου συμβεί κάτι καλό ή να παραλαβεις κάτι που θες παρα πολυ πρεπει να πονέσεις. Έτσι και εγώ. Όλα συνέβησαν τόσο ξαφνικα. Ποιος ήξερε πως για να έχω κοντά μου τον Luke, θα έπρεπε να περάσω απο τέτοιο...