Κεφάλαιο 16

204 24 5
                                    

Αφού κατσαμε η Κριστίνα είπε


Κρ: Ο Μάικλ έσπασε την μύτη του προχθες.




Τζαστ: Ποιος Μάικλ;




Αν: Ο Κλίφορντ. Επίσης ο Λουκ τον απείλησε πως θα τον διώξει απο την ομάδα και χθες έγινε επεισόδιο στην προπόνηση. ·ωχ Παναγία μου. Όχι. Δεν μπορω να τις αφήσω να μιλάνε άλλο γιαυτό. Πρέπει να σκεφτώ κάτι. Σκέφτηκα καθώς μιλούσαν οι υπόλοιποι




Μπεν: Και ο λογος;




Μαρ: Απο ποτε μας νοιαζει εμας τι κανει ο Κλίφορντ. ·ειπα γελώντας αμήχανα




Τζαστ: Βασικά για ολους μας νοιάζει.




Μαρ: Εννοώ υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα θέματα απο τον Κλίφορντ.





Λεσ: Εμένα μου μυρίζει σκάνδαλο στον τσακωμό τους και κάτι που μου λέει πως ο Λουκ ευθύνεται για το σπάσιμο της μύτης του Μάικλ.




Τελεια Λέσλι! Τέλεια! Συνέχισε με τα σενάρια σου!





Ξαφνικά το κινητό μου ετριξε και ενα μήνυμα εμφανίστηκε στην οθόνη




Ashton ❤
Τι συνέβη με τον Μαικλ; Αυτός ηταν ο λογος που εκλαιγες προχθες; Θα τον σκισω τον μαλακα έτσι και σε πείραξε.




Εριξα ενα ειρωνικό βλέμμα στον Ας σαν να του λεω "σοβαρά τώρα;"





Ναι. Γιαυτό βοηθά με να αλλάξουμε θέμα γρήγορα!
Απάντησα στο μήνυμα του.





Μου έριξε μια ματια σαν να μου λέει "έγινε"




Ας: Ναι μωρέ... Τι μας νοιάζει για τον Κλίφορντ τώρα... Άκουσα πως η Τζέιντ χθες λέρωθηκε με αίμα επειδή της ήρθε περίοδος και έγινε ρεζίλι. ·ειπε αρχίζοντας να γελάει. Του ανοιγοκλεισα το στόμα μου λέγοντάς του ευχαριστώ.




Αν: Μπα δεν είναι αλήθεια τελικά. Είναι φήμη.




Λεσ: Εμένα ακόμα κάτι μου βρωμαει στην ιστορία του Μάικλ μεταξυ Λουκ. Γκομενοδουλεια μυριζομαι.




Μαρ: Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως δεν σε έχουν πάρει στην ομάδα των σκυλιών του FBI με τέτοια όσφρηση.




Τζασ&τζακ: καλοο




Λεσ: Εγώ φταιω; απλα λέω τι φαντάζομαι.




Τζιλ: Μπορεί και να μην εχεις άδικο Λέσλι. ·ειπε κοιτάζοντας το κινητό της. Κρύος ιδρώτας ένιωθα να στάζει απο το κεφάλι μου.




Suddenly... (Luke Hemmings)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora