Το μαθημα τελείωσε. Σήμερα θα πήγαινα να φάω στην μητέρα του Λουκ για κάποιο λογο που δεν θυμάμαι. Φτάσαμε στο σπίτι του Λουκ και η Λιζ με καλωσόρισε. Η αλήθεια είναι πως δεν είχα ξαναμπεί σπίτι τους γιατί συνηθιζαμε να τρώμε στην αυλή και υπήρχε εξωτερικο WC οποτε δεν χρειάστηκε να μπω ποτε μέσα. Όχι οτι είχα ερθει και πολλές φορες. Μετρημένες στα δάχτυλα είναι.
Εριξα μια ματια γύρω μου. Είναι ενα οικείο περιβάλλον. Το σαλόνι είναι μεγαλο και υπάρχουν παντου φωτογραφίες με τον Λουκ μικρό να είναι με αλλά δυο παιδάκια. Μεγαλύτερα απο αυτον. λογικά θα είναι τα αδερφια του αλλα δεν ξέρω γιατί δεν μου έχει μιλήσει ποτε γιαυτα. Μοιάζουν όλα μεταξύ τους. Είναι ξανθά όλα τους και με έχει εντυπωσιάσει μια φωτογραφία που είναι ο Λουκ μικρουλης, μωρακι για την ακρίβεια, και τα αλλά δύο αγοράκια δίπλα του σαν να τον προσέχουν. Anyway... Βοήθησαν την Λιζ να βάλει τραπέζι και καθισαμε εγώ με τον λουκ απέναντι και η Λιζ με τον Αντι απεναντι. Το τραπέζι ηταν μεγαλο. Καθόλη την διαρκεια του φαγητού μιλούσαμε, κάναμε αστεία και το πόδι του Λουκ ηταν αναμεσα στα πόδια μου. Θεέ μου τι νροπη. Μονο κάνε να μην παρατηρήσει τίποτα η Λιζ και ο Άντι. Αποφάσισα να ρωτησω για τα αδέλφια του Λουκ. Απ' οτι κατάλαβα δηλαδή.
Μ: Οποτε κύρια Λιζ, ο Λουκ δεν είναι μοναχοπαίδι όπως νόμιζα. Η Λιζ πνίγηκε με αυτό που είπα και στραβοκατάπιε.
Οκευυ... Δεν είπα κάτι κακό... Ή μήπως είπα;
Ο Λουκ μου έριξε ενα βλέμμα αλλά δεν κατάλαβα αν εννοούσε. "Τι στο διάολο λες;" ή αν "Την πεταξες την μαλακία σου"
Βοηθησα την Λιζ προσφέροντάς της λίγο νερό.Λιζ: Να με συγχωρεσετε αλλά εγώ πάω πάνω. Είπε πίνοντας το νερό της, αρχίζοντας να ανεβαίνει τις σκάλες. Ο Άντι την ακολούθησε και μειναμε μόνοι μας με τον Λουκ στο σαλόνι να κοιτάμε ο ένας τον άλλον χωρίς να μιλάμε.
Μ: Τι είπα και ταράχτηκε η Λιζ τόσο πολύ;
Λ: Για το παρελθόν.
Μ: Τι;
Λ: Τα παιδιά που είδες στην φωτογραφία. Είναι αδερφια μου. Βασικά ΗΤΑΝ. Ο Τζάκ και ο Μπεν. Ηταν μεγαλύτεροι απο εμένα. Ενα βράδυ είχαν βγει και το άλλο πρωί μας τηλεφωνησαν πως βρήκαν το αυτοκίνητο του Μπεν στην λίμνη. Δυο πτώματα ηταν μέσα. Ο Μπεν δεν ηταν από τα ατομα που έπιναν και οδηγούσαν μετά οποτε μέτα μάθαμε πως έγινε τρακαρισμα, το οποίο ήταν αρκετά δυνατό για να παρασύρει το αυτοκίνητο στην λίμνη. ·Είπε αρχίζοντας λιγα δάκρυα να τρέχουν απο τα ματια του αλλά τα σκουπισε και συνέχισε· Έχει περάσει όμως καιρός απο τοτε. Ήμουν μικρός τοτε αλλά τώρα μεγαλωσα-" τον διεκοψα
YOU ARE READING
Suddenly... (Luke Hemmings)
FanfictionΌλα έρχονται τόσο ξαφνικα. Κάποιες φορες για να σου συμβεί κάτι καλό ή να παραλαβεις κάτι που θες παρα πολυ πρεπει να πονέσεις. Έτσι και εγώ. Όλα συνέβησαν τόσο ξαφνικα. Ποιος ήξερε πως για να έχω κοντά μου τον Luke, θα έπρεπε να περάσω απο τέτοιο...