Ο Ας αφού βγήκα απο την αίθουσα με πλησίασε.
Α: Μιλησες καθόλου στην Ελ;
Μ: Εμ ναι... Ξύπνησε εδώ και ωρα. Με πήρε τηλέφωνο αλλά έπρεπε να πάω για μαθημα.
Α: Σε ρώτησε τίποτα για εμένα;
Μ: Εμ ναι... Φυσικά. Τι κανεις κλπ. ·(ψέματα) τι να του έλεγα; Οτι είναι σπίτι με τον Καλ μόνοι τους οπου να 'ναι θα ξυπνήσουν και επειδή δεν είναι καν σίγουρο πως έχουν ξεμεθυσει, ποιος ξέρει τι θα συνέβαινε; Προτιμούσα να του πω ψέματα.
Α: Ααα ωραία. Εμ... Πως είναι εκείνη;
Μ: Έχει εναν τρομερό πονοκέφαλο. Και όταν με πήρε μόλις είχε ξυπνήσει. Ο καλ κοιμόταν...
Α: Και τι κανει μονη της με τον Καλ σπίτι σου;
Μ: Ηρέμησε. Τίποτα.
Α: Αχ νιώθω σαν απελπισμένη γκομενα αυτή την στιγμη. ·ειπε κοπανωντας το κεφάλι του με το χερι του απαλά.
Μ: Πας καλά; Γιατί το λες αυτο;
Α: Γιατί κάνω ανάκριση στην κολλητή της κοπέλας μου; Το 'χω χάσει τελείως. ·ειπε καθώς κάναμε την είσοδο μας στην τραπεζαρια. Πιάσαμε ενα δισκο και αρχίσαμε να βάζουμε φαγητο.
Μ: Ηρέμησε. Απλα νοιάζεσαι. Δεν είναι κακό αυτό. Απλα έχε της εμπιστοσυνη. Σ' αγαπαει.
Α: Και εγώ. Αλλά πολύ φοβάμαι πως με την υπερβολική φροντιδα μου θα ξενερωσει. ·ειπε καθώς χαιρετούσε διάφορα κορίτσια που του χαζοχαμογελουσαν.
Μ: Μπαα μην το λες. ·ειπα καθώς αρχίσαμε να κατευθυνομαστε προς το κεντρικό τραπέζι οπου τα δημοφιλή παιδιά καθοντουσαν.
Ηταν περιπου τρια τραπέζια για τα δημοφιλή παιδιά. Στο δικο μας ηταν παιδιά τα οποία ηταν απλα δημοφιλή, στο δεύτερο ηταν η ομάδα του ράγκμπι με τις μαζορέτες και στο τρίτο ήταν τα παιδιά παλι που ηταν απλα δημοφιλή. Και τα τρια τραπέζια ηταν σε θέση οπου μπορούσαν να βλέπουν όλη την τραπεζαρία. Δεν θα ήθελα να την βλέπω να πω την αλήθεια. Δεν είχα όρεξη να βλέπω κάθε μαλακα να την πέφτει στην καθε πουτανιτσα ή δεν ήθελα να βλέπω κανέναν να τρώει σαν γουρούνι, να γίνεται χαλια και να με κανει να θέλω να ξερασω ο,τι έχω φαει. Ευτυχώς όμως που τραπέζι μας έχει καλη θεα στο τραπέζι της ομάδας του ράγκμπι. Ο Λουκ ηταν ο αρχηγός της ομάδας και συχνα τον ακουγα να τσακώνεται με τα υπόλοιπα αγόρια. Συχνα όμως έβλεπα τα τσουλακια τις μαζορέτες να τρίβονται στην ομάδα. Τοτε δεν μου άρεσε ο λουκ αλλά τώρα που μου αρέσει έτσι και δω καμία θα πάω εκεί και θα γίνει χαμός. Τέλος παντων. Χαιρέτησα τα παιδιά που ηταν στο τραπέζι μας και κάθισα δίπλα στην Λέσλι και δίπλα μου έκατσε ο Ας.
Το "crew" μας, να το πω ετσι, αποτελούνταν απο 11 ατομα.
Την Λέσλι, τον Τζακ, τον Τζέισον, την Κριστίνα, την Αν, τον Μπεν, τον Τζάστιν, την Τζιλ, τον Ας, την Ελ και εμένα.Η Λέσλι ηταν ενα κορίτσι με ξανθά μαλλια μέχρι το στηθος, πράσινα ματια, ψηλότερη απο εμένα... Όλοι ηταν ψηλότεροι απο εμένα απο ολους αυτούς που ανέφερα. Ηταν πολύ καλό κοριτσι. Ηταν στην χορωδία και επαιζε πιάνο. Την είχαν παει και σε διαγωνισμό για να εκπροσωπήσει την σχολή νομιζω πέρυσι... Ηταν δύσκολο για εναν πρωτοετη να προκριθεί και εκείνη βγήκε νομιζω στους 5 πρώτους... Κάπου εκεί.
Ο Τζάκ ηταν πολύ καλό παιδι. Ηταν ψηλό, κάστανα ματια και κάστανα μαλλια τα οποία ηταν πάντα στην εντέλεια. Επίσης τα είχε με τον Μπεν. Ναι ηταν γκέι. Όλοι ήξεραν την σχέση τους και όλοι το είχαν αποδεχτεί. Ηταν τόσο κιουτ. Και το καλό είναι πως με τον τζακ είμαστε πολύ δεμένοι. Έχει την καλύτερη επιδερμίδα σε όλη την σχολή. Τον έχω να μου δίνει τιπς ομορφιάς. Anyway.
Ο Μπεν ηταν το αντίθετο. Ξανθος, ψηλός, γαλανοματης, καλογυμνασμένος. Ηταν το κρας πολλών κοριτσιών. Και αγοριών. Ναι... Βασικά όλοι οι δημοφιλής ηταν τα κρας των αλλων οποτε να ξέρετε. Δεν αναφέρω σε αλλη περιγραφή το "κρας" γιατί όλοι ειμασταν κρας.
Ο Τζάστιν με γουσταρε. Με έκανε να νιώθω άβολα κάποιες φορες αλλά του είχα ξεκαθαρίσει άπειρες φορες πως ειμασταν μονο φιλοι. Δεν τον έβλεπα διαφορετικά. Παρολο που μια φορά, φέτος, σε ενα πάρτι στις αρχές της χρονιάς που έγινε, επειδή επιστρεψαμε και καλά απο τις διακοπές έγινα πολύ μεθυσμένη. Παρααα πολύ. Ήμουν τόσο χαλιά που έλεγα πως με λένε Νταϊάνα και είμαι η κόρη της βασίλισσας Ελισάβετ και πήρα τηλέφωνο στην Αγγλική πρεσβεία και τους είπα να μου δώσουν την μητέρα μου την βασίλισσα Ελισάβετ γιατί κατουρισα στο αγαπημένο της φόρεμα και δεν άντεχα παλι την τιμωρία. Παλι καλά που πήρε το τηλέφωνο η Λέσλι και είπε πως είμαι μεθυσμένη και ζητάει ειλικρινά συγγνώμη. Ναι... Το μεθύσι δεν είναι και το καλύτερο μου. Anyway στο θέμα μας... Και εκείνη την βραδιά την εκμεταλεύτηκε και καναμε κάτι παραπάνω. Το καναμε. Αλλά εντάξει. Όταν ήρθα στα καλά μου το επόμενο πρωι του ξαναεξηγισα για χιλιοστή φορά πως ειμασταν μονο φιλοι. Δεν ήθελα να χαλασω την φιλια μας εξαιτίας μιας νυχτας. Αλλά μονο αυτό έχει συμβεί μεταξυ μας.
Η Κριστίνα, η Αν, και η Τζιλ είχαν ίδια χαρακτηριστικά. Ψηλες, μελαχρινες, καστανοματες, αλλά διαφορετικά πρόσωπα. Ειμασταν όλες δεμενες απλα ήμουν περισσότερο δεμένη με την ελ. Γιατί χάρης αυτην είμαι εδώ που είμαι και αυτή με έχει βοηθήσει περισσότερο απο ολους και στο παρελθόν και γενικά. Αυτές οι τρεις ήταν και οι πιο κουτσομπολες. Ηταν μέσα σε όλα. Ειλικρινά. Ήξεραν τα πάντα. Πολλές φορες έχω αναρωτηθεί αν έχουν βάλει κάμερες και βλέπουν ο,τι γίνεται. Ξέρουν τα πάντα για ολους. Απο αυτές μαθαίνουμε τα νεα, τις νέες σχέσεις, ποιος το έκανε με ποιον στο σχολείο χθες. Παρα πολλααα.
Κορίτσια μου σορρυ που έχω να ανεβασω τόσο καιρό:(((
Εύχομαι να μην με ξεχασατε
💘💘💘💘
VOUS LISEZ
Suddenly... (Luke Hemmings)
FanfictionΌλα έρχονται τόσο ξαφνικα. Κάποιες φορες για να σου συμβεί κάτι καλό ή να παραλαβεις κάτι που θες παρα πολυ πρεπει να πονέσεις. Έτσι και εγώ. Όλα συνέβησαν τόσο ξαφνικα. Ποιος ήξερε πως για να έχω κοντά μου τον Luke, θα έπρεπε να περάσω απο τέτοιο...