Οταν φτασαμε ο Αsh μου ψιθυρισε πως συμπάθησε πολύ τοv Luke και εγώ απλά του χάρισα ενα χαμόγελο. Μπήκαμε στη σχολή και ξαφνικα όλα τα ματια έπεσαν πανω μας. Ο Luke χαιρετούσε απο 'δω απο 'κει ενω εγώ αντίθετα ξέχασα την δημοφιλία για μια στιγμη και αποφάσισα να απολαυσω την στιγμη. Οκ. Το είχα καταλάβει. Ειμασταν το επόμενο κουτσομπολιό για τον υπολοιπο μήνα... Το λιγοτερο...
Είχα αφήσει κάτω τα μαλλιά μου ώστε να μην παρατηρήσει κανεις τα τεραστια μωβ σημαδια στο λαιμό μου. Αν τα έβλεπε κάποιος θα τρόμαζε... Ίσως και να άρχιζε να φοβάται τον Luke. Ο Luke αντιθετα προχωρούσε με τα τεραστια σημάδια στον λαιμό του, τα οποία ηταν ολοφάνερα και πολλοι τα κοίταζαν έκπληκτοι. Πολλοί τα σχολίαζαν και για να τα σχολίαζαν, δεν θα σχολίαζαν μονο το ποσο μεγαλα είναι ή το ποσο μωβ είναι. Αλλά και αυτον που τα δημιούργησε. Δεν είχα καμια όρεξη. Και αυτός δεν κανει τίποτα για να τα κρύψει. Χαιρεταει τους πάντες κλπ. Άλλοι του λένε πως πέρασε μια άγρια νύχτα και αυτός τους χαμογελάει και άλλοι του λένε να την προσεχείς. Θεέ μου! Η ανωριμότητα στο μεγαλείο της! Δν αντεχα άλλο τα ματια να είναι καρφωμένα πάνω μας και τον χωνω σε μια γωνία.Μ: Πας καλά;
Λ: Τι εκανα;
Μ: και τι δεν έκανες... Λοιπον Άκου. Έχω make up στο ντουλάπι μου. Συνάντησε με σε λίγο στις τουαλέτες για να σου καλύψω τα σημάδια.
Λ: Ααα αυτά λες... Δεν πειράζει. Ασ' τα
Μ: Πας καλά αγόρι μου; Η Λιζ τι θα πει; Δεν έχω καμια όρεξη να με σχολιάζουν σε όλη την σχολή επειδή εσύ θες να κατσεις με τα τερατουργήματά μου πάνω σου!
Λ: Τα σχόλια δεν είναι κακά ηρεμησε ·ειπε ο λουκ γελώντας με ενα στραβό χαμόγελο φέρνοντας το προσωπο του πιο κοντά στο δικο μου που μπορουσα να νιώσω την καυτή ανάσα του να χτυπάει το προσωπο μου. Τραβήχτηκα πίσω.
Μ: Ναι μωρέ το ξέρω οτι δεν είναι κακά. Αλλά τωρα θέλουν να με πηδήξουν οι διπλάσιοι απ' όσοι ήθελαν πριν.
Λ: Ε καιρός να μάθουν πως είσαι δικιά μου και μονο. Μόνο εγω μπορώ να σε απολάμβανω.
Μ: Ιουυ. Σκασε! Φέρνω make up. Σε 5' στις τουαλέτες. Φιλάκια ·ειπα και ακούμπησα τα χείλη μου πανω στα δικά του και έπειτα άρχισα να τρέχω προς το ντουλάπι μου.
Λ: Εγώ φταιω που δεν μπορώ να σου χαλασω χατίρι ·ειπε φωνάζοντας για να τον ακούσω.
YOU ARE READING
Suddenly... (Luke Hemmings)
FanfictionΌλα έρχονται τόσο ξαφνικα. Κάποιες φορες για να σου συμβεί κάτι καλό ή να παραλαβεις κάτι που θες παρα πολυ πρεπει να πονέσεις. Έτσι και εγώ. Όλα συνέβησαν τόσο ξαφνικα. Ποιος ήξερε πως για να έχω κοντά μου τον Luke, θα έπρεπε να περάσω απο τέτοιο...