Burdayım.Yaklaş karanlığa.Ak düşen saçlarımın dibine kadar bile girsen göremezsin aydınlığı burda.Hiç bir şey gizli aslında kalbinden yere düşen kırıntılarda.Yanlız yaşamaya başlayalı uzun zaman olsada.Alışamıyor bazı şeylere beynin , uyum sağlamıyor eski hatıralara.
Bağımlısı olmuşken hüznün neye yarar insanların seni mutlu etme çabaları.Doğru bazılarınız da benimle aynı fikirde.Bazılarınız da o kadar bıkmış ki anlattıklarımın kasvetinden hemen içinde diyor bunlara değinme.
Kafamın içine sessizlikten korolar çalarken neyi başarabilirim ki.Soru değildi aslında bu.Sadece bir tespitti.Yada kötü bir espiri.
Hayat bir parodi.Hayat para değil.Para hayat.Bunların farkına varınca geçireceksiniz felç.O maddelerle buluşan bünyelerin fiziği çok genç.Kurşun olmasını istiyorsun bu kadar kasvete batmışken anıların.Anılara bağırıyorsun kurşun ol lan beynimi del geç!
Ama işe yaramaz bir çaba olduğunu farkettim.Sen ne kadar istesen de ölmeyi.Yaradan ne zaman isterse o zaman doluyor vaden.İntaar da bir sonuç değil.Sadece sahte dünyanın arkasındaki ırmakları kaçırmak demek.
Kafamın içindeki seslerden koro
Adaletin kılıcıyla kafa kesen zoro
Gece sanki sonsuz, ateşin sönsün bırak
Zaten anlayamaz hiç bi zaman moronlar...
Bu günden itibaren inandığım doğruları insanlara anlatarak yorulmam
Gerçeği arayanlar bi gün yolda görüp gelir, istiyosa tutup çeker kolumdan
Hayatın yarısından biraz daha çoğu su, geri kalanın tamamı sorunlar
Umudum kalmasada sonumdan, ölene dek dönemem bu yolumdan.-RED-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sohbetler
Teen FictionKaranlıktan korkmamalısın.Onun ne kadar derin olduğunu sana anlatabilirim... KARANLIĞI ANLAMAK VE AYDINLIĞA ÖZLEM DUYMAK...