Afl. 3.3 ''Ontspanning

524 26 1
                                    

Eva pov

Na een poosje kijk ik weer uit het raam. Wolfs concentreert zich op de weg. Ik grinnik en kijk naar het mooie Belgische landschap. Vroeger ging ik eigenlijk nooit weg uit Maastricht. Nu gelukkig wel eens als we vakantie hebben, zoals nu. Na een uur parkeert Wolfs de auto voor een mooi boshuisje.

'Is dit het?' vraag ik nieuwsgierig aan hem. 

'Ja. Leuk toch?' Wolfs kijkt mij glimlachend aan. Ik glimlach en druk nog een kus op zijn wang. Dan stappen we de auto uit. Eerst besluiten we om het huisje te bekijken en daarna gaan we pas de spullen uitpakken en naar binnen brengen. 

'Het is best een groot huisje,' zeg ik als we het hele huisje hebben bekeken. Het bestaat uit één verdieping. Dus eigenlijk waar iedereen normaal de woonkamer heeft, is dit alles in één. Er staat een lounge set voor een kleine tv, een klein keukentje met alle benodigde spullen behalve het eten, een badkamer en een tweepersoonsslaapkamer waarbij je de bedden aan elkaar kan laten of uit elkaar kan schuiven. Je ligt dan dus niet met z'n tweeën in één bed. Niet dat ik het erg vind om een bed met Wolfs te delen. Deze gedachten doet me stilletjes glimlachen.

'Ja inderdaad. Laten we de spullen uit gaan pakken en alles een plekje gaan geven. Dan kunnen we nog even de omgeving verkennen en daarna gewoon lekker rustig aan doen,' stelt Wolfs voor. Ik knik instemmend.



Flikken Maastricht seizoen 11 #wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu