11

2.8K 152 1
                                    


***** Kate pozicija***


Atsikėliau įkvėpus didelį gurkšnį oro ir greitai apsičiupinėjau kaklą.Ant jo nebuvo jokių žaizdų tik jaučiau kraujo skonį burnoje.Gulėjau Niall lovoje ,o vieta šalia manęs suvelta.Reiškia jis irgi miegojo šalia manęs.

Išlipau iš lovos ir nulipau laiptais žemyn, tačiau namuose nieko nebuvo tikriausiai Niall kažkur išėjo.Grįžau atgal į kambarį ir nusiprausiau ,nes negalėjau priimti to ,kad mano kraujas pridžiuvęs man prie odos.Prisimenu to monstro žodžius Aš dar grįšiu tavęs prisiminus jo balsą net rankos drebėt pradeda.Esu silpna ir negaliu savęs apgint ,o tai yra nepriimtina.Visą gyvenimą turėjau stovėt už save ,o dabar pasiduodu ,kažkokiam padarui su iltim.Ilgai sėdėjau ant lovos ir žiūrėjau į sieną ,kol sugalvojau ,kad negaliu jam pasiduoti ,kaip maža mergaitė.Nebūsiu bejėgė ,kaip jis mano.Kitam susitikimui su juo aš būsiu pasiruošus.

Atidariau spintą ir užsidėjau aptemptas kelnias ,bei juodus aptemtus marškinėlius.Nulipau laiptais žemyn į rūsį ir pasileidau muzikos ,kurią visada klauso Niall. Kiekvieną dieną sėdžiu namuose ir nieko neveikiu ,bet nuo šiol aš išnaudosiu visas savo galimybes.Moku padaryt špagatą ir esu lanksti ,nes mokykloje buvau palaikymo komandos šokėja.Tereikia išmokt ,kaip panaudot mano lankstumą.Pradžioj treniruotes atliksiu viena ,o vėliau į tai įtrauksiu Niall.

Žinau ,kad jis vis dar pyksta ant manęs dėl jo užrašų ,tačiau aš turiu su tuo susitaikyt . Gyvenam tam pačiam name ir nepavyks vengt vienas kito.Tačiau nuo šiol turiu misija perprasti vampyrus ir neleist jiems skriaust žmonių.Jie gali išgyvent ir su gyvūnų krauju ,kaip Niall.

Gyliai įkvėpiau ir pabandžiau atsistot ant rankų prie sienos ir man visada sekėsi puikiai.Vėliau tą patį pabandžiau ir be sienos ir man pavyko.Stengiasi nejudėt ,kad nenukrisčiau ir padariau špagatą būdama ant galvos.Po dar kelių pabandymų įkirtau sistemą ir pabandžiau taip persiversti.Pirmą kartą gavosi kreivai ,bet po kelių pabandymų supratau ką daryt.Persivertimus moku  tik dabar juos turiu naudot su jėga ,o ne pasimaivimui.Prisiminiau šokio akrobatinius triukus ,tačiau tik ne visus nes čia žemos lubos.Žinomą dar kelias valandas pasitreniravau ir baigiau savo mankštą.Grįžinėjau atgal į viršų ,kai tarp durų susitikau Niall.

-Kate? Kaip tu ? Kaip jautiesi ir ką čia darei?.-Apipylė mane klausimais.
-Mmm man viskas gerai aš tik treniravausi.-Paprastai pasakiau ir praėjau pro jį atsisėsdama prie stalo virtuvėje.
-O kam?.-Paklausė jis ir prisiminiau vėl to nevykėlio žodžius.
-Niall jis sakė ,kad grįš manęs ,kaip tu nesupranti turiu būt pasiruošus.-Kalbėjau rimtai ,nes noriu mokėt ir pati apsigint. Jis juk negali manęs amžinai gint.
 -Iš kur žinai?.-Pasimetė jis.
-Žinai daug pačiatint negalėjau, tačiau jis aiškiai savo šlykščiu balsu pasakė jog grįš manęs.-Užrėkiau jau susinervinus ir jis priėjo prie manęs.
-Eikš.-Atsistojo prieš mane ir ištiesė rankas.Supratau jog jis nori mane apsikabint ir atsistojus apsikabinau jį prisiglausdama jam prie krūtinės.Buvo taip gerą jausti kažką šalia ir žinot ,kad jis mane tikrai saugos.
-Nusiramink viskas bus gerai ir jis tavęs negaus.-Šnabždėjo jis man į plaukus.
-Iš kur taip gerai žinai?.-Susinervinus atsitraukiau nuo jo .
-Nes aš tavęs neatiduosiu jam tu juk žinai tai jog tavęs nepaliksiu ,kad ir kas nutiktų.-Kalbėjo jis žiūrėdamas man į akis ir jaučiausi ramiau.
-Tai tu padėsi man treniruotis?.-Paklausiau jo ir jo lūpų kamputis šiek tiek pakilo.
-O tu turi omeny kokias treniruotes?.-Paklausė jis ir mačiau ,kad jis akivaizdžiai flirtuoja su manim.
-Na sporto.
-Ir vėl naudosi savo rankas dėmesio nutraukimui ,kaip ir lūpas?.-Kilstelėjo antakį jis ir vėl savo firmine šypsena pasipuikavo.
-Iškrypėlis.-Nusijuokiau ir jis kartu su manim.Jo rankos buvo apsikabinusios mano liemenį ir tik dabar pastebėjau jog mes stovim susiglaudę ,o jo veidas taip arti manojo.
-Mielai tave pabučiuočiau.-Žiūrėjau į jo putlias lūpas ir tik tada suvokiau ,kad aš tai sušnabždėjau.
-Atleisk..aš ne...tai turėjau omeny ..aš tiesiog oh velnias susimoviau ane?.-Paklausiau jo visa išraudonavus ,o jis tik mielai nusišypsojo.
-Viskas gerai tiesiog nekalbėk tiek daug.-Jis pasilenkė ir sulietė mūsų lūpas.Atsitraukus pasižiūrėjau klausiamu žvilgsniu.
-Kas tai buvo?.-Paklausiau žiūrėdama jam į akis.
-Dėmesio nutraukimas nuo to kad tu per daug mikčioji ir per daug šneki.-Kikeno jis ir nežinau kodėl bet dar kartą ji pabučiavau.
-O čia kas?.-Paklausė jis.
-Čia dėmesio nutraukimas nuo pirmo bučinio.-Nusijuokiau.
-Žinai ,o man pradeda patikt tokie dėmesio nutraukimai.
-Gerai užteks aš noriu valgyt .-Su mano žodžiais jis mane paleido ,kad galėčiau atsitraukt ir prieit prie šaldytuvo.
-O tu jau valgei?
-Ne o ką siūlaisi?.-Nusijuokė jis ir mečiau į jį iš obuolių.
-Šiknius.-Suburbėjau ir jis akimirksniu atsirado prie manęs.
-Šiknius kuris gelbėja tavo subine?Šiknius kuris tau patinka?.-Šnabždėjo jis į ausį stovėdamas iš nugaros.
-Taip šiknius.-Atsisukau į jį ir vėl mūsų akys susitiko.
-Tarp kitko ačiū už mano subinės išgelbėjimą.-Nusišypsojau ir pakštelėjau į skruostą.
-Ko tik nepadarysi dėl dailaus užpakaliuko.-Nusijuokė ir lenkėsi mane pabučiuot ,bet įžnybiau jam į krūtinę tai privertė jį atšokt.
-Užteks bučiuot mane eik pasimaitint.-Paliepiau ir jis tik mirktelėjo ,o tada dingo pro duris ,bet pirmiau išgirdau tai ko nesitikėjau.
-Vis tiek ilgai man neatsispirsi.-Tai nuskambėjo keistai juk mes tik draugai ,o bučiuojamės daugiau nei bet kuri pora. Mūsų santykiai ar kaip juos pavadint labai keisti ,tačiau man tai netrukdo. Na gal šiek tiek .

Atidariau viršutinę spintelę virš kriauklės ir apakau.Čia buvo pilna įvairių saldumynų pilna spintelė ar jis išprotėjo ?Kodėl anksčiau to nemačiau.Na vis tiek reikia pirmiau normaliai pavalgyt.Atsisėdau prie stalo ir suvalgiau sumuštinius ,kuriuos susitepiau.Sėdėdama išgirdau ,kaip kažkas krebžda ir tai tikrai ne Niall .Mano pranašumas šiuo atveju yra tyla ,tad kuo tyliau paėmiau peilį ir atsistojau arti sienos.Sulėtinau savo kvėpavimą ir trukšmui priartėjus staigiai išlindus pamačiau vaikiną stovint svetainėj nugara į mane.Priėjau taip ,kad jis net nesureagavo ir pakišau peilį jam prie kaklo iš nugaros.

-Tik sujudėk ir perpjausiu gerklę.


<3


Demon (LT fanfiction)Where stories live. Discover now