49

1.9K 111 0
                                    


-Gemma?.-Buvau nustebęs ją pamatyt ,nes Harry sakė ,kad ji išvažiavus į Ispanija.

-Taip tai aš ,o ko tu toks laimingas juk ką tik nužudei savo meilę.-Ji atrodė susipainiojus.
-Paaiškinsiu vėliau eime.-Pasakiau apsisukęs.
-O tai tu ją ir paliksi taip miške?.-Paklausė ji pasimetus.
-Juk ji jau mirs ,o be to tai tik maistas vampyrai negali mylėt.-Nusijuokiau ir ji sekė paskui mane.Labai greitai grįžom namo.
-Harry sakė ,kad tu įsimylėjai ir negrįši.-Nusijuokiau praverdamas duris.
-Na jis ,kaip visada perdeda ,o pala kieno čia namai ,nes aš negaliu įeit.-Ji nusijuokė ir tik tada prisiminiau ,kad reikia Kate pakvietimo.
-Oh šudas..apeik aplink namą paaiškinsiu.-Pasikrapščiau galvą ir abudu greit atsiradom kieme už namo.Atsisėdau ant kėdės ir ji priėjo prie manęs.
-Žinai ,o aš tavęs pasiilgau.-Apsilaižė lūpas ji ir jau žinau kokios mintys sukasi pas ją.Ji visada turėjo kažkokius jausmus man tačiau aš niekada jai nieko nejaučiau.Dabar supratau kodėl ji grįžo ,nes išgirdo apie Kate ir ,kad aš ją nužudysiu.
-Gemma aš negaliu juk sakiau ,kad nieko nebus.-Iškart ją įspėjau tačiau ji atsisėdo man ant kelių apsižergdama mano liemenį.
-Niall nebūk toks paniuręs tai tik sexas ,geras vampyriškas sexas be to juk Kate jau mirus.-Ji sušnabždėjo man prie ausies ir pradėjo bučiuot kaklą.
-Gemma sustok.-Paliepiau jai tačiau ji staigiai įsisiurbė į lūpas.Norėjau ją atstumt tačiau ji stipriau prigludo prie manęs ir pakišo rankas po marškiniais leisdama žemiau iki kelnių.Ji greitai atsegė mano kelnių diržą ir nusiėmė savo palaidinę.
-Niall atsakyk man į bučinius.-Paprašė ji tačiau net nesiruošiau to daryt ,o kai pajaučiau jos ranką lendant man už apatinių stipriai pastūmiau ją nuo manęs priversdamas nukriti ant plytelių prie durų.
-Pasakiau Ne ir niekada nebus taip Gemma.-Nusivaliau lūpas ant ,kurių buvo jos lūpų skonis.
-Kodėl?Juk tau niekas netrukdo.-Ji sušaukė atsistodama ir užsidėdama palaidinę atgal.
-Tiesiog tu man ,kaip sesuo aš negaliu to daryt.-Paaiškinau taip nors iš tikro todėl ,kad Kate gyva.Negalėčiau permiegot su Gemma ir paskui tikėtis ,kad Kate neprisimena tai jau neišdaviau.
-O dieve juk niekas neprašo tavęs pusryčių į lovą ir meilės prisipažinimo tai tik viena naktis Niall.-Suzyzė ji ir norėjo eit arčiau manęs ,bet aš atsitraukiau.
-Nesvarbu pamiršk ,kas čia buvo ir keliauk pas Harry jis tikriausiai tave baisiai nori pamatyt.-Piktai suurzgiau ir jis spyrė į kėdę ,kuri nuskrido per kiemą.
-Eik po velnių Niall Horan susirasiu šiai nakčiai ir be tavęs.-Ji apsisuko ir dingo iš mano kiemo.Gyliai įkvėpiau ir atsisėdau ant laiptelių prie durų.Visos mano mintys sukosi aplink Kate ir vien tik Kate.Negaliu jos sekti amžinai juk tai beprotystė.Turiu atstot nuo jos ir būt per saugų atstumą ,kad nesugalvočiau nieko kvailo.


*****Kate pozicija po trijų dienų*****


Šiandien jau lygiai keturios dienos ,kai aš namuose.Nebejaučiu ,kad mane kažkas sektų nebent kartais .Pastebėjau savyje naują sugebėjimą ir pradėjau jį neįsivaizduoju ,kur buvau ,kai mane pagrobė tačiau peilius mėtau ,kaip profesionalė.Esu be galo lanksti ir stipri.

Toliau kiekvieną vakarą piešiau piešinius ir nupiešiau dar tris vaikinukus bei merginą.Prasidėjo keisti sapnai ,kuriuos visą laiką girdžiu vaikino balsą ir jis manęs atsiprašinėja ir sako ,kaip mane myli.Šią naktį susapnavau baisų sapną ,kad buvau kažkokiam name ir mane puolė vyras su iltimis.Viskas baigėsi tuo ,kad jį ir mane persmeigė didelis medinis kuolas.Jis pajuodavo ir mirė ,o aš kritau į to paslaptingojo glėbį.Niekaip negaliu normaliai prisimint jo veido.Visi sapnai buna tamsūs ir neaiškus matosi tik jo akys.Užsirašau kiekvieną sapno smulkmeną į sąsiuvinį ,nes paskaičiau internete ,kad tai gali padėt atsimint viską ,tačiau man neaišku kodėl aš visus juos sapnuoju ,kaip vampyrus.Ir tas mano kaklo įkandimas juk negali būt ,kad buvau su vampyrais tai apsurdas ,kažkas sužinojęs palaikytų beprote.Taip pat sugalvojau ,kaip prisivilioti savo seklį ir priversti pasakyt viską ką žino apie mane.Šią naktį jis tikrai turės man viską pasakyt.Tikriausiai atrodysiu ,kaip debilė ,bet pasiėmiau visus smailius virtuvinius peilius ir susidėjau į tašę.

Demon (LT fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora