-Kartais jis maitinasi iš manęs.-Drąsiai pasakiau ir nusiteikiau ,kad negaliu pasiduot jų kažkokiom pasakom juk dėl dievo meilės dabar dvidešimt pirmas amžius.
Okey sutinku ,kad vampyrai irgi į tai neįeina ,bei bent jau matau įrodymus šalia savęs ,o tie dievai ? Manau tai dar vienas pramanas ,nes vampyrai mėgsta saldų kraują.
-Kartais ar dažnai?.-Louis pati nežinau ,kad Niall kartais geria ,o gal dažnai?
-Manau ,kad kartais...klausyk Louis jis neturi grafiko ,kada gert mano kraują tiesiog taip išeina.-Kiek susinervinus pasakiau ,o mano širdis plakė dvigubai greičiau.
-Ar tau skaudą kai jis geria?.-Staigiai paklausė jis.
-Kas čia klausimynas?.-Dar labiau susinervinau ,nes jei pasakysiu kad šį rytą skaudėjo tai jie pradės panikuot.
-Atsakyk į klausimą Kate.-Tai buvo Niall balsas ,taip žinomą jis nori tai žinot ,nes aš niekada nesakau jei man skaudą.
-Aš...na praeitą naktį jis išmiegojo visą naktį todėl atsikėlęs buvo per daug silpnas.Jis net negalėjo išlipti iš lovos ,o ką jau kalbėt apie medžiojimą maistui..ir taip aš jam daviau pasimaitint iš manęs ,bet tai buvo kažkas kitos.Suprantat tiesiog Niall nežinau kas tai ,bet tu buvai kitoks.Maniau ,kad išgersi mano visą kraują nes tikrai pradėjo skaudėt ,bet kai liepiau tu atsitraukei o tai gerai?A?.-Atsisukau į Louis ,o tada į Niall ,kuris buvo sutrikęs.
-Aš atsiprašau.-Prabilo Niall.
-Ne laikas atsiprašinėt Niall.Tu sakai jis buvo kitoks?Gali geriau apibūdint?.-Paklausė Louis ir šeip net nežinau ką turėčiau sakyt.
-Nežinau jaučiau ,kad tai lyg ir ne mano Niall ,kol neliepiau jam sustot.-Taip ir buvo jis buvo ,kaip ne savas.
-Aš ką sakiau ,o manęs niekas neklauso.-Pasididžiuodamas pasakė Louis.
-Ar tai reiškia ,kad aš mirsiu ,nes pasirodo esu kažkokia skaistuolė ?.-Sarkastiškai ,bet kartu ir piktai paklausiau.
-Taip.-Niall net neleidus įsiterpt pasakė Louis.Jis tiesiog taip paprastai sako ,kad aš mirsiu.
-Deja tu klysti Louis.Čia greičiau tu mirsi nei aš jei dar šnekėsi tokias nesąmones.Man viskas bus gerai ,nes po kiekvieno maitinimosi Niall man duoda savo kraujo ir aš vėl sveika.-Pasididžiuodama pasakiau ir Louis veide dingo šypsena.
-Pala tu leidi irgi maitintis iš tavęs?.-Jis greit paklausė Niall.
-Na taip negaliu žiūrėt ,kaip ji vaikšto su ta žaizda ant kaklo jau ir taip palikau randą.-Jis nuleido akis į mano kaklą ir palietus supratau ,kad jis teisus.
-Ar tu bent įsivaizduoji ką jūs darot?.-Paklausė Louis ir jis buvo per daug rimtas.
-Aš žinau ką aš darau Louis.-Atsakė piktai Niall.
-Taip tu žinai tą dalį ,bet jei prakeiksmas iš tikro yra tai reiškia jūs keičiatės krauju.Ji tau atiduoda savo dali per maitinimasi ir jei trūksta kraujo todėl tu duodi savo.Logiškai pagalvokit kas gaunasi?.-Louis sustojo ir leido mums pagalvot ,kai supratau ,kad jis teisus mes keičiamės krauju kiekvieną kartą.Bet ką tai reiškia? Nemanau ,kad tai gali padėti Niall tapti žmogumi ,o man vampyru.
-Ką tu turi omeny na ir kas kad keičiamės.-Atsisėdau ant sofos šalia Niall ,kad Louis būtų prieš mane.
-Aš sakau ,kad greitai tu savo organizme turėsi jo kraują.-Bet jis nepaminėjo ,kad Niall turės mano kraują ,kas keista juk taip turi būt ? Ar ne?
-O ką tai reiškia?Ta prasme aš mirsiu?.-Iš kart išsigandau.
-Bent jau ne ilgam.-Ramiai pasakė jis.
-Kaip suprast neilgam?.-Pradėjau panikuot.
-Logiškai pagalvok tavo organizmą sudarys vampyro kraujas tai kas turėtų atsitikt?Tu juk jauti ,kad tampi stipresnė su jo krauju.Visi pojūčiai stiprėja kol galiausiai tu būsi viena iš mūsų ir prakeiksmas vėl toliau galios ,nes tai ir bus tavo nužudymas su prikėlimu kitam gyvenimui.-Jis tikrai atrodė ,kaip išprotėjęs vampyras juk tai visiška nesąmonė.Kodėl apie vampyrų tokias nesąmones nerodo filmuose.Kodėl jie nerodo ,kad maitintis iš vampyro yra blogai?
-Tai neįmanoma Louis pats tai žinai.-Pasipiktino Niall.
-Su ja viskas įmanoma Niall baik mąstyti ,kad viskas bus gerai panaudok visas žinias ,kurias sukaupei tiek amžių.-Paliepė jam Louis.
-Bet Louis ,kad ir kiek galvočiau tai visiška fantastika.To negali būt.Ji negali tiesiog apsikeist mano krauju ir tapt vampyre.Suprask ,kad po kiekvieno maitinimosi karto praeina tam tikras laikas ir kol jis ateina mano kraujas pasišalina iš organizmo.-Niall pasakė tikrai logišką mintį.
-Gerai...hm..aha tu sakai gerai apie tai pamiršau juk tavo kraujas ten neužsilieka.-Prabilo jis ir lyg akmuo nuriedėjo nuo širdies.Atsirėmiau į sofos kraštą atlenkdama galvą.
-Taigi galiu nebijot ,kad virsiu vampyre?.-Paklausiau pakėlus galvą ,nes Louis atsistojo.
-Nebent jei jis nužudys tave ir bandys prikelt.-Nusijuokė Louis.
-Aš nenoriu ,kad ji būtų vampyrė ir neleisiu tam nutikt.-Paprieštaravo Niall ,kai Louis nuėjo prie durų.
-Tai nebus tavo valioje manau ,o be to ar pagalvojai ką darysi juk ji sensta ir galiausiai mirs.-Louis ištarė paskutinius žodžius ir išsitraukęs ,kažką iš kišenės padėjo ant staliuko prie durų ,o tada dingo.Niall staigiai atsistojo ir paėmė ,ką ten paliko Louis.Tai buvo kažkokia knygutė su užrašais ,kurių iš tolo nemačiau.
-Kas tai?.-Paklausiau eidama arčiau Niall.
-Jis surašė viską ką dabar kalbėjo.-Tai buvo kišeninė knygutė todėl Niall išsikišo ją į kišenę ir atsisuko į mane.Louis sakė tiesą taip aš senstu ir galiausiai mirsiu ne taip kaip Niall.
-Niall turi mane paverst tokia ,kaip tu.-Staigiai pasakiau ir tik tada supratau ką pasakiau.Užsidengiau burną su ranka ir stebėjau jo reakciją.
-Ką? Ne Kate tu tokia nebūsi.-Jis greit atsirado prie manęs ir aš net krūptelėjau ,nes jo akys buvo visiškai juodos.
-Neklausyk tai ką jis sako mes būsim amžinai kartu.-Jo akys sušvelnėjo ir jis prilietė mano skruostą.
-Niall mes nebūsim amžinai juk galiausiai aš mirsiu jis sakė tiesą.-Švelniai prakalbau.
-Tada aš irgi nusižudysiu perverdamas kuolu savo širdį.-Tai ką jis pasakė mane gremžia iš vidaus jis pakvaišęs jei mano ,kad aš norėčiau jog jis mirtų dėl to ,kad aš pasensiu ir mirsiu.
-Bet Niall ,kaip tu galėsi gyvent su manim ,kai būsiu senutė?.-Paklausiau jo greitai.
-Aš išvis neturėjau ateit į tavo gyvenimą.Juk su manim tu neturi ateities ,o ypač negalėsi turėt vaikų.r Ar tu supranti ,kad tokie ,kaip mes neturi vaikų.-Jis buvo teisus ,bet jeigu tai reiškia ,kad turėčiau Niall tada man nieko nereikia.
-Bet aš turėsiu tave man daugiau nieko nereikės.-Sušnabždėjau jam į lūpas pasistiebus.
-Tu nežinai ,ką tu kalbi Kate ir aš jau pasakiau ,kad to nebus.-Paprieštaravo jis.
-Tu ,kaip mano buvęs žiurkėnas užsispyręs.-Ne į temą pasakiau ir jis truputį šyptelėjo.
-O kas jam nutiko?.-Paklausė jis.
-Jį suvalgė mano kate.-Greitai pasakiau ir jis nusijuokė atsitraukdamas nuo manęs.
-Ar tai reiškia ,kad tu suvalgysi mane?.-Jis kalbėjo žaismingu tonu ir net negaliu patikėt ,kaip greitai keičiasi jo nuotaikos.Jis toks neprognozuojamas.
-Nemanau ,kad tu skanus.-Įsijungiau į jo žaidimą ,nors ir galvoj ūžė minčių uraganas.
-Ach šitaip?.-Jis priėjo arčiau manęs ir tai buvo taip arti ,kas jaučiau jo kvėpavimą sau į veidą.Pakėliau akis ir susitikau su jo ,kurios buvo vėl jūros mėlynumo.
-Taip.-Sušnabždėjau ir beveik jaučiau jo lūpų skoni ant savų trūko kelių colių.Jis perbraukė savo lūpomis per mano ir staigiai atsitraukė ,kai aš jau buvau užsimerkus ir pasiruošus pajaust jo lūpas.Atsimerkiau ir pažiūrėjau sutrikus į jį.
-Manau eime reikia tave treniruot ,kas apsigintum nuo manęs jei aš netyčia sugalvočiau nesustot.-Nusijuokė jis ir jo nuotaika vėl pasikeitė.Jam pradėjus eit pro galines namo duris į kiemą ,kur baseinas ir žolytė sekiau paskui.Išėjus uždariau duris ir stebėjau ,ką jis darys.Jis patikrino koks baseino vanduo ir pažiūrėjo į dangų ,nes kaip tik švietė saulė.
-Na manau jei ką dar galėsim išsimaudyt.-Nusijuokė jis ir nusiėmė savo marškinėlius likdamas pusnuogis tik su šortais.Nurijau susikaupusias seiles ir jis atsisuko į mane pagaudamas ,kad stebiu.
-Ar tau nebus karšta su tuo megztiniu?.-Paklausė jis ,nes buvau užsidėjus jo džemperį ,net neprisimenu kada jį užsidėjau.
-Am taip bus.-Atsegiau ir nusiėmiau likdama tik su juoda maikute ant šleikučių.Pakėliau aki į jį ir jis parodė ,kad ateičiau arčiau.
-Pasikeiskime rolėmis.Aš būsiu blogiukas ,kuris norės tave nuskriaust ,o tu nekaltas mergina ,kuri ginasi.-Pažiūrėjau į jį sarkastišku žvilgsniu.
-Ką?.-Paklausė jis.
-Man net nereikia keistis vaidmenimis ,nes aš ir esu tokia.-Priminiau jam ,kad aš ten kažkokia tyro kraujo mergina.
-Na bet mes abu žinom ,kad tu tikrai jau kalta.-Nusijuokė jis ir mano veidas įkaito visas paraudonuodamas.
-Šiknius.-Tyliai pasakiau ,bet žinau ,kad jis girdėjo.Jis priėjo prie manęs ir pradėjo eit ratais ,kaip aplink grobį.
-Negražu žmones vandint šikniais.-Jo balso tonas buvo pasikeitęs ir tai privertė mane išsigąst.
-Niall man nepatinka šitas žaidimas.-Iš kart pranešiau ,nes man jis tikrai nepatiko.
-Mes dar tik pradėjom.-Jis sušnabždėjo tiesiai man prie prie ausies ir pajaučiau jo lūpas ant savo kaklo.
-Aš tau nekąsiu nebent neleisi man tačiau tu turi kovot Kate.-Paliepė jis ir pabučiavo mano kaklą ,kol aš stovėjau.
-Nagi mažute pajudėk ,bent jau juk tai tik žaidimas.-Paliepė jis ir jaučiausi ,kad jėgos nuo Niall kraujo vis dar išlikusios.Jam vėl pabučiavus mano kaklą pajaučiau jo iltis liečiantis ir greit atsisukus pastūmiau jį nuo savęs.Ėjau atbula ,kai jis akimirksniu atsirado vėl prie manęs ,o jo akys buvo juodos.
-Tik tiek?.-Pašaipiai paklausė jis ir pasilenkė prie mano veido.Jaučiau jo kvėpavimą ir jis vėl lenkėsi link mano kaklo tačiau greit užkišau savo koją už jo ir patraukus pargrioviau jį užlipdama ant jo.
-Ar tau patinka būti ant viršaus?.-Paklausė jis ir greit mus apvertė.
-Tu taip skaniai kvepi.-Jo komentarai mane nervino.Jis vėl pasilenkė prie mano kaklo ir pajaučiau adrenaliną ir baimę tuo pačiu metu.Prisiminiau jo žodžius ,kai jis sakė jei nesutrukdysi įkasiu.Įsirėmiau rankomis į jo krūtinę ir greit jį atsumiau priversdama jį suurgzt.Nežinau iš kur atsirado pas mane tiek jėgų tačiau sugebėjau numest jį kelis metrus ir jis įkrito į baseiną.Greit atsistojau ir žiūrėjau ,kaip jis neišneria.Pala kodėl jis neišneria?Juk jis vampyras jam nereikia oro taip? Jam jo nereikia?Kol stovėjau ir žiūrėjau į baseiną ir laukiau ,kad jis išners taip neįvyko.Jo kūnas nukrito į baseino dugną ir jokie burbuliukai nekilo.
-Niall?.-Garsiai pasakiau tačiau nieko.
-Šudas.-Nusikeikiau ir greit nieko nelaukus šokau į vandenį su visai rūbais.Panėriau po vandeniu ,ten ,kur gulėjo Niall kūnas ir atsimerkus suėmiau jo kūną.Jis buvo užsimerkęs ir be jokių gyvybės ženklų.Greit ištraukiau jį į paviršių atsispirdama nuo baseino dugno ir išnėriau.Įkvėpiau oro laikydama jį per liemenį ir jo galvą virš vandens.
-Niall?.-Pašaukiau jį tačiau jis nereagavo.Negali būt ,kad jis mirė juk jis vampyras nuskendimas jam neveikia.
-Prašau atsimerk Niall.-Priliečiau su ranka jo veidą ir jo veide po biški atsirado šypsena.Jis lėtai atsimerkė ,o aš galvojau kad užmušiu tuoj pat jį.
-Tu apsimetinėjai?Ar tu bent įsivaizduoji ,kaip aš išsigandau?.-Sušaukiau ant jo nes mano širdis vis dar daužėsi ,kaip pašėlus.
-O ,kaip kitaip man reikėjo tave įsiviliot į baseiną.-Sukikeno jis ,kol aš tuo metu viriau iš pykčio.
-Kvailys.-Suurzgiau ir norėjau atsitraukt tačiau jis nepaleido manęs.
-Tave mylintis kvailys.-Sukikenęs staigiai sulietė mūsų šlapias lūpas.
<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Demon (LT fanfiction)
Fiksi PenggemarPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***