44

1.9K 120 2
                                    


-Harry?Kaip suprast?.-Nugriuvau ant sofos ,o jis šalia manęs.

-Jis pamilo merginą ir ,kaip visada nesusivaldė.-Atrodo Niall apie tai šnekėti taip lengva.
-O kas jam nutiko po to ? Jis neatrodo ,kaip vaikinas ,kuris gali įsimylėti arba būti mylėjęs.-Paklausiau ir jis nuleido galvą žvelgdamas į savo pirštus.
-Jis vis dar kankinasi už tai ką padarė.
-Tai jis neišjungė savo jausmų ir emocijų?.-Kiek pasimečiau ,nes visi juk daro šitaip.
-Visa tai jam neveikė ,nes jis buvo prakeiktas už tyro kraujo praliejimą.-Kai pagalvoju ,kad Harry dabar kankinasi dėl savo merginos mirties suskaustą širdį.
-Kada tai nutilo?.-Domėjausi dėl amžiaus ,nes įdomu nuo kada viskas prasidėjo.
-Maždaug prieš tūkstantis septyni šimtai keturiasdešimtais.-Pala tai jis net vyresnis už Niall.
-Oh.-Išleidau tik tokį garsą ,nes jis šitiek metų kankinasi .Prisislinkau prie Niall ir atsirėmiau į jo krūtinę.
-Nesijaudink mums bus viskas gerai.-Sušnabždėjo jis ir pabučiavo į plaukus.
-Tiesiog viskas ne dėl to aš galvoja jei mirčiau tu kankintumeisi.-Man kažkaip nebuvo baimė mirčiai galėčiau ją pasitikt tik būtų ironiška jei mirčiau nuo Niall rankų.Juk jis tiek kartu mane gelbėjo ir juk yra mano mylimas demonas ,kaip jis sako.
-Tai būtų neišvengiama juk žinai.-Pakilau nuo jo kūno ,kad matyčiau jo mėlynas akis.
-Ar..tu...na jauti ,kai maitiniesi kokį pokyti?.-Paklausiau nes šiandien jo maitininimasis buvo kitoks.
-Darosi vis sunkiau save kontroliuot ,bet juk žinai ,kad negalėčiau tavęs nuskriaust.-Jis šyptelėjo ir vėl atsiguliau prisiglausdama prie jo krūtinės.

Žinau ,kad jei jis supras jog pavojinga maitintis jis daugiau nebelies manęs.Žinau ,kad jei baimė atsiras pas mane jis nustos būtų tuo atsipalaidavusiu įsimylėjusiu vaikinu ,koks yra dabar.Kelias minutes sėdėjom tyloj ,kol prisiminiau Sophia juk ji irgi su vampyru su Liam.

-Niall ,o kaip Sophia?Juk ji su Liam.-Vėl atsikėliau nuo jo krūtinės.
-Prakeiksmas eina tik medžiotojų kraujo linijai.
-Tai Harry?.-Nežinojau ,kad tik medžiotojams.
-Jis buvo su manim medžiotojų grupėj jis buvo tas ,kuris visus sugebėdavo užkerėt net ir vampyrus ,kaip dabar.Jo žalios akys jam ,kaip antra širdis.-Nusijuokiau jis ,nes tai tiesa jis tikriausiai saugo tas katino žalias akis ,kaip reikalas.
-Supratau.-Sušnabždėjau.
-Vilka mini vilkas čia.-Staiga pasakė Niall ir pasitukseno kažkas į duris.
-Manai tai Harry?.-Suglumau.
-Tai aišku ,kas dar naudoja tokius kvepalus.Aš jam turėjau surast kai ką rūsį tai tu atidaryk man duris.-Mirktelėjo jis ir dingo už rūsio durų.Lėtai priėjau prie durų ir jaučiau ,kad tai ne Harry nežinau kodėl.Lėtai pravėriau duris ,o čia stovėjo ,kažkoks vaikinas rudais plaukais.Jie buvo trumpesni nei Harry ,o akys beveik mėlynos.Nužvelgiau jį nuo galvos iki kojų ir man patiko jo apsirengimo stiliukas.
-Ar taip ir žiūrėsi į mane ar įleisi?.-Paklausė jis.
-O tu manai ,kad aš tokia kvaila ir įleisiu svetimą vampyrą į savo namus ,kai beveik visi jie nori mane nužudyt?.-Atsirėmiau į duris ir jo veide atsirado šypsena.
-O tu daug žinai.-Nusijuokė jis.
-Pakankamai ,kad saugočiausi nuo prakeiksmo ir nuo visokio kito mėšlo.-Lengvai šyptelėjau.
-Hm..prakeiksmas..įdomu ,bet atėjau čia ne pas tave taigi pakviesk mane vidun.-Jis žiūrėjo man tiesiai į akis ir bandė užburt.
-Neišdegs juk gyvenu su vampyru ir mano visi draugai tokie manai nenešiočiau verbenos ant savęs? O be to mano vaikinas laukė ne tavęs ,o Harry.-Atkirtau drąsiai ,nes žinau ,kad jis negalės man nieko padaryt.
-O tu nemanai ,kad turėtum palaikyt liežuvį už dantų?.-Jau kiek susierzinęs paklausė jis.
-Dar galvojau tave įleist tačiau po šių žodžių tu liksi lauke ant šio kilimėlio..o žiūrėk čia parašyta iki pasimatymo tai ate.-Dirbtinai nusišypsojau po sarkastiško juokelio ir jis suurzgė.
-Tu manai ,kad tau reikia saugotis ,kažko tačiau tavo charakteris tave pražudys.-Gyliai įkvėpęs ir nusiraminęs pasakė jis.Tai privertė mane suklust ir pagalvot apie tai ką jis sakė.
-Na tau tai neturėtų rūpėt taip?.-Vėl nusišypsojau sarkastiškai.
-Klausyk tiesiog pakviesk Niall pasakyk ,kad atėjo Louis.-Jau pasidavė jis.
-Louis.-Iš už nugaros išgirdau Niall balsą ir jis priėjęs apsikabindama pasisveikino su juo.
-Šimtas metų žmogau.-Abudu nusijuokė ,o aš stovėjau šalia jų.
-Jau susipažinai su mano mergina Kate.-Pristatė mane Niall.
-Mes jau susipažinom.-Sarkastiškai pasakiau.
-Tai Kate ar neketini manęs įleist.-Nusijuokė Louis.
-Taip Kate pakviesk jį vidun ,o aš tuoj grįšiu.-Niall tiesiog išėjo pro duris ir dingo kieme.Likau viena su kitu vampyru.
-Tai?.-Jis kilstelėjo antakį.
-Iš galiu žinot ,kad galima tavim pasitikėt?.-Kilstelėjau antakį ,kaip ir jis.
-Negali ,bet Niall manim pasitiki.-Jo balso tonas buvo toks keistas ir bauginantis.
-Gerai Louis gali įeit.-Leidau jam įeit ,nes jei juo pasitiki Niall turiu pasitikėt ir aš.Jis dėjo žingsnį per durų slenkstį ir atsirado tiesiai prieš mane.Tiesiog stovėjau atsirėmus į duris ir jaučiau jo karštą kvėpavimą sau į veidą.
-Malonu Kate.-Jo tonas buvo gylus ir tylus atrodė širdis sustos.Jis kelias minutes žvelgė į akis ir greit atsitraukęs praėjo ,kai tuo pačiu metu pro duris įėjo Niall.
-Harry turėtų pats rūpintis ,kas jam reikia.-Suburbėjo jis.
-Na juk tau nesunku juk tu greičiausias.-Nusijuokė Louis apžiūrėdamas svetainę.
-Taip taigi kokia proga sulaukti tavęs savo namuose po šimto dvidešimties metų?.-Paklausė Niall atsisėsdamas ant sofos priešais Louis ,kuris sėdėjo ant fotelio.
-Tu žinai kokia proga kalbos sklinda Niall.-Kelios minutės tylos ir Louis atsisuko į mane.Aš nerangiai stovėjau prie durų į virtuvę ir nurijau seiles pamačius tą žvilgsnį.Niall nusekė jo žvilgsniu ir atsisuko vėl į jį.
-Kokios kalbos?.-Niall paklausė ir man tai pasidarė įdomu.
-Kalbos ,kad turi vaistą.-Ramiai pasakė jis ir aš suprunkščiau ,o jie atsisuko į mane.
-Hm atsiprašau ,bet kokį vaistą?.-Kiek pasimečiau.
-Vampyrai galvoja ,kad tyro kraujo mergelės tai vaistas atsikratyti prakeiksmo ir grįžti į dangų.-Prakalbo Louis ir tai mane privertė vėl truputį nusijuokt.
-Jūs juokaujat? Ir ką reikia daryt ,kad grįžtum į dangų ?.-Su šypsena paklausiau.
-Turėt tave.-Lengvai atsakė jis ir net nusijuokiau.
-Na tai neveikia ,nes jei veiktų tai Niall jau kelis kartus būtų danguj apsilankęs.-Sarkastiškai pasakiau ir Louis veidas pasikeitė.
-Taigi aš praleidau šią dalį ,kad jūs esat kartu ir mylit vienas kita?.-Paklausė jis ir atrodo jis daug nežino.
-Manau tavo informatoriaus šaltiniai kažkokie užduryje.-Nusijuokiau ir atsisėdau šalia Niall ,beveik jam ant kelių.
-Mes jau senai kartu ir patikėk jau visko nuveikėm ,bet į dangų nepapuolėm.-Nusijuokiau.
-Tai dar vienas pramanas.-Rimtai įsiterpė Niall.
-O tu maitiniesi iš jos?.-Paklausė Louis ir atsisukau į Niall juk visi kurie tai sužinosi sako ,kad aš mirsiu.


<3


Demon (LT fanfiction)Where stories live. Discover now