Suvalgėm Niall užsakytą picą ir toliau sėdėjom žiūrėjom televizorių.
-Niall?.-Prabilau ir jis atsisuko į mane.
-Aš noriu nuvažiuot iki jūros.-Pasakiau ir jis suraukė akis.
-O kam?.-Kiek pasimetė jis.
-Tiesiog noriu kažkur išeit iš namų ir galbūt pasidžiaugt vasara.-Jis kiek pagalvojo ir atsiduso.
-Okey galim nuvažiuot dabar čia netoli jūros pakrantė yra.-Leptelėjo jis ir po truputį stojosi nuo sofos kartu su manim.
-Tu čia rimtai?.-Pasimečiau,kad taip lengvai jį įkalbėjau.
-Žinomą kodėl mes turim sėdėt čia ,o be to tu esi su geriausiu vaikinu ,kuris apsaugotų nuo visko.-Nusijuokė jis.Mano veide pasirodė šypsena ir greit pašokus nubėgau pasiimt megztinio ,nes vėjas buvo kiek stiprokas .Pasiėmiau Niall džemperį ,kurį radau ant kėdės pakabintą ,nes prisiminiau ,kad mano megztukai neužsegami ir ne tokie šilti.Užsidėjau jį nors ir buvo didokas.Nusileidau laiptais žemyn ir greit užsimoviau batukus.Išlėkiau pro duris ,kur Niall jau laukė mašinoje.
-Pasiruošus?.-Paklausė jis ,kai įlipau į mašiną.
-Aišku.-Sukikenau iš džiaugsmo ir jis paspaudė greičio pedalą.Jis buvo teisus toli važiuot nereikėjo mes užtrukom maždaug dešimt minučių privažiuot paplūdimį.Mašiną pasistatėm ant kranto.
-Eisim pasivaikščiot?.-Paklausė atsisukęs.
-Kad labai tamsu.-Nusijuokiau ir jis lėtai atidarė dureles.
-Mažute juk tu su vampyru išnaudok galimybes.-Nusijuokė jis ir uždaręs savo dureles greit apėjo aplink mašiną.Atidarė mano dureles ir išlipau atsistodama šalia jo.Jis paėmė mano ranką ir supynė mūsų pirštus.Vanduo buvo tolokai nuo kranto todėl reikėjo paėjėt tačiau priėjus iš kart pasijautė didesnis vėjas.
-Čia taip gaivu.-Gyliai įkvėpiau eidama su juo šalia vandens ,kur bangos mūsų nepasiekė.Šnekėjom apie viską su Niall ir ėjom tamsoje net nežinodami kur.Pasakojau jam ,kaip mažytė su tėvais plaukiau laivu ir bijojau ,kad jis nuskęs.
-Man dėdė pasakojo apie Titaniką ir paskui kol plaukėm laivu visą laiką kartojau kad nuskęsim.-Pradėjau juoktis ir jis su manim.
-Na mano laikai buvo kitokie merginos dėvėjo tas trisdešimt sluoksnių sukneles.-Nusijuokė jis.
-Tai neįtikėtina ,kad tu galėjai pamatyti tai kas dabar aprašoma tik istorijos knygose.
-Kai skaitau kai kurias knygas tai jaučiuosi lyg aprašytas mano gyvenimas.
-Tikriausiai buvo įdomu stebėt ,kaip keičiasi pasaulis.-Atsisukau į jį ,nes priėjom kranto posūkį.
-Taip iš ties net nepastebėjau ,kaip tie metai praėjo.Pradžioj buvo sunku ,nes buvau vienas.Tada sutikau vaikinus ir pabandėm gyvent normaliai ,bet būnant tokiais kaip mes neįmanoma gyvent normaliai.-Atsiduso jis ir apsisukom eit atgal.
-Kas labiausiai patiko tuo metu ,kai dar buvai paauglys?.-Nusijuokdama paklausus.
-Tikriausiai merginos.-Nusijuokė jis.
-Mergišius.-Trinktelėjau nestipriai per petį.
-Hey aš nebuvau mergišius tiesiog tuo metu merginos buvo tokios nedrąsios ir ne visas pavykdavo užkalbint.Jos visos buvo tokios tylios ir paslaptingos.Žinai ne taip kaip dabar vaikinas gali mergina nusiviliot po kelių mirktelėjimų.Anksčiau jei paliesdavai mergina netinkamoj vietoj turėjai paprašyt jos rankos.-Nusijuokė jis.
-Ką reiškia netinkamoj vietoj?.-Nusijuokiau ir jis uždėjo ranką man ant klubo žemiau tai yra prie pat mano užpakaliuko.
-Tai reiškia šitai.-Jis nuleido ranką dar žemiau ir ji atsirado ant mano užpakalio.
-Jaunuoli jūs peržengėt ribas.-Pasakiau tokiu tonu ,kaip mama ir jis pasilenkė suremdamas su kaktas.
-Manau mums ribų jau nėra.-Nusijuokė ir sujungė mūsų lūpas.Pritrūkus oro atsitraukėm ir toliau ėjom.
-Gerai ,o jei pabučiuoji merginą be jos leidimo?.-Paklausiau iš smalsumo.
-Tikriausiai ji lieptų ją vesti ,nes tai reiškia nepagarba.-Rimtai kalbėjo jis.
-Keistos tos merginos tais laikais.-Nusijuokiau ir jis apglėbė mano liemenį su viena ranka prisitraukdamas mane arčiau.
-Šių laikų merginos kai kurios mane gąsdina savo išsišokimu ir nevertinimu savo kūno.-Nusijuokė ir sustojom netoli mašinos.
-Na taip keista matyt merginas su kelnėm ,nes girdėjau tais laikais jei mergina su kelnėm tai ji jau prie vyrų.
-Gryna tiesa jos turėjo nešiot tuos trisdešimt sluoksnių sijonus.-Juokėsi ir ėjo toliau link mašinos ,o aš paskui.Įsibėgėjau ir greit užšokau jam ant nugaros ,nes taip daug šilčiau.
-O jei mergina daro ,kaip aš?.-Paklausiau jam prie ausies ,kai jis suėmė mano šlaunis ir ėjo toliau.
-Būtum gražiausia ir mieliausia mergina tam amžiuj.-Šyptelėjo ir galiausiai priėjom prie mašinos.Sustojo ir laukė kol nulipsiu ,bet aš net nesiruošiau.
-Pabūkim dar šiek tiek.-Patempiau lūpą ,kai jis atsisuko į mane.
-Gerai galim pasėdėt mašinos ,nes matau ,kad tau šalta.
-Ne man jau šilta.-Tikinau jį ir jis pasodino mane ant mašinos kapoto.Atsistojo tarp mano kojų ir uždėjo rankas ant mano liemens.
-Kaip manai man tiktų to amžiaus suknelės?.-Paklausiau ir jis garsiai nusijuokė.
-Būtų labai sunku jei tu nešiotum jas.
-Kas sunku?.-Paklausiau ir jo rankos atsirado ant mano šlaunų bei kilo aukščiau.
-Padaryt taip.-Pasakė ir lėtai perbraukė pirštais per mano šlaunis pirmyn atgal.Apsikabinau jo kaklą rankomis ir nors tamsoje vos jį mačiau ,bet vis tiek bandžiau žiūrėt į akis.
-Tai taip negerai pone Horan.-Sušnabždėjau ir sukikenau.
-Žinau Mis Katherina.-Nusijuokė ir sujungė mūsų lūpas.Prisitraukiau jį arčiau ir jam paprašius įėjimo suteikiau jį.Kelias minutes taip bučiavomės ,kol oro nebeliko ir teko atsitraukt.Jis pakštelėjo dar kelis kartus į lūpas ir atsitraukė.
-Dabar jau turėtume važiuot.-Įkvėpėm šalto oro ir paėmęs už rankos padėjo nulipt nuo kapoto.
<3
ESTÁS LEYENDO
Demon (LT fanfiction)
FanficPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***