Kiekviena diena mokykloje buvo lyg pragaras žemėje ,todėl esu dėkinga ir džiaugiuosi tikriausiai labiau už kitus ,kad pagaliau visą tai baigėsi.
Sėdėjau savo kambarį ,kuris padarytas iš rūsio ir laukiu kol manęs atvažiuos draugai.Važiuosime pašėlti prie Ding ežero su dideliu laužu ir garsia muzika. Tai mūsų paskutinė naktis kai esam abiturientai ,o juk gyvenimas per trumpas ,kad tuo nepasinaudoti.
Gyvenu su savo teta Dina ir jos dukra Vike ir atrodo mes ne tik pusseseres ,bet kaip seses ,kurios vieną kitą palaiko. Esu dėkingą ,kad turiu bent jas kurios nepaliko manęs ,kai man to labiausiai reikėjo.
-Judink subinike ,Katherina.-Išgirdau Vikes balsą ir netrukus pamačiau ją įlekiant pro mano kambario duris.
-Juk žinai jog man nepatinka ,kai mane taip vadini ir be to, Vike ,reikia belstis.-Nusijuokiau primindama taisykles.
-O ką bijai kad užklupsiu kaip žaidi su savimi? -Nusijuokė pajudindama antakius.
-Ew iškrypėle aš ne tavo mados.-Taip taip meluok sau toliau juk mačiau ,kaip jis į tave žiūrėdavo .-Mano nuotaika akimirksniu dingo ir Vike tai suprato juk mano vaikinas tiksliau buvęs, prieš valandą mane paliko ir tai padarė ne bet kaip ,o telefonu. Tai tikriausiai žemiausias vaikinų lygis ,ką jie gali padaryt tai būti bailiais ir padaryt tai žinute.
-Hey Katherina bus tų vaikinų, eime greičiau Daniela su Eric jau laukia.-Ji apsikabino mane ir nespėjus net pasipriešint išsitempė pro kambario duris.
-Hey kur einat merginos?-Tik nusileidus laiptais žemyn pasigirdo tetos balsas.
-Mam juk sakiau kad pralinksmint Katherina ,juk ji išgyvena skyrybas.-Ji apsikabino mamą ir pabučiavo jos kaktą. Mačiau ,kaip keistai nužvelgė sunkiai patikėdama ,kad aplamai galėjau turėti vaikiną ,tačiau aš jau nebe maža mergaitė.
-Gerai merginos tik būkit atsargios .-Ji pabučiavo Vikės kaktą ir mes išlėkėm pro duris.
Mašinoje mūsų laukė Sofi ir Jesika ,kitos merginos ,kurios irgi mano jog man reikia pralinksmėt.Įlipus į mašiną Daniela su Eriku nužvelgė mane ir paleido garsios muzikos tikėdami ,kad tikrai nesiruošiu kalbėtis apie savo išsiskyrimą.
Kelionė nebuvo ilga ,o nuvažiavus prie ežero jau buvo vidurnaktis ,todėl liko tik linksmybės.Visi šoko, spygaujo ir gėrė iš butelių dalindamiesi alkoholiu vieni tarp kitų .Išlipus iš mašinos nieko kito neliko ,kaip tik prisijungti prie kitų paauglių. Visas vakaras buvo tikriausiai judriausias per visą mano kaip abiturientes laiką. Šokiai su garsia muzika,alkoholis ir ,kai kam net žolės rūkimas.
Atsitraukus nuo viso šio šurmulio teliko prisėst prie laužo ,tačiau tik tai padariau ir prie manęs prisistatė Vike atsisėsdama šalia.
-Nori? -Atkišo butelį su alkoholiu kurio aš vengiu ir negeriu ,tačiau kelias minutes suabejojus pamaniau kodėl gi ne ir ištiesiau ranką paimti butelį.
-Tikriausiai nepakenks .-Šyptelėjau ir jos veide atsirado dar didesnė šypsena leidžianti suprast ,kad ji patenkinta mano sprendimu. Pridėjus butelio kakliuką prie lūpų šiek tiek jį paverčiau ir leidau deginančiui skysčiui nuslysti mano gerklę . Skonis buvo dar šlykštesnis nei įsivaizdavau savo baisiausiose mintyse.Taip linksminomės tikriausiai iki trijų nakties ,kol galiausiai visi pradėjo skirstytis namo ,nes pradėjo kilti saulė ir švisti. Drąsiausi girti sėdo prie vairo ir jiems nerūpėjo rytinė policija ,o kai kurie tiesiog griuvo ir miegojo prie laužo ,kuris jau pradėjęs gesti.
-Merginos manau mums jau laikas.-Išgirdau Eriko balsą ir pakilus iš savo vietos nusekiau jį iki mašinos. Kitos merginos buvo visiškai nusitašiusios ,tačiau kažkokiu būdu sugebėjo parsirast iki mašinos tikriausiai kažkuri smegenų dalis vis dar veikia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon (LT fanfiction)
Hayran KurguPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***