33

2.1K 121 0
                                    


Pasiėmiau savo lanką ir strėles ,nes nuo šiol bendradarbiausiu su Liam.Turiu bet kokia kaina išlaisvint Niall iš jo tėvo gniaužtų.Nieko nelaukus grįžau namo su Liam ,kur  mūsų jau laukė Sophia ir tas kitas vaikinas juodais plaukais.Išlipau iš mašinos ir pasižiūrėjau į jo veidą jis kažkoks visą laiką piktas atrodo. Iš vis ko jam čia reikia?

-Kate.-Ištiesiau ranką pasisveikint ,tačiau jis net nereagavo.
-Aš čia dėl Niall ne dėl tavęs.-Suuzgė jis ir prunkštelėjau.
-Na nemanau ,kad tau Niall rūpi labiau nei man.-Suurzgiau ir jis jau norėjo kažką padaryt ,bet Liam sulaikė jį.
-Zayn raminkis Niall valdosi tik prie jos.-Sušnabždėjo jam tačiau aš viską girdėjau.

Įėjus į namus Sophia pakvietė vidun Zayn ir svetainėj jau laukė dar vienas vaikinukas.Jo rudo garbanos neleido pamatyt jo veido bruožų iš toli ,tačiau jis atsisuko ir iš kart pamačiau jo žalias akis. Jo sudėjimas labai panašus į Niall ,tačiau jis irgi kaip kiti turėjo tatuiruotes. Nesuprantu ,kodėl jie visi jas turi? Tai gal kokia jų kulto dalis tik Niall nepritampa prie jų.

-Sveikas aš Kate.-Ištiesiau ranką ir šis bent pasisveikino paspausdamas ranką.
-Harry.-Jie visi buvo tokie rimti ,o Harry visą laiką mane tyrinėjo.
-Kaip jis sugebėjo palikt tave gyvą ,juk jis plėšytojas?.-Paklausė manęs Harry ir atsisėdau ant sofos šalia pasidėdama lanką.
-Na jo tėvas sakė ,kad meilė man viso to pasekmė tai net nežinau....-Nedrąsiai pasakiau ir Harry su Zayn suraukė antakius.
-Taip negali būt.-Suprunkštė Harry.
-Tai tiesa ir jis man net paskambino ,kad ją išgelbėčiau.-Įsiterpė Liam.
-Nesąmonė.-Įsikišo ir Zayn.
-Paskambino būdamas Plėšytoju.-Piktai suurzgė Liam ir jie nutilo susižvalgydami.
-Kiek žinau jo tėvas keliauja iš vietos į vietą ir paskutiniai lavonas jaunos merginos rastas šitam mieste.Ji dar buvo šilta.-Raportavo Zayn ir pažiūrėjau į Liam.
-Ar tai Niall darbas?.-Paklausiau išsigandus.
-Mieloji jis dabar žudymo mašina todėl taip tai jo darbas.-Paguodė Harry ir nuleidau galvą.
-Aš turiu jį rast ,kol jis nepradėjo savęs nekęst už tai.-Greit atsistojau ,bet prieš mane atsirado Zayn.
-Tu nežinai ,kur eit.-Leptelėjo jis.
-Nesvarbu turiu jį rast nes jei jis toliau taip žudys pradės nekęst savęs ir gali būt ,kad nusižudys arba išjungs savo jausmus.-Ašaros pradėjo kauptis vien pagalvojus apie tai ,kad jis pamirštų apie meilę man. Jis negali pamiršt manęs ir viso to ką kartu patyrėm.
-Tu niekur neisi viena.-Staiga į svetaine atėjo Sophia pasiruošus eit kažkur.
-Sophia ką tu sugalvojai?.-Paklausė Liam.
-Eisiu su Kate.-Ji aiškiai pasakė ir visi susižvalgė.
-Niekur jūs neisit.-Garsiai įsakė Harry ir pajudėjau link durų.
-Neaiškink.-Atkirtau ir jis atsidūrė prieš mane.Žvelgė tiesiai man į akis.
-Tu nenori niekur eit.-Lėtai ir ramiai pasakė ir suprantu ,kad jis nori mane užkalbėt.
-Harry su manim šitai neišdegs.-Perspėjus šyptelėjau ir pastūmus jį su Sophia išėjom į kiemą.
-Ir kur jūs galvojat eit?.-Paklausė Zayn ir pagalvojus ištraukiau savo telefoną.Surinkau Niall numerį ir laukiau atsako.Po kelių pyptelėjimų jis atsiliepė ,tačiau girdėjau tik jo kvėpavimą.
-Niall?.-Su džiaugsmu pasakiau tačiau jis nekalbėjo.
-Aš surasiu tave prašau nepasiduok juk žinai ,kaip tave myliu.-Pasakiau su džiaugsmo ašarom akyse.Girdėjau ,kaip jis gyliai įkvėpė ir taip pat girdėjau kažkokį garsą fone.
-Prašau padėk man surast tave.-Sušnabždėjau ir jis nieko nesakė ,tačiau Liam klausėsi ,kas ten vyksta.
-Myliu tave taip stipriai.-Ištariau tyliau ir girdėjau ,kad jis sušniurkščia nosim ,o tada baigia pokalbį.Atsisukau į Liam ir jis kažką įdėmiai mąstė.
-Kas nors atpažinot garsus?.-Paklausė jis ir jie visi galvojo ,kol stovėjau tyloj ir mąsčiau apie Niall ir kaip jam sunku.
-Žinomą jis paplūdimį-Prakalbo Harry ir nusivaliau ašaras.
-Turim paskubėt ,nes jis visiškai palūžo.-Perspėjau ir pasiėmus strėles bei lanką sėdau į mašiną.

Nieko nelaukus su Sophia paspaudėm greičio pedalą ir važiavom į paplūdimį.Jis buvo netoli ,todėl vaikinai sakė iššukuos miškus ir pievas aplinkui ,kad neprasilenktume su Ni.Atvažiavus į paplūdimį tamsoj nieko nemačiau tik nuo mėnulio apšviestą jūrą.Išlipau iš mašinos ir pajudėjau paplūdimiu su Sophia į kairę pusę.

-Niall?.-Sušaukiau tačiau jaučiau tik žvarbų vėją.Ėjau toliau ,kol išgirdau merginos klyksmą.Tamsoje pamačiau juodą šešėlį  prie kito ,kurie guli ant smėlio.
-Niall?.-Tyliau pasakiau ir juodas šešėlis atsisuko į mane.

Atsisukau pažiūrėt ,kur Sophia ir jos nebuvo už manęs ji ėjo į kitą pusę.Atsisukau ,kad pamatyčiau juodą šėšėlį ir pašokau iš išgąsčio ,nes jis buvo prie pat manęs.Jam arčiau priėjus pamačiau blondiniškus plaukus ir juodas akis.Jis priėjo visiškai arti prie manęs ir pagaliau pamačiau Niall veidą.Aplink jo lūpas buvo matyt raudonas kraujas ,kaip ir jo rankos buvo kruvinos.Jis žvelgė tiesiai man į akis ir mačiau ,kad jis kažką galvoja.

-Niall.-Kartą pasakiau ir jis prilietė su ranka mano skruostą.Kruvinais pirštais perbraukė per mano skruostą ir toliau žiūrėjo man į akis.
-Viskas gerai.-Norėjau priliest jo veidą ,tačiau jis sugavo mano ranką.
-Turi nesiartint prie manęs.-Paliepė piktu tonu.
-Aš negaliu juk žinai ,kad nenustosiu tavęs ieškot.-Sušnabždėjau ,nes jis pasilenkė ir galėjau jaust jo karštą kvėpavimą sau į veidą.
-Jis manęs nepaleis Kate.Turiu paklust jam.-Jis užsimerkė suliesdamas mūsų kaktas.
-Aš tavęs irgi nepaleisiu.-Sušnabždėjau ir norėjau suliest mūsų lūpas tačiau vos prisilietus jis dingo iš mano glėbio.Atsimerkus apsidairiau ,tačiau tamsoje nieko nebebuvo.

Jis dingo.


<3


Demon (LT fanfiction)Where stories live. Discover now