59

1.9K 110 1
                                    

Išėjus iš tetos namų niekur neskubėjau ,nes vis dar galvojai apie Jay ,kurį palikau pas ją.Tikiuos jis tikrai geras Niall draugas ir jos nenuskriaus.Niekur neskubėjau pasukdama link miško gatvele ,o Niall ėjo šalia manęs.
-Kas negerai?.-Paklausė jis ,nes buvo tyla.Negaliu jam pasakyt ,kad negaliu į jį žiūrėt ,nes kitaip visokios mintys lendą į galvą.
-Nieko.-Pamelavau ir jis nervingai nusijuokė.
-Žinau ,kad kažkas yra šeštasis pojūtis žinai.-Norėjau nesustot tačiau jis mane sustabdė pagriebdamas už rankos ir prisitraukdamas prie savęs.
-Tai juokinga Niall tiesiog pamiršk.-Pavarčiau akis ir jis atsiduso.
-Ar aš kažką padariau ? Aš tau kažką skaudą ir panašiai?Sakyk jei kas negerai mes sutvarkysim tai.-Jis atrodė toks pažeidžiamas.
-Ne viskas gerai tiesiog kvailos mintys žinai.-Šyptelėjau pakėlus galvą ,kai susitikau jo akis.
-Kokios mintys?.-Taip ir žinojau ,kad eis ir šitas klausimas.
-Ar ,kai tave pavertė tau irgi buvo ,kad..nu žinai..pamačius mergina...ten hormonai ir panašiai?.-Ėjau aplinkeliais ,nes nenorėjau sakyt ,kad visada jaučiu sexualinia įtampa.
-Kate sakyk tiesiai šviesiai ,nes tavo aplinkelių nesuprantu.-Nusijuokė jis.
-Ne Niall paleisk mane.-Norėjau ištrūkt iš jo glėbio tačiau jis stipresnis ,o maniau ,kad visi vampyrai turi vienodai jėgų.
-Ar tu nori mane palikt štai kas? Nebejauti to kas buvo?.-Greit paklausė jis ir jo veidas buvo rimtas ,gal net piktas.
-Ką? Ne aišku ne aš niekada tavęs nepaliksiu Niall.-Greit atsakiau ir jis atsipūtė.
-Gerai ,nes aš tavęs ir nepaleisčiau tu negali manęs palikt.-Dabar jis atrodė truputį ,kaip koks apsėstas manęs.
-Tai kas tada sakyk?.-Stipriau suspaudė mano liemenį jis.
-Okey ,kaip sau nori paskui nesakyk ,kad neperspėjau.Visą laiką ,kai pamatau tave mano mintys sukasi apie tave sexualiniu būdu.-Greit pasakiau ir laukiau jo reakcijos.
-Ir viskas?.-Jo nuotaika vėl grįžo.
-Tau dar mažą?Aš gi sakau ,kad kai pamatau tave taip ir norisi užsiverst čia vietoj.Visą laiką galvoju apie tavo kūną ir net matau vaizdus ,kaip nuplėšiu tavo rūbus tavęs tai netrikdytų?.-Paklausiau jo ir jis nusijuokė.
-Na man malonu girdėti tai ,bet manau tai normalu.-Nusijokė jis.
-O aš nemanau taip ,nes net ir rimtoj situacijoj aš galvoju tik tai ,kaip tu priverti rėkt tavo vardą.-Na štai ir pasakiau prisipažindama viską.
-Mhh okey tai bus tik kelias dienas dėl tavo sustiprėjusiu hormonų nesijaudink.-Nusišypsojo jis ir vėl pasukom link miško.
-Bet norėčiau sužinot apie ką dar tavo mintys eina?.-Eidamas paskui mane sušaukė jis.
-Net nesitikėk ,kad sakysiu.-Nusijuokiau ir staigiai sustojau.Niall irgi sustojo ir atsisuko į mane.
-Atrodo kažką girdėjau.-Sušnabždėjau ir abudu nustojom kvėpuot ,kad išgirstume.Maždaug už kelių kilometrų rėkia mergina.
-Mes turim jai padėt.-Greit pasakiau.
-Padėt?Paskutinį kartą ,kai padėjau merginai įsivėliau į tokią situacija ,kokioj sėdžiu dabar.-Nusijuokė jis ir pažiūrėjau į jį rimtu žvilgsniu.
-Oke..-Jis nespėjo pasakyt ,kai aš dingau bėgdamas per mišką link balsų.Greit sustojau tolėliau ,nes buvau miesto pakraštį prie klubo.Tamsus skersgatvis ir mergina su dviem vaikinais.Jie ją stūmdė į šonus ir žaidė ,kol ji verkė ir prašė jų liautis.Vienas iš jų prispaudė ją prie sienos ir užkišo ranką už jos suknelės.
-Aš būsiu baisiausias tavo košmaras mažute.-Jis sušnabždėjo ,jai ir išlindau aš iš už kampo nelaukdama Niall.
-Mažytė paklaidą ,nes tavo košmaru būsiu aš.-Jis atsitraukė nuo merginos ir nusišypsojo man.
-Mergužėlę ar nebijai vaikščioti tamsiomis gatvėmis?.-Paklausė jis ir jo draugas nusijuokė ,kaip koks atsilikęs.
-Ne aš pakankamai savim pasitikiu.-Pamąsčius atsakiau.
-Mums tinka jei vietoj vienos turėsim dvi.-Nusijuokė jis ir mačiau ,kaip jam išlindo įltis.Anas prirėmė mane prie sienos laikydamas mano rankas ir jis buvo tikrai stiprus tikriausiau daug vyresnis už mane.
-Paleisk mane iškrypėli.-Sušnypčiau.Atėjau gelbėt merginos ir dabar pati nukentėsiu geras ane?
-Patrauk nuo jos savo purvinas rankas.-Išgirdau Niall balsa ir net nusišypsojau.
-O kas tu toks?.-Visi atsisukę paklausė.
-Tai mano vaikinas.-Didžiuodamasi pasakiau ir ,kol jų dėmesys buvo atitrauktas spyčiau jam į tarpkojį ir pabėgau prie Niall.Tikėjausi ,kad būdama vampyre sugebėsiu viską,bet tikriausiai esu per jauna viskam.
-Žiūrėk ir mokykis katinėli.-Niall sušnabždėjo ir mirktelėjas atsirado prie dviejų viruku.Kad ir ,kaip sunku buvo išžiūrėt viską tačiau jie niekaip nepasipriešino Niall.Girdėjau tik kaulų lūžius ir skausmo dejones iš jų lūpų ,kol vaidas tapo normalus.Vienas iš vaikinukų sulaužytais kaulais gulėjo prie konteinerio ,o kitas prie merginos kojų.Ji visa drebėjo iš baimės ,bet neapalpo ,kad keista.Maniau ,kad viskas baigtą tačiau Niall apsidairė po skersgatvį ,kol rado kažkokias medines duris.Išlaužė jas ir taip sulaužė ,kad datusį pagalys ir persmeigė vienam širdį ,o paskui kitam.
-Ar tai buvo būtina?.-Paklausiau ,kai jis pasitvarkė plaukus ir nusivalė kraują nuo veido.
-Taip ,nes jei paliktumėm juos gyvūs jie keršitų.-Jis staigiai priėjo prie merginos ir pradėjo ją apžiūrinėt ,kas man sukėlė pavyda.
-Manau jai viskas gerai.-Sušnabždėjau su pavydo gaidele dieve ,kas man darosi.
-Pamiršk viską ką matei.Ėjai namo tamsiu skresgatviu ir tave išgazdino juoda katė daugiau nieko.Bėk namo.-Užkalbėjo jis merginą ir ji pasileido bėgt.
-Tai taip reikalis tvarko profai?.-Paklausiau ir jis nusijuokė.
-Šitiek metų pragyvenus išmoksti visko ir ,kad ji ne jie auka tada tu tokia tapsi.-Informavo jis ,kai ėjom link miško.
-Ką tai reiškia?.-Burbėjau eidamas paskui.
-Juk sakiau jie susiranda tave ir tavo šeimą su savo draugais ir keršija jums.
-Ar tau buvo taip nutikę?.-Paklausiau ir jis sustojo.
-Nenoriu apie tai kalbėti.-Jis vėl pajudėjo ir dabar greičiau todėl aš stengiausi neatsilikti.
-Gerai tada pakalbėkim apie Candy?.-Beveik sušaukiau,nes jis per greitai bėga.Jam nieko neatsakius greit pasivijau į perverčiau ant žolytės užlipdama ant jo ir apžergdama kojomis.Gerai ,kad jau buvom prie namų savo kieme ant savo žolytės.
-Kate ką tu darai?.-Paklausė jis ,nes neleidau jam ištrūkt.
-Man reikia atsakymų.
-Pasirink vieną klausimą.-Liepė jis.
-Okey am...kas ta Candy?.-Norėjau tik šio atsakymo daugiau nieko.
-Kita vampyrė iš Prancūzijos su ,kuria susipažinau ,o ji supažindino su Jay.-Netikiu ,kad tai visa istorija.
-Kodėl Jay sakė jog jūs labai geri pažįstami ir dar tuo tonu?.-Kamantinėjau toliau.
-Nemanau ,kad tu nori žinot.-Suburbėjo jis ir pažiūrėjau rimtu žvilgsniu.
-Gerai aš su ja miegojau ,kaip ir visi kiti įtraukus Liam,Louis,Harry,Zayn ir Jay.-Likau be žado jie visi su viena eww juk tai šlykštu.
-Bet juk tai nenormalu jūs su viena mergina.
-Nebuvo taip ,kad visi iš karto tiesiog dalinomės ją naktimis ,nes gyvenom jos name ir tai buvo jos salygą ,nes ji ninfomanė ,bet mums pasidarė nuobodu ir nenorėdami toliau gyventi ten išėjom skirtingais keliais.
-Tai ji vis dar gyva?.-Nustebau ,nes tikėjausi ,kad kažkuris ją nužudė.
-Tikriausiai ,net nežinau nesidomėjau tuo.
-Ji bent jau graži?.-Paklausiau lyg pasiguosdama ,kad mano vaikinas nebuvo su kokia valkata.
-Eeechh maždaug ,bet tiksliai nežinau ,nes buvau tas kuris paimdavo ją iš nugaros arba ji čiulpdavo man daugiau nieko.-O jis atvira tokiais dalykais.
-Tik tiek?.-Pasitikslinau.
-Tai žinomą aš nebučiavau jos ,tai būtų per daug asmeniška ,kaip ir sexas iš priekio tai per daug asmeniška tam ji turėjo savo vyrą.-Nusijuokė jis ir kol mąsčiau apie visą tą riekalas jis apvertė mane atsidurdamas virš manęs.
-Bet ne taip ,kaip su tavim.Aš tavo vyras todėl galiu išdulkint tave ,kada tik noriu.-Mano hormonai pakilo ir vėl ,kai jis gulėjo man tarp jokų ir jaučiau jo karštą kvėpavimą prie lūpų.
-Tačiau sexas lauke man nepatinka.-Sušnabždėjo jis ir pakilo nuo manęs su savim pasiimdamas ir mane.Kojomis apsivijau jo liemenį ,kai jis pravėrė namo duris ir įėjo su koja vėl uždarydamas.Nesivarginau net įjungti šviesos ar kažko panašaus tiesiog prirėmė mane prie sienos ir sujungė mūsų lūpas.Iškart atsakiau į bušinį ir užkišau savo rankas jam už marškinėlių.Pradėjau kelt juos į viršų,kol trumpam atsitraukus nuvilkau ir nuemčiau juos prie sofos.Jis tą patį padarė su mano palaidinę ir paleido mano užpakaliuką leisdamas man atsistot.Timptelėjau jį už rankos laiptais į viršų ir nenutraukdama akių kontakto atvedžiau jį į mūsų kambarį.Jis ,kaip visada tobulai sutvarkytas.Atsegiau jo kelnių diržą ir leidau joms nukristi ,kaip ir padariau su savom.Abudu likom su apatiniais ir jis pastūmė mane tiesiai ant lovos.Jo akys ,kaip kokio katino buvo visiškai juodos su išsiplėtusiais vyzdžiais.Jam užlipus ant manęs jaučiau jo bučinius visur.Nuo kaklo iki krūtinės ir iki pilvuko bei atgal.Nuo kiekvieno šlapio šalto bučinio išleisdavau aimaną ,nes negalėjau susivaldyt.Girdėjau tik plyštančios medžiagos garsą ir jaučiau ,kad lieku be apatinių.Jis suplėšė ir vėl mano kelnaites.Liemenukas irgi greit dingo nuo mano kūno leisdamas jam prieiti savo bučiniais visur.Tylios dejonės užpildė kambarį ,kai jis spustelėjo mano užpakaliuką ir toliau masažavo krūtinę.Įvėliau pirštus į jo plaukus ir kiekvieną kartą ,kai jis nestipriai sukąsdavo odą ant mano kaklo trūkteldavau stipriau priversdama jį suurgzt.


Demon (LT fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang