Mūsų lūpoms susilietus įvyko tarsi sprogimas.Jis iš kart atsakė į mano bučinį ir atrodo jo lūpos tokios pažįstamos.Jis greit nuo manęs atsitraukė laikydamas mane už pečių ,tai stipriai ,kad atrodo liks mėlynės.
-Ne Kate to negali būt.-Leptelėjo jis ir tas tonas ,kai iš jo lūpų išėjo mano vardas ,man kažkur girdėtas.
-Man skauda.-Tyliai sušnabždėjau ir jis greit paleido mano rankas atsitraukdamas nuo manęs.
-Atsiprašau aš..aš tiesiog nebegaliu ,kaip tu varai mane iš proto ir tai ,kad negaliu tavęs turėt.-Jis atrodė tikrai nervingas ir priėjus prie lango greitai jį uždariau.Nenoriu ,kad jis išeitų todėl pradėjau lėtai eit į jį ,nes už jo buvo šviesos jungiklis.Jis pradėjo eit atgal ,kai aš ėjau tiesiai į jį.Jo nugara atsitrenkė į sieną ir ištiesus ranką pasiekiau savo tikslą.Lėtai paspaudžiau mygtuką ir visam kambaryje įsijungė šviesą.Lėtai pakėliau akis nužiūrėdama jo kūną.Keliavau per tamsias kelnes iki baltų marškinėlių ir pilko džemperio pradžios.Akys toliau kilo ,kol jis stovėjo ramiai nejudėdamas.Per jo krūtinę iki jo kaklo ir pakėliau visiškai ,kad pamatyčiau jo veidą.Jis buvo užsimerkęs..pala kodėl jis užsimerkęs.Dieve koks jis gražus tik dabar tai pamačiau.Tamsos šaknys ir blondiniški plaukų galai ,kaip ir mačiau sapne.Širdis pradėjau plakti vis ,kai ranką švelniai priliečiau jo skruostą ir jo akys lėtai atsimerkė.Ryškiai mėlynos ,kurios lyg smeigė peiliu per širdį.Iš nežinia ,kur atsirado skausmas krūtinėje ir patraukiau ranką jam nuo skruosto.Suskaudo ne tik širdį ,bet ir atsirado didžiulis galvos skausmas ,kai prasidėjo viskas iš naujo ,kaip koks filmas.Prisiminiau viską su dideliu skausmu ir paskutinis dalykas sukėlęs daugiausiai skausmo tai Harry užkalbėjimas.Prisimenu kiek skausmo širdyje ,man tai sukėlė ir viskas šiuo metu grįžo dvigubai.
-Ne ne ne.-Iš akių pasruvo ašaros ir atsitraukus nuo jo apsidairiau po kambarį.
-Kate?.-Išgirdau Niall silpną ir švelnų balsą.Greit atsisukau į jį ir užsiėmiau už galvos ,kad skausmas pagaliau dingtų.
-Niall kodėl taip padarei? Kodėl aš juk nieko blogo nepadariau.Man taip skaudą..Niall man labai skaudą.Kodėl man taip skaudą?Prašau padaryk, kad tas skausmas dingtų.-Maldavau jo su ašarom ir spaudžiau savo galvą vis labiau.Pajaučiau jo šiltas rankas prisiliečiant prie mano riešų ir lėtai patraukiant rankas nuo mano galvos.
-Atsiprašau.-Sušnabždėjo jis per mano verkimą.
-Aš turėjau tave apsaugot ,net nežinau nuo ko aš labai atsiprašau.-Vis dar šnabždėjo jis ir paleidęs mano rankas atsitraukė.
-Aš..žinau ,kad manęs nekenti už tai ir..ir aš tiesiog...-Jis nebaigė sakyt ir pasisuko link mano kambario lango.Pala ar jis ruošiasi dabar išeit ? Jis mano kad aš jo nekenčiu?Ne taip nėra.Na taip aš pykstu ,kad jis priėmė sprendimą vienas tačiau aš jį myliu.Harry kaltas ,kad sutiko padaryt tokią nesąmonę ,o daugiausiai tai Liam ,nes tai manau buvo jo mintis.Greit nusivaliau ašaras ir puoliau jam į glėbį stipriai atsikabindama.
-Prašau nepalik manęs.-Sušnabždėjau jam į kaklą ir jo rankos apsivijo mano liemenį.
-Kate...-Jis tikriausiai vėl norėjo pasakyt ,ką nors tačiau nutraukiau jį.
-Niall aš pykstu ant tavęs už tai kokį sprendimą priėmei ,bet didesnis skausmas būtų jei leisčiau dabar tau išeit ir paleisčiau tave.Aš nenoriu ,kad išeitum tik ne dabar ir iš vis niekada.Ši savaitė padidino tuštumą mano širdyje ir dabar ,kai tu esi taip arti manęs nenoriu ,kad paliktum mane.-Jis nieko neatsakė tik lėtai atsuko veidą į mane ir mačiau ,koks kaltas jis jaučiasi jo akyse.
-Aš nevertas tavęs.-Sušnabždėjo jis.
-Bet tu jau turi mano širdį ,nieko nepakeisi.-Taip pat šnabždėdama atsakiau.
-Aš tikras monstras.-Jo balse girdėjosi skausmas ir tokia didžiulė kaltė.Aš nenoriu ,kad jis manytų jog esą beširdis juk jis mano Niall.
-Aš taip tave myliu mano angeliuk.-Meilei pažiūrėjau jam į akis ir jis pasimetė ,nes pavadinau jį angeliuku.
-A..-Nutraukiau jo belekokius žodžius su savo lūpom.Nenoriu daugiau girdėt ,kad jis pabaisa arba koks nors demonas.Aš visada jį priimsiu į savo širdį ,kad ir kiek jis pridarys.Kaip galiu išmest jei jam priklauso mano širdis.Tai būtų tas pats ,kas išmest savo širdį.Jis atsakė į mano bučinių ir apsikabinus per kaklą prisitraukiau jį arčiau savęs.Įpyniau savo pirštus į jo švelnius blondino plaukus ,kaip anksčiau ir lėtai su bučiniu įgavau ritmą.Nieko nesakius ir nenutraukdama bučinio pradėjau eit atgal ir po biški jį temptis paskui save.Kojoms pajautus lovos čiužinio minkštą kraštą apsikabinus jį tvirčiau griuvau su juo ant lovos.Nenutraukiau bučiniu lėtai įsitaisydama po juo ,tačiau jis nutraukė bučinį.
-Nemanau ,kad tai gera idėja.-Sušnabždėjo jis tiesiai man į lūpas.
-Tai pati geriausia idėja.-Atsakiau ir vėl greitai sujungiau mūsų lūpas.Tai tikrai geriausia mintis ,nes aš taip jo pasiilgai.Ne tik mano mintys jo pasiilgo ,bet ir mano kūnas šaukte šaukia jo prisilietimų.Užkabinau jo džemperio šonus ir greit atsikračiau jo numesdama per kambarį.Niall pasirėmė viena ranka ant manęs ,o kita išsitiesė ir pasiekęs šviesos jungiklį išjungė šviesą.
-Ne aš noriu tave matyt.-Paprieštaravau jam ir jis atsitraukė nuo manęs pakibdamas virš manęs.
-Kam?.-Paklausė jis.
-Kas įsitikinčiau ,kad čia ne dar vienas sapnas.-Jis kelias minutes tamsoje patylėjo ,o tada vėl įjungė šviesą ,kad matyčiau jo mėlynas akis.Jo vyzdžiai buvo siauri ,kai pas katiną ,kurio akys reaguoja į šviesą.Na pripažinsiu šviesa tikrai ryški.
-Galėčiau įjungt stalinę lempą.-Pasiūliau jam ir jis pasuko galvą į stalą ,o tada vėl atsisuko į mane.
-Aš tai padarysiu.-Jis atsistojo nuo lovos ir labai greitai įjungė stalinę lempą ,o šviesą buvau pamiršus ,koks jis greitas.
ESTÁS LEYENDO
Demon (LT fanfiction)
FanficPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***