22

2.6K 130 0
                                    


Nusiridenau nuo jo ir tiesiog gulėjom ant žolės.Pasukau galvą į jį ,o  jis į mane.

-Neįtikėtina ,kaip viskas keičiasi.-Atsiduso jis.
-Kas?-Pasirėmiau su rankom.
-Na aš ir tu ,o juk nesenai net nenorėjau ,kad būtų draugai ,o dabar be tavęs negaliu.-Nusijuokė jis.
-Priklausomybė berniuk tai vadinama priklausomybe.-Nusijuokiau ir atsistojau.
-Aš atsiprašau.-Pasakiau ,kai jis atsistojo.
-Už ką?.-Kiek sutriko jis ,bet juk jam dar nesakiau ,kad Jake jau miręs.
-Aš nužudžiau Jake ,o Vikė gyva.-Pakėliau akis ,kad matyčiau jo veidą.Kelias minutes stovėjom tiesiog tyloje ir mačiau ,kad jis bandė kažką susivokt.
-Tai nesvarbu juk jam buvo laikas mirt.-Pasakė jis kiek šaltai.
-Ne negerai tu turi pasakyt jog negerai žudyt ,nes man buvo per daug lengvą aš nenoriu netekt savęs ,kaip sakė Liam su Sophia.-Kiek pakėliau toną ,kai jis nusisukęs ėjo namo.
-Neprarasi nesijaudink Kate juk tam esu aš.-Pasakė ir nuėjo į namus palikęs mane stovėti viena.

Žinomą jam tai nerūpi ,bet aš bijau nes tokia kokia esu dabar niekada nebuvau.Negalvojau kiaurą parą apie sexą su juo ir kokius dalykus galim išdarinėt su jo vampyriška aistra. Niekada nesu nieko nuskriaudus ,o dabar aš žudau vampyrus ,kurie kaip žmonės.

-Velniava.-Pasakiau sau ir paspyriau akmenuką gulėjusi ant keliuko.
-Ir ką jis tau padarė kad šitaip darai?.-Paklausė Niall ir pakėliau akis.
-Nieko tiesiog aš jau dabar pasikeičiau ,kas bus vėliau?-Kiek išsigandus paklausiau ir jis priėjo prie manęs.
-Kate taip tik tau atrodo ,bet aš vis dar matau ta pačia merginą ,kuri vis bando mane ištraukt iš tamsos į šviesą. Ta pačia nekaltą būtybę ,kuri buvo pasimetus savo emocijose.-Jo rankos apsivijo mano kūną ,kaip ir maniškės ,kad galėčiau stipriai prie jo prisiglaust.
-Padariau klaidą ,kad palikau Vikę gyvą.-Atsitraukus pasakiau.
-Juk tu ją pažįsti geriau ,o ji neturi kur eit.-Ramiai pasakė  ir prieš akis pasirodė tetos Dinos vaizdas.
-Ji turi mamą ir ji grįž pas ją.Niall ,o jei ji nuskriaus ją?
-Juk ji jos mama.-Šyptelėjo jis ramiai , tačiau aš ir vėl vos susilaikiau neužsiminus apie jo tėvus ,kur jie .
-Man reikia paskambint.-Greit praėjau pro jį. Ant staliuko buvo jo mobilusis ,todėl paėmiau ir greit surinkau tetos numerį.
-Klausau?-Atsiliepė ji ir negalėjau toliau kalbėt lyg užstrigau ties tuo.
-Alio?-Ji vis dar kalbėjo ir pakėliau akis į Niall.Negaliu jai pranešt apie save ,nes tada ji ieškos manęs ,o tai ją įveltų į pavojų.Nors ji man ne mama ir manęs taip nemylėjo ,tačiau vis vien nenoriu ,kad jei kas nutiktų.
-Hey kalbėkit.-Ji vėl pakartojo ir pabaigiau pokalbį.
-Kodėl neatsakei?.-Paklausė priėjęs.
-Negaliu jos velti į visą tai ir ji būtų manęs ieškojus ir klausinėjus kur Vike ,o aš nenoriu meluot.-Atsakiau tiesiai šviesiai ir atidaviau jam telefoną.
-Tai ką darysim?.-Paklausė  ir keistai nuskambėjo ,kai jis pavartojo terminą ,kad mes darysim ,bet miela.
-Nežinau aš turiu įsitikint ,kad ji saugi.-Išlėkiau į lauką iki garažo ,kur yra mano lankas, bet prieš man jį paimant Niall atsidūrė priekį manęs.
-Nemanai ,kad tau reikėtų daugiau praktikos?.-Paklausė jis ir žinau kad tai tiesa.
-Bet juk tai tik mano teta ir Vike.-Norėjau paimt savo lanką ,tačiau jis neleido.
-Taip žinomą ir tam mieste nežinia kiek dar vampyrų ,kuriuos atvažiavus sujudinsi.
-Okey tai ką siūlai?.-Kilstelėjau antakį.
-Aš tave apmokau daugiau , tada važiuojam ir visus išžudom.-Po jo žodžių abu nusijuokėm.
-Visų pirmą mūsų negali atpažint juk aš ir Vike dingusios ,o antrą tai visų nereikia žudyt tik vampyrus.-Perspėjau jį.
-Gerai tačiau mums reikia medinių strėlių ir viso tavo lankstumo.-Sukikeno jis ir man prieš akis iškilo mintys apie sexą.
-Lankstumo?.-Paklausiau pasimetus.
-Nagi Kate mesk sexą iš galvos.-Nusijuokė jis ir trenkiau jam per petį.
-Ei pats kaltas.-Nusijuokiau ir jis atidavė man lanką.Ištraukė medinių strėlių iš dėžutės prie kitų strėlių ir padavė man penkias.
-Žiūrim ką sugebi.-Mirktelėjo ir išėjo į kiemą.
-Skaičiuok iki penkių.-Paliepė ir dingo ,o aš užsimerkiau.

Girdėjau ,kaip šnara miškas ir baigus skaičiuot visiška tyla.Kelias minutes stovėjau toje tyloje tačiau nieko nenutiko.Atsimerkiau ir kadangi buvo pritemę tai apsidairiau ,bet nieko nepamačiau.Miškas sujudėjo ir šoviau į tą pusę tačiau vėl tyla.Viskas aplinkui pradėjo šlamėti ir pradėjau šaudyt į visas puses ,kol baigėsi strėlės ir visiška tyla.Staiga pajaučiau šiltas dideles rankas sau ant liemens ir karštą vėpavimą prie kaklo.

-Ir va taip tu miršti.-Sušnabždėjo  ir pabučiavo mano kaklą.Atsisukau į jį ,o jis visiškai sveikas.
-Taip negali būt ,kad nepataikiau.-Susinervinau ir apėjau aplink jį.Kliudžiau tik jo šoną ,nes ant baltų marškinėlių buvo šiek tiek kraujo.
-Tik tiek?.-Garsiai pasakiau nepatikėdama.
-Kliša nieko daugiau negaliu pasakyt.-Nusijuokė jis.
-Ane ? Gerai išbandom vėl tik dabar būk piktesnis.-Paliepiau jam ir pasiėmiau šešias strėles.Grįžau atgal ir jis pakštelėjęs į lūpas dingo.Šiknius.
-Kliša.-Užrėkė jis iš miško po to kai baigiau skaičiuot.Šoviau į tą pusę, tačiau manau tikrai pavėluotai.
-Šiknius.-Užrėkiau ant miško ir pasigirdo tik garsus juokas užpildęs visą mišką.Vėl šoviau ,tačiau nieko jokio garselio.Išgirdau artėjant link manęs ir išpyškinau visas likusias strėles.Tada ir vėl tyla ,kol pajaučiau šiltas rankas ant savo liemens ir karšta kvėpavimą prie kaklo.
-Boo.-Sušnabždėjo ir vėl pabučiavo mano kaklą.
-Taip nesąžininga.-Suzyziau ,kaip mažas vaikas.
-Taip tai sąžininga.-Nusijuokė  prie kaklo ir vėl jį pabučiavo.Atlenkiau galvą ,kad turėtų daugiau vietos bučiniams ir jis tuo pasinaudojo.Prikandau lūpą ir užsimerkus mėgaujausi jo šlapiais bučiniai .

-Mes turim treniruotis toliau.- Dusliai kalbėjo man į kaklą ,tačiau negalėjau nustot mėgautis tuo jausmu.
-Aha turim.-Vos kvėpuodama ištariau.
-O gal nuveikiam kažką kito.-Sušnabždėjo  prie ausies ir vėl prikandau lūpą pagalvodama apie malonumą su juo.


<3


Demon (LT fanfiction)Where stories live. Discover now