Atsisukau į jį su šypsena veide ,tačiau ji buvo neilgai ,kai Niall ,kūną perskrodė kažkoks pagalys ,kuris vos neužkabino ir manęs.
-O dieve Niall.-Išsigandus net nežinojau ką daryt ,kai jis suklupo prie manęs.Mečiau lanką ant žemės ir suklupau prie jo kūno.
-Ni.-Garsiau pasakiau, nes jam iš burnos pradėjo bėgt kraujas ir nežinojau ką daryt ,o miškas aplinkui mus vis garsiau judėjo.Kažkas norėjo jo mirties ,tačiau nepataikė jam į širdį.Užsidėjau lanką ant peties ir ieškojau ,kaip galėčiau padėt Niall ,kuris kraujuoja man prieš akis.
-Niall viskas bus gerai juk tu gali išgyt.-Kartojau sau ir norėjau patraukt jį į namus link durų ,tačiau buvau atplėšta nuo jo ir mačiau ,kaip vaizdas tolėja ir atsirandu vidurį miško.Aplinkui tamsa ,o aš neturiu strėlių tik lanką.Apsidairiau aplinkui ir ieškojau šviesos iš namų ,kad galėčiau padėt Niall.
-Kate.-Girdėjau ,kaip Niall suriko ir toliau girdėjau tik garsų jo skausmo rėkimą.Jis šaukė nesavu balsu ir pradėjau bėgt į tą pusę kur girdėjau jį.Vėl buvau nublokšta atgal ir nugriuvus ant samanų akimis ieškojau ,kas visą tai daro.
-Kas tu? Kodėl taip darai?.-Garsiai paklausiau ir pamačiau juodą siluetą prieš save.Jis artėjo prie manęs ,o aš šliaužiau toliau nuo jo.Suėmiau kažkokį pagalį gulėjusį prie medžio ir jis vėl dingo.Lėtai atsistojau ir laukiau ,kol jis vėl atsiras prie manęs ,tačiau vėl išgirdau Niall rėkiant ir nieko nelaukus mečiau pagalį į šoną ir pasileidau bėgt iki jo.Buvau vėl nublokšta ir šį kartą stipriau.
-Tu nepasiduosi taip?.-Duslus balsas nuskambėjo per mišką ir akimis vėl bėgiojau ieškodama žmogaus arba nežinau kokio padaro.
-Ne.-Su drebuliu balse atsakiau.
-Turi galimybę išgelbėti jį.-Balsas atsirado prie pat mano ausies ir tai sušnabždėjo tačiau ,kaip atsisukau nieko nebuvo.
-Galimybe?..Kokia? kokia galimybė greičiau sakyk.-Sušaukiau per mišką ,nes negalėjau klausyt ,kaip Niall šaukia iš skausmo.
-Gyvybė už gyvybę.-Dusliai pasakė jis ir per kūną nubėgo tūkstančiai šiurpuliuku.Staiga pamačiau ryškesnę šviesą ir lėtai atsistojus pasukau galvą.Iš miško matėsi mūsų kiemas ir mačiau Niall vidurį jo šaukiantį iš skausmo.Prie jo kažkas priėjo su kažkokiu smailiu daiktu ir ruošėsi smeigt tiesiai į širdį.
-Prašau ne aš sutinku ,kad ir kas tai.-Su ašarom pasakiau ir užsimerkiau kai tas žmogus užsimojo.Niall riksmas nutilo ir lėtai atsimerkiau pamatyt ,kur jis.Joks žmogus nelaužė jam kaulų ir jis gulėjo vidurį kiemo vienas.Lengvai atsidusau ir atsisukau pajautus jog kažkas už manęs.
-Kas toliau?.-Paklausiau to žmogaus ,kurio beveik nemačiau ir jis man trenkė.Mano kūnas susmuko ir nukrito ant minkštų samanų toliau mačiau tik tamsą.Atsibudau šaltoj ir tasioj vietoj.Plačiau atsimerkus apsidairiau ir pamačiau jog esu kažkokiam rūsį.Mano lankas stovėjo prie sienos toliau nuo manęs ,o kai pabandžiau jį pasiekti pamačiau jog mano rankos surakintos grandinėm.
-Hey? Kas nors yra čia?.-Garsiai pasakiau ir aidas nuskambėjo tamsoje.
-Šhh neturėtum triukšmaut jie mus girdi.-Išgirdau kažkieno šnabždėjimą ir pasukau galvą į tą pusę ,tačiau per tamsą nieko nemačiau.Mėnulis apšvietė per mažą langelį tik mane.
-Aš tavęs nematau.-Vėl pasakiau normaliu balsu ir balsas pradėjo garsiai kūkčiot ,o tada staigus trenksmas ir pamačiau merginą išlindusią iš tamsos.
-Mes turime tylėti.-Pasakė man ir net negalėjau pažvelgti į jos veidą.Jis buvo visas subraižytas ir jos kūnas visas kruvinas.Atrodė lyg ji būtų pakliuvus į kokia avariją ar kažkas panašaus.
-Jie sakė ,kad reikia klausyti ir būti gerai.-Ji pradėjo pusiau juoktis ir kaip nesveika linguot apsikabinu savo kelius.Tamsoje sunkiai išžiūrėjau ,tačiau ji buvo nuoga.Matėsi jos balta oda ir begalės sužeidimų ant jos kūno.Ji sėdėjo ant šaltų mūriniu grindų ir atrodė jog ji jau senai čia.Šeip ne taip nusiėmiau savo marškinius ir likau su maikute ,o jei padaviau juos.
-Štai imk apsirenk.-Sušnabždėjau jai ir ji pačiupus juos dingo tamsoje.
-Tokie švelnūs ir kvepia.-Ji kalbėjo sau ir išlindo iš tamsos jau su jais.Ji glostė medžiagą kuri dengė jos kūną ir kažką šnabždėjo ,ko aš negirdėjau bei kelis kartus sukikeno manau ji jau išprotėjo.Staiga užsidegė šviesa ir apšvietė visą rūsį.
-Jie čia..jie čia.-Pradėjo panikuot jinai ir susigūžė į kamputį prie akmenų.Laiptais nusileido manau tas pats tamsus šešėlis ir pradėjo eit link manęs.
-Kas tu ir ko tau reikia iš manęs?.-Paklausiau jam priėjus arčiau.
-Juk sakiau gyvybė už gyvybę tik nesakiau kaip.
-Kodėl jūs taip elgiatės?.
-Medžiotojai negali pradėti vėl savo darbo.Žmogus medžiotojas negali būtį tai neįmanoma ir neleistina.Medžiojantis vampyrus bus nubausti mirtimi ir tu pasirinkai netinkamą kelią.-Pasakė jis garsiai ir numetė kažką prie mūsų kojų.
-Tu liksi čia kol mirsi lėta mirtimi už tai kad žudei mūsų gentainius ,kaip ir ji.-Jis apsisuko ir išėjo išjungdamas šviesą.Mergina išlindo iš kampo ir čiupo tai ką numetė tas vaikinas.
-Maistas...pagaliau.-Ji pusiau juokėsi pusiau šnekėjo rimtai.Kaip mačiau tai buvo duonos gabalėlis ,kuris ir taip džiūvėsis.Atsirėmiau į sieną ir iškėlus galvą žiūrėjau pro langą ,kur matėsi tik mėnulis.
-Koks tavo vardas?.-Paklausiau jos ,kol ji žiaumojo duona.
-Vardas?.-Ji paklausė sustojus ir priėjo arčiau manęs.
-Mes neturime vardų.-Ji nusijuokė ir vėl pradėjo valgyt duoną.
-Kas tie mes? Kodėl tu kalbi taip lyg kažkas dar čia būtų?.-Susinervinus pasakiau garsiau.
-Jie supyks jei rėkausi.-Garsiai sušaukė ji ir aidas nuskambėjo vėl per visą rūsį.
-Mano vardas Kate.-Pasakiau lyg sienai ,o ne jei nes ji net neatkreipė dėmesio.
-Kate?Kate Kate...-Kartojo ji ir plojo rankom.
-Niall mus ištrauks iš čia.-Pasakiau vėl sau ir ji sustingo. Kelias sekundes kažką galvojo.
-Visi medžiotojai turi mirti.-Garsiau pasakė ji ir puolė ant manęs tačiau jos grandinės neleido jai pasiekti manęs.Pasitraukiau kuo toliau nuo jos ir ji vėl susigūžė į savo kamputį.Prisitraukiau kojas prie savęs ir padėjau galvą ant kelėnų žiūrėdama ,kaip ji griaužia duoną.Vis dėlto tapti medžiotoja nebuvo geriausias sumanymas ir dabar sėdžiu šiame rūsyje ,kol Niall leisgyvis guli kieme.Vienintelis dalykas apie kurį dabar galėjau galvoti tai apie Niall sužeidimą ir tai kad sėdžiu nežinia kur uždaryta su kažkokia nesveika merga ,kuri irgi nori mano mirties.
Nesuprantu tik ką tai turėtų reikšti "Medžiotojai turi mirti" tai jeigu ji čia tai ką ji irgi tokia ? Kodėl ji taip reagavo ,kai pasakiau Niall vardą? Ir kodėl ji vis dar gyva ?
<3
أنت تقرأ
Demon (LT fanfiction)
أدب الهواةPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***