Jam išėjus kelias minutes ,tiesiog sėdėjau ant lovos ir galvojau. Kiekvieną kartą ,kai esam kartu ir viskas tampa rimčiau jis nebegali valdytis. Esu jam ,kai iššūkis ir man skaudu ,kad dėl manęs jis turi save valdyt. Norėčiau ,kad jam nereikėtų visą laiką galvot ,kaip neperplėšt man gerklės.
Gyliai įkvėpiau ir nulipau laiptais žemyn tačiau jo neradau.Nusileidau laiptais į rūsį ,kur Niall dėžė su lanku ir strėlėm. Priėjau arčiau ir atidariau dėžę.Jame buvo keturios strėlės su sidabriniais antgaliais.Šis lankas turi gylią ir skaudžią istoriją .
Žinau ,kad Niall nebuvo lengva papasakoti apie Felicity ir ištraukti iš šešėlių visą šią istorija.Vien tik pažiūrėjus į jį matosi ,kad jis slepia labai daug skaudžių prisiminimų ,kuriuos aš vis dar noriu sužinot.Paėmiau lanką iš dėžės ir pabandžiau įtemti tačiau tai buvo beveik neįmanoma.Viskas labai suveržta.Išėmiau apsiaustą iš dėžės ,kuris buvo tamsios žalios spalvos ir visas skylėtas.Manau jam tikrai daug metų ir ant jo buvo juodos dėmės nuo kraujo bei skylės nuo įpjovimu.Manau ji buvo tikra kovotoja jei turėjo šitiek drąsos pasipriešint mirčiai.Nuvijau visas baisias mintis ir padėjau lanką atgal į vietą ,o atsisukus eit pamačiau Niall stovintį už manęs.
-Oh net negirdėjau tavęs.-Šyptelėjau ir jis priėjęs arčiau išėmė lanką iš dėžės,o tada tiesiog padavė man.
-Ne Niall aš negaliu jo net įtempt jis reikalauja daug jėgų.-Jis tik nusišypsojo ir priėjo prie manęs.
-Viskas priklauso nuo noro Kate.-Sušnabždėjo jis prie ausies ir atsistojo man už nugaros.Pridėjo savo rankas prie manų ir pakėlė lanką.Jo veidas buvo arti manojo ir jaučiau jo kvėpavimą su prie ausies.
-Gyliai įkvėpk ir iškvėpk.-Sušnabždėjo jis ir padariau kaip jis sakė.Stovėjau ir nejudėjau ,kai jis paėmęs mano ranka įtempė lanką ir žinau jog tai ne mano jėga ,o jo.Pasukau akis į jį ir mūsų akys susitiko.
-Tai tavo dėka.-Informavau žiūrėdama į jo akis ir jis tik šyptelėjo.
-Ar tikrai ?.-Paklausė jis ir akimis nukrypo iki lanko ,kur mano rankos laiko lanką.Jo ranka buvo atleidus maniškę ir aš laikiau įtempus lanką.Kaip jis taip padaro ar čia kokia nors magija?Juk neįtempiau jo ir net negalėjau pajudint ,kad jis man paklustu.Mano mintis nutraukė tik tai ,kai pajutau jo lūpas ant savo kaklo ir mano širdis pradėjo daužtis ,kaip pašėlus. Nespėjau net sureaguot ,kaip lankas išsprūdo iš rankų perpjaudamas mano pirštą.
-Velnias.-Nusikeikiau ir pradėjau čiulpti savo pirštą ,kad nelašėtų kraujas.Pakėliau akis į Niall ,kuris tiesiog mane stebėjo su maža šypsenėle.
-Kas?.-Suraukiau antakius ,kai bandžiau sustabdyti kraują.
-Tu neišlaikei ramaus ritmo.-Nusijuokė jis.
-Tai žinomą ,kaip išlaikysiu jei tu pabučiavai mano kaklą.-Pasakiau ir jis nusijuokė.
-Gera žinoti ,kad priverčiu tave sutrikti.-Perėmė iš manęs lanką ir padėjo atgal į sena medinę dėžę.
-Nejuokinga man skaudą galėjai bent įspėt.-Tai kas išėjo iš mano lūpų buvo beveik verkšlenimas ,nes įsipjaut į pirštą tikrai skaudžiau nei kažkur kitur.Jis lėtai priėjo žiūrėdamas į akis ir paėmė mano ranka ,kurios pirštas buvo sužeistas.Atrodžiau kvailai čiulpdama pirštą ,bet tik taip stabdžiau kraujavimą.Jis lėtai paėmė mano ranką ir pridėjo lūpas prie mano piršto iš kurio bėgo kraujas.Jo lūpos susitepė mano krauju ir jis apsilaižė ir akimirksniu jo lūpos apžiojo mano pirštą ir pradėjo čiulpti .Vien tik žiūrint į jį tai darant dingo mintys apie skausmą ir mačiau tik jo mėlynas akis.Jo kita ranka atsirado ant mano liemens ir jis paleidęs mano pirštą prisitraukė mano prie savęs ,o tada pajaučiau jo lūpas ant savų.Ant jų vis dar jautėsi mano kraujo skonis.
-Tu net neįsivaizduoji ,kaip aš noriu tavęs paragaut.-Jis sušnabždėjo man į lūpas.Čia paragaut ,tai kuria prasme? Kelias sekundes mąsčiau ,kol pastebėjau jo veide šypsena.
-Kas?.-Paklausiau jo.
-Nors nemoku skaityt minčių ,kaip per tuos filmus apie vampyrus ,bet akivaizdžiai matau jog tu vėl mąstai apie s...-Jis norėjo pasakyt apie sexą ,tačiau nutraukiau jį bučiniu.
-Tai ne tiesa.-Nusijuokiau atsitraukus ir paskutinį kartą pakštelėjus į lūpas atsitraukiau.
-Taigi negali skaityt minčių ,kaip Edward iš saulėlydžio tai gal tada moki ką nors kitą?.-Paklausiau jo su juoku eidama į svetainę.Jis nieko neatsakė ,todėl atsisukau ,o jo už manęs nebuvo.
-Kas per?.-Sušnabždėjau ir apsisukau ,kur ant sofos jau sėdėjo Niall.
-Na aš esu be galo sexualus.-Pasigyrė jis ir atsisėdau šalia jo.
-Savimeila tu.-Įžnybiau jam į kelį ir jis nusijuokė.
-O kaip tas reikalas su akim ? Ar man jį naudojai?.-Paklausiau jo nes galbūt tai ką jaučiu jam netikra ,o tik burtas sukurtas jo.
-Naudojau ,kai atsinešiau tave čia ir liepiau tau nusiraminti bei bandžiau panaudoti ,kai mus užpuolė su mašina ir liepiau tau bėgt tačiau tai nesuveikė.
-Kodėl?.-Susidomėjau.
-Gal dėl to ,kad tu gėrei arbatos iš verbenos ,kuri yra pas mane virtuvėje.-Nusijuokė jis.
-O kam tau ji ?.-Paklausiau vėl.
-Aš jos visada turiu ir padovanosiu tau kai ką kas turi jos viduje.-Jis greit atsistojo ir kažkur išėjo.Po kelių sekundžių grįžo ir iš medinės senos dėžutės ištraukė žiedą.Jis buvo sidabrinis.Viduryje didelė juoda akutė panašios formos ,kaip rubinas ,o aplinkui balti deimantukai.Jis paėmė mano ranką ir užmovė jį pažvelgdamas į akis.
-Wow jis tikras? Turiu omeny kam tu man jį duodi ?.-Susivėliau ant klausimų bet tiesiog tai atrodė taip miela.
-Tai tavo pačios labui ,kad negalėčiau tavęs užburt norėdamas išgert tavo kraujo.Aš net pats savim nepasitikiu ,tai kodėl tu turėtum pasitikėt.Laikykim tai dovana ,kuri susieja mus ir parodo jog tu MANO mergina.-Jis pabrėžė žodį mano.Tuo metu tik nusišypsojau ir nuleidus galvą pažiūrėjau į žiedą.
-Ačiū Niall jis labai gražus.-Pasilenkiau prie jo ir padovanojau bučinuką.
-Bent taip galiu tave pralinksmint nuo to ,kad noriu tavo kraujo.-Sukikeno jis ir apsikabino prisitraukdamas prie savęs.
-Tai nėra taip blogai .-Nusijuokė ir vis dar besijuokdamas paslėpė savo veidą mano kaklo įlinkyje.Kelias minutes keista tyla ir supratau ,kad jo lūpos prie mano kaklo.Pasukau galvą ir mūsų akys susitiko.
-Viskas gerai?.-Paklausiau ir jis šyptelėjęs pabučiavo mano kaklą.
-Ir kodėl tu man turi tokį efektą.Gal užsiiminėji kokiais vudu?.-Sušnabždėjo jis ir aš tik nusijuokiau.
-Patikėk Ni nebūriau ,kad įsižiūrėčiau vampyrą ir tapčiau medžiotoja.-Nusijuokiau ,o jis tik suraukė antakius.
-Ir vėl Ni?.-Paklausė jis.
-Tai tavo vardo trumpinimas.-Pakštelėjau jam į skruostą.
-Man tai patinka.-Pakštelėjo man į kaklą ,o tada sekė dar vienas bučinys ant skruosto ir tada jau į lūpas.Atrodo visas zoologijos sodas pabudo ir surengė vakarėlį mano pilve.
-Mano Ni.-Sušnabždėjau žiūrėdama į jį.
-Žinai vampyrai turi privalumą ne tik būti greitai ,bet turi nuostabiai gerą klausą.-Sukikeno jis ir išraudau.
-Tu mielas.-Pasakiau žiūrėdama į jo mėlynas akis ,kurios leidžia pasiklysti ,kaip laivui vandenyne.
-Žinau mažute.-Dusliai sušnabždėjo jis ir tai buvo taip sexualu ,kad norėjosi jį užsiversti tuoj pat....ne Katherina negali to daryt .Kas man darosi?
-Ar galiu pasiteiraut?.-Paklausiau ir jis linktelėjo.
-Taigi mes esam pora taip?.-Nedrąsiai šyptelėjau ir jis nusijuokė.
-Na taip kitaip nemanau ar mes būtume tokie mieli .-Kikeno jis.
-Oh .-Išleidau tik tokį garsą ,nes jeigu mes pora tai aš turėčiau labiau atsipalaiduot ir būt drąsesnė.
-O kas?- Susidomėjo jis.
-Nieko tiesiog kažkaip vis dar galvoju kaip elgtis ,kad nepamanytum jog esu kokia laisvo elgesio mergina.-Po mano žodžių jis garsiai atsiduso ir suėmęs mano už liemens pasisodino ant savo kelių ,kad apsižergčiau jo liemenį.Atsisėdus automatiškai apsikabinau jo kaklą rankomis.
-Taip geriau.-Šyptelėjo jis ir mano veidas paraudonavo.Žinau ,kad turėjau vaikiną tačiau su juo taip nesėdėjau.Buvo bučiniai keli ir kelios glamonės ,kai gulėjau ant sofos, tačiau ir jos buvo su saiku ir su rūbais.Na vieną kartą jis norėjo eit toliau ir nusiėmė marškiniais ,bet tik tiek.
-Aš tiesiog nenoriu...-Jis nedavė man baigt sakyt.
-Kodėl tu tiek daug mąstai ką aš galvoju ?Juk aš tavo vaikinas ir su manim gali daryt ką nori.Turi būt drąsi ir pasitikėt savimi užteks to kuklumo.Matau tavo akyse ,kad tu daug galvoji ką daryt tiesiog negalvok ir imkis.-Po paskutinio jo žodžio tiesiog pridėjau savo lūpas prie jo.Mūsų lūpos pradėjo judėt lėtu ritmu jam susivokus kas įvyksta atsakė į mano norą.Liežuviu paprašiau įėjimo ir jis man jį suteikė įkaitindamas bučinį.Įvėliau savo pirštus į jo plaukus ir patraukiau už jų išprašydama iš Niall dejonę panašią į urzgimą.Jo rankos akimirksniu atsirado ant mano liemens ir prisitraukė arčiau suspausdamas mano užpakaliuką.Tai mane užvedė ir netyčia išleidau garsą panašų į dejonę.Mano klubai automatiškai pajudėjo patys ir jis bučiniais nukeliavo prie kaklo.Nežinau ,bet tuo metu negalvojau apie tai jog jis gali man įkast ,tiesiog buvau per daug įsijautus į jo bučinius.
Suėmiau jo marškinėlių apačia ir pakėliau juos apnuogindama jo kūną. Nuvilkus juos jam per galvą numečiau toliau ir lūpomis priliečiau jo kaklo odą .Kelis bučinius palikau ant jo kaklo ir nusileidau žemiau iki krūtinės.Rankomis nagrinėjau jo V linija ir mūsų lūpos vėl susitiko.Jo didelės rankos palindo po mano palaidine ir lėtai perbraukė per mano nugaros įlinkį.Lūpos vėl atsirado ant mano kaklo ir jo liežuvis kelis kartus perbraukė per kaklo odą.Jo bučiniai dingo ir pajaučiau ,kaip jis sukanda mano odą.
-Ni?.-Kiek sutrikus norėjau atsitraukt tačiau sekėsi ne kaip jo rankos buvo stipresnės.Jis bandė man įkast ir man pradėjus muistytis labiau jis atleido mane.
-O dieve, Kate, aš atsiprašau. Aš visada viską sugadinu atleisk man-Jis greit sušnekėjo ir norėjo mane patraukt ,kad galėtų pabėgt ,tačiau neleidau jam.
-Nekaltink savęs už tai. Mes abu kalti ,kad nesustojom laiku.-Kaltinau ir save ,nes tai tiesa ,o tada jo akys sušvelnėjo.
-Bet mažute tarp mūsų tik vienas demonas.-Po ilgos pauzės pagaliau prabilo jis.Pačiupinėjau kaklą ant kurio buvo mažytis sukandimas lyg nedidelis įbrėžimas.
-Ne tu ne toks Niall aš žinau ,kad tu nenorėjai.-Bandžiau jį ramint tačiau jis patraukė mano ranką nuo savo skruosto.
-Ne Kate aš norėjau... velniškai norėjau tau įkast ir paragaut to saldaus kraujo.-Kalbėjo jis ir nieko negalvojus atmečiau savo plaukus nuo kaklo.Pasilenkiau prie jo ir jo akys nukrypo į mano kaklą. Aš pasitikiu juo ,nors širdis ir daužosi ,kaip pašėlus.
-Padaryk tai.-Paliepiau atlenkdama kaklą ,kad jam būtų geresnis priėjimas.
<3
YOU ARE READING
Demon (LT fanfiction)
FanfictionPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***