Pajautus pažįstamų kvepalų kvapą pramerkiau akis.Buvau Niall kambaryje ,o gal turėčiau sakyti mūsų jau net pati nežinau.Lėtai atsisėdau lovoj ir įžnybiau sau į ranką įsitikindama ,kad tai tikrai ne ligoninė.Tada išlipau iš lovos ir pravėrus duris pradėjau lipti žemyn.Palypėjus kelis laiptelius išgirdau virtuvėje triukšmą ir sulaikiau kvėpavimą.Lėtai nulipau ir svetainėje pasirodė Niall.
-Aš girdėjau ,kad atsikėlei.-Pareiškė jis .Šiuo momentu jį matyt buvo taip gera ,kad tiesiog puoliau jam į glėbį.
-Maniau daugiau tavęs nepamatysiu.-Sušnabždėjau ir atsitraukus suėmiau delnais jo veidą.
-Jie manė ,kad aš išprotėjau ,bet aš žinojau ,kad tu tikras.-Sušnabždėjau ir sujungiau mūsų lūpas.Jis nieko nelaukęs atsakė į mano bučinį, tačiau pritrūkus oro teko atsitraukt.
-Kodėl taip padarei Niall?Kodėl pabudau ligoninėj?.-Paklausiau ir jis nuleido galvą.
-Aš negalėjau tavęs išgelbėt Kate.Daviau tau savo kraujo ,bet ne pilnai, todėl turėjau nugabent į ligoninę.-Nusivylęs savimi kalbėjo jis.
-Gal ir gerai ,kad nebuvai ligoninėj ,nes būtų sugavę taip ,kaip mane.-Bandžiau išspaust šypsena tačiau neišėjo.
-Ar jie tave nuskriaudė?.-Pakėlęs galvą paklausė.
-Ne man viskas gerai juk nelengvą paimt medžiotoja ,tačiau teta Dina žino ,kad aš gyva ir mano ,kad nužudžiau visus kitus.
-Nieko keisto ,juk tavęs nebuvo šitiek laiko ,o atsirandi su kitu krauju organizme ir pasakoji apie kažkokį vaikiną.-Sukrizeno ir nusijuokiau kartu.Nulenkiau akis ,kad matyčiau savo kojas ,kai jis nuėjo į virtuvę ,o aš paskui.Jos buvo užgijusios ,kaip ir žaizda petyje jau buvo užsitraukus tačiau skausmas dar buvo.
-Tu išgydei mano kojas?.-Paklausiau ir jis linktelėjo.
-Tu neturėjai išlipt iš mašinos,bet kaip visada nukrypsti nuo plano.-Kalbėjo jis ir visą tą laiką jaučiau keistą šaltumą nuo jo lyg jis džiaugiasi lyg ir ne.
-Niall kas atsitiko?.-Priėjau arčiau ir jis atsisuko.
-Nesvarbu Kate.-Šyptelėjo jis ir mačiau ,kad kažkas jam neduoda ramybės.
-Pasakyk man prašau juk žinai ,kad gali.-Priėjau arčiau ir žvelgiau į jo mėlynas akis.Jose matėsi tiek daug skausmo ir liūdesio.
-Aš kaltas ,kad tu buvai sužeista Kate.Juk aš dūriau Bobby su kuolu ir persmeigiau tave,o kas būtų jei būčiau perdūręs širdį ir tau.-Jis žiūrėjo su baimę ir apsikabinau jį per liemenį.
-Tu nežinojai ,kai tai sužeis mane Niall tu nekaltas.-Bandžiau nuraminti jį.
-Ne prašau ,baik sakyti ,kad aš nekaltas ,nes taip nėra.Tu net neįsivaizduoji ,kaip aš jaučiausi pamatęs ,kai tavo gyvybė blėsta mano rankose.-Jo akys sublizgėjo ir delnais suėmus jo veidą prisitraukiau arčiau.
-Hey aš gyva nepaliksiu tavęs ,kad ir kokia kaina tai kainuotų supratai?.-Pasakiau ir jo skruostu nuriedėjo ašara.Matyti jį verkianti buvo kažkas kitokio ,kas plėšė mane iš vidaus.
-Turiu tave apsaugoti nuo savęs .-Jis norėjo mane patraukt, tačiau suliečiau mūsų kaktas ir akys automatiškai nukeliavo iki jo lūpų.
-Tu negali manęs apsaugoti nuo savęs ,nes aš nenoriu.Niall viskas ko aš noriu tai esi tu.-Su paskutiniais žodžiais mano akys susitiko su jo ir jis nieko nelaukęs sujungė mūsų lūpas.
-Tu esi man viskas .-Sušnabždėjo atsitraukęs ir vėl sujungiau mūsų lūpas.Jis paėjo į priekį ir prispaudė mane prie spintelės virtuvėje ,o rankos atsirado ant mano liemens.Jos nuslydo ant mano užpakaliuko ,kai bučinys įsiaudrino.Švelniai spustelėjo mano užpakaliuką ir išleidau tylia dejonę į jo lūpas.Buvau tik su ligonines chalatu po kuriuo nieko neturėjau ,todėl buvo kiek nejauku ,jei mes ruošiamės tai daryti čia.Virtuvėje nebuvo labai šilta ,nes dabar buvo rytas ir šaltas rūkas sklido pro atidarytą langą.
-Ni.-Per bučinį ištariau ir jis suurzgė pradėjęs kelt mano chalatą aukštyn.
-Ma..n..šal..ta.a-Vos pasakiau ir jis sustojo.Kelioms sekundėms atsitraukė ir greitai pašalino savo baltus marškinėlius parodydamas savo tobulą kūną.Jis numetė marškinėlius ,kažkur prie viryklės ir vėl suėmė mano klubus savo stipriom rankom.Visu kūnu prispaudė prie spintelės ir galėjau jausti jo šilumą ,kuri sklido nuo jo kūno.Kilstelėjo mano klubus ir pasodinęs ant spintelės atsistojo man tarp kojų toliau bučiuodamas mano kaklą.Išleidau dar vieną dejonę ir jo rankose pradėjo keliaut mano šlaunimis aukštyn po chalatu.Sudrebėjau nuo šaltų rankų ir jis sustojo.Atsisegė savo kelnių diržą ir jos nukrito žemyn palikdamos tik su apatiniais.Vienu judesiu nuspyrė jas kažkur toliau ir sugriebęs už mano užpakaliuko prisitraukė arčiau ,kad mano kojos apsivytu jo liemenį.
Kojos iškart sutiko šilumą nuo jo kūnų ,kuri buvo ganėtinai didesnė nei manoji.Jo rankos sugrįžo po mano chalatų ir lėtai pradėjo kelti aukštyn leisdamas šalčiui priliesti mano kūną.Lėtai jį numovė per galvą ir numetė ant grindų šalia savo kelnių.Sudrebėjau nuo šalčio ir jo stiprios rankos apsivijo aplink mano kūną.Krūtinėms susilietus šiluma užplūdo visą kūną ir jo lūpos nukeliavo mano kaklu.Nuleidau rankas jo liemeniu ir palindus po jo apatiniais uždėjau ant jo nuogo užpakaliuko.Jis kiek atsitraukė ir bučiniais nusileido iki mano krūtinės liežuviu perbraukė per kiekvieną krūtį priversdamas sudejuoti garsiau.
Apačia užplūdo šiluma ,kai jo pirštai pradėjo leistis mano pilvu ir atsirado prie jautriosios vietelės.Supratau ,kad jis galvoja ,jog man vėl reikia priprast prie jo pirštų manyje ,bet taip nėra aš iš kart noriu pajaust jį.Pirštais užkabinau jo trumpikes ir nusmaukiau žemyn leisdama jo erekcijai pasirodyt.Niall kiek sutriko ,todėl patraukiau jo ranką nuo savo apačios ir lėtai prisislinkau arčiau.Supratęs ką darau jis kilstelėjo mane ir lėtai įėjo.Išleidau garsią dejonę ir apsikabinau rankomis jo kaklą prisitraukdama jį arčiau ,kad nejausčiau šalčio.Staiga pajaučiau dideli oro gūsį ir prasimerkus pamačiau ,kad mes ką tik atėjom į kambarį,kuriame šiltą.Jis griuvo į lovą užkrisdamas ant manęs ir iš mano lūpų išėjo maža skausmo aimana.
-Atleisk.-Sušnabždėjo ir aš tik suliečiau mūsų lūpas paskatindama jį pajudėt.
Jis paklausė manęs ir pradėjo ritmingai judėt įeidamas vis giliau ,kas varė iš proto.Negalėjau laikyt dejonių todėl su kiekvienu jo judesiu vis garsiau sudejuodavau.Atmerkiau akis ,kad pamatyčiau Niall veidą pilną malonumo ir ,kaip mūsų kūnai juda.Sukaupiau jėgas ir apverčiau mus vidurį jo judesių.Jis kiek pasimetė tačiau pasilenkus suliečiau mūsų lūpas ir pradėjau judint savo klubus smarkiau.Esu skaičius žurnale ,kad kai kurie vaikinai pyksta ,kai merginos būną apačioje visą laiką ,nes jiems reikia atlikti visą darbą.Noriu ,kad tuo pasimėgautu ir Niall todėl dabar aš užlipus ant jo judinu savo klubus suteikdama jam malonumą.
Negirdėjau ,kad jis taip garsiai kada išsireikštu ir man tai patiko.Jo rankos atsirado ant mano krūtų ir jas suspaudė ,kai mano judesiai pagreitėjo.Jaučiau ,kad abudu artėjam todėl atsimerkiau ir susitikau su jo akim.Jis visą laiką mane stebėjo todėl pasilenkiau arčiau jo veido ,kad aiškiau matyčiau savo akis.Nežinau kokia veido išraiška vyravo pas jį ,bet tikriausiai malonumas.Prikandau lūpą laikydamasi nuo dejonių ir sujudėjus dar kartą pajaučiau ,kaip jis nuleidžia manyje.Visą tą laiką žiūrėjo vienas kitam į akis ir tai buvo kitaip.Susmukau ant jo krūtinės ištraukdama jo ilgį iš savęs ,o tada pakėliau akis ,kad matyčiau jį.
-Velniškai pavargau.-Pasakiau sunkiai kvėpuodama ir jis sukikeno.
-Tai buvo beprotiška.-Jis pabučiavo mano kaktą ir ranka perbraukė per mano liemens šoną.
-Man taip karšta.-Pasakiau ir nemelavau ,nes kambaryje atrodo trūko oro ,o Niall kūnas buvo toks karštas ,kad rodos iškepsiu.
-Svarbu nešalta.-Sukikeno ir gražiai nučiuožiau nuo jo kūno atsiguldama šalia.Rytinis sexas visai kitoks nei tai daryti naktį ,nes viską matai ir suvoki geriau kas dedasi.Atsiguliau ant nugaros ir jis prisilinko prie manęs atsiguldamas ant šono.Padėjo vieną ranką ant mano pilvo ir pradėjo piešti visokias figūras ,kas labai kuteno.Pakėliau akis į jį ir susitikau jo žvilgsnį bėganti mano kūno linijomis ir susitinkant su manuoju.
-Tobula.-Sušnabždėjo ir nenutraukė mūsų žvilgsnio kelias sekundes ,kol pajaučiau ,kad raudonuoju.Negaliu išlaikyt ,kai žmonės ilgai žiūri į mane ,o dabar aš dar ir nuoga.
-Baik aš susigėdau.-Nusijuokiau ir pasiverčiau ant pilvo į pagalvę paslėpdama veidą.Jo ranka atsirado ant mano nugaros ir nuo viršaus keliavo žemyn iki užpakaliuko.Tai sukėlė šiurpulius ,o pakėlus galvą susitikdama su jo žvilgsniu.
-Tik nieko nesakyk.-Paliepiau ,nes jis vėl sakys tobula.
-Negaliu ,nes tu tokia velniškai švelni.-Ir su šiais žodžiais prisiminiau ,kad jis nesimaitino iš manęs sexo metu tai kažkas naujo ,o gal dėl to kad rytas.
-Niall tu nesimaitinai iš manęs.-Prabilau ir jis prikando lūpą.
-Velniškai norisi ,bet aš jau valgiau.-Tai privertė sukikent ,nes jis niekada neatsisako maisto.Atsigulė ant nugaros ir aš prisislinkau arčiau.Apsikabinau jį per krūtinę ir veidą paslėpiau jo kaklo įlinkyje.Nors buvo karšta ir nuo prakaito mūsų kūnai lipo ,tačiau nenorėjau atsitraukt nuo jo nei per žingsnį.
-Myliu tave.-Sušnabždėjau jam į kaklą ,kad girdėtų tik jis ir lūpomis paliečiau palikdama bučinį.
-Myliu tave iki mėnulio ir atgal, ir taip ,kaip tik aš moku tave mylėti.-Sušnabždėjo jis sukeldamas šypsena mano veide ,o tada pabučiavo mano viršugalvį.
<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Demon (LT fanfiction)
Fiksi PenggemarPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***