*****Kate pozicija*****
Išsimaudžiau ,kai Niall mane paliko vieną.Išlipau iš dušo ir apsidairiau ,nes spalvos aplinkui atrodo ryškesnės.Apsivyniojau rankšluostį ir išėjau į kambarį ,kuriame stovėjo vis dar kruvina lova ,kur gulėjau.Viskas taip sumauta šiuo metu ,nes niekas net nenutuokia kiek daug minčių dedasi mano galvoje.Niekada nemaniau ,kad teks būt viena iš jų ir didžiausia problema ,kad aš kitokia vis teik.Kodėl viskas negalėjo būt normaliai mirštu ir prisikeliu ,kad valgyčiau žmones ,aišku ne juk tu tyro kraujo turi būt nesveika ir gert vampyrų kraują.Baik kalbėtis su savimi tai beprotiška.Nu va aš net kalbėtis su savim mintyse pradėjo manau reikės priprast prie naujų pokyčių.
Apsidairiau po kambarį ir tik dabar pastebėjau ,kad neturiu ką apsirengt tačiau lyg mano mintis perskaitė Niall.Išgirdau jį už durų ir pirmiau pajaučiau jo kvepalus jie tokie nuostabūs.Aš tokia emocionali ir ,kai pamatau Niall visi hormonai rėkte rėkia nurenk jį ir išbučiuok kiekvieną kūno įlinki.
-Galiu užeit?.-Išgirdau Niall balsą ir tyliai sušnabždėjau taip.Durys prasivėrė ir įėjo Niall toks suprakaitavęs ir su baltais marškinėliais ,kuriuos tikriausiai gavo iš Liam.Per marškinius persišvietė jo pilvo presas ir tai dar labiau jaudino.Jo plaukai ,kaip visada buvo sukelti į viršų ir taip ir prašosi ,kad mano pirštais juos suveltų.
-Am čia rūbai ,kuriuos Sophia paskolino.-Jis padėjo rūbus ant lovos ir mūsų akys susitiko ,kol nužiūrinėjau ,nes jo užpakaliuką ,kai jis pasisuko.Damn koks jis išlinkęs taip ir norisi pliaukštelėti per jį ir....Stop to jau per daug.
-Viskas gerai?.-Paklausė jis ir nurijus seiles linktelėjau.
-Bus sunku priprast prie visų emocijų ,bet tu sugebėsi juk tu mano mažutė.-Nusišypsojo jis ,net nenumanydama ,kad aš galvoju ne apie emocijas šiuo metu ,o apie jo išdulkinimą.
-Aha aš ir taip manau.-Pasakiau greitai ir jis pasisuko prie durų išeit.Mano kojos pačios mane nuvedė labai greitai prieš jį ir uždariau duris ,kad jis neišeitų.
-Tai labai negerai ,bet negaliu savęs suvaldyt.-Sušnabždėjau ir prirėmus Niall prie durų sujungiau mūsų lūpas.Leidausi žemyn per jo kaklą iki krūtinės ir vėl suplėšiau jo marškinėlius.Man patinka visa ši jėga ir greit priprantu prie jos ir marškinėlių plėšimo.
-Kate mes negalim tu per stipriai reaguoji..-Bandė aiškint jis ,kol bučiniais keliavau iki jo V linijos ir atgal.Užsilikau prie jo kaklo ,kol tuo metu mano ranka lėtai slinko po jo kelnėm ir apatiniais.
-Žinau ,kad per stipriai ,bet negaliu savęs valdyt ,kai daugiau negu pusę minčių ,kaip nuplėšt tavo rūbus.-Sušnabždėjau prie ausies ir nestipriai sukandau jo ausies spenelį priversdama suurgzti.Mano ranka pagaliau pasiekė tikslą ir suėmus jo draugužį pradėjau judint išprašydama iš Niall lūpų keiksmus.Tik dabar prisiminiau ,kad aš dar niekada jo netenkinau ranka ,o ypač burna ,kas dabar atrodo prieinama ir sexualu.
-Kate sustok.-Suurzgė jis ir lyžtelėjau jo apatinės lūpos atsitraukdama ,bei kelnėse toliau judindama jo daikčiuką savo delne.
-Aš taip tavęs geidžiu.-Sušnabždėjau jam į lūpas ir jo akys jau pasidarė tamsiai mėlyno ,o tai reiškia ,kad jis vos valdosi.
-Kiekvieno tavo kūno colio.-Šnabždėjau toliau ir pabučiavau lėtai kaklą slinkdama žemyn.Nenutraukiau akių kontakto klaupdamasi ir bučiuodama jo V linijo iki kelnių juosmens.Jo akys buvo įsmigusios į mano ,kai ištraukiau ranka ir atsegiau jo kelnes nusmaugdama žemyn.Po kelių sekundžių nusmaukiau ir apatinius palikdama jį pusnuogį.Gerai tai man pirmas kartas tačiau mano vidus šaukte šaukia daryk tai ,kad ir pirmą kartą matau jį prieš save taip arti.Suėmiau švelniai jį abiem rankom ir Niall suurzgė.Pradėjau švelniai judint rankas pirmyn ir atgal ,kol iš Niall lūpų sklido tylio dejonės.Jau norėjau pradėt ,kam pasiryžau ,kai Niall paėmė mane už rankos ir pastatė jį prieš save.Jo akys jau buvo visiškai juodos ir jis patempė mano rankšluosčio kampa leisdamas jam nukrist.Nieko nesakiau ,kai likau stovėt prieš jį visiškai nuoga tik stebėjau jo blizgančias akis ir apsikabinau jo nuogą kūną.Stovėjom prie durų ir bučiavom vienas kitą kelias minutes ,kol akimirksniu pajaučiau jog mano nugara liečia kitą sieną.Niall lūpos nukeliavo mano kaklu ir užsiliko ten kelias sekundes ,o tada grįžo iki mano lūpų.Be jokio įspėjimo jis suėmė mano šlaunis ir kilstelėjo ,kad apsikabinčiau liemenį ,o tai padarius iš kart įėjo visu ilgiu į mane.Pasigirdo garsi dejonė ir atrodo lyg mano vidu užvalgė laukinis žvėris ,kai suleidau savo nagus jam į nugarą.Jam pradėjus judėt mes persikėlėm ant lovos ir jis gulėjo ant manęs toliau judėdamas.Kiekvienas jo judesys buvo nekordinuotas ir gilus ,kas privertė garsiau tart jo vardą.Panaudojus šiek tiek jėgos perverčiau mus ir nukritom nuo lovos ant žemės.Dabar aš buvau ant jo ir užtraukiau anklodę nuo lovos ant mūsų nelabai norėtūsį ,kad kas pamatytų.Dejonės užtildė kambarį ,kai pajudinau klubus vis greičiau ir suspaudžiau jo petis savo delnuose.Niekada gyvenime nepatyriau tokio būdo ,kad mylėčiausi tokiu greičiu ir dar tokiu atveju.Tikėjausi ,kad jau greit pasieksim viršūnę ,tačiau Niall mus apvertė ir sulėtino judesius.
YOU ARE READING
Demon (LT fanfiction)
FanfictionPromo *** -Ar girdi ,kaip ji spurda ,kaip drugelio sparnai.-Nusijuokė Bobby ir stipriau suspaudė jos kaklą . -Ateik ir išgelbėk ją!-Surėkė su aidu ir žinau ,kad tai buvo skirta man. ***