Η Αγνή περίμενε υπομονετικά το γιατρό να φροντίσει την πληγή της, ενώ ακόμα δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει όλα αυτά που συνέβησαν μέσα σε λίγες ώρες. Πόσα μυστικά της είχαν αποκαλυφτεί και πόσα είχε χάσει σε μια στιγμή. Εκείνον. Τα πάντα.Αλλά όπως λένε η καταστροφή δεν αργεί να συμβεί και να παρασύρει στο πέρασμά της ότι βρει, αθώους και μη χωρίς να κάνει διάκριση. Για μια ακόμη φορά έπρεπε να αρχίσει από την αρχή, να φτιάξει το σπίτι της. ''Πόσες φορές το έκανες αυτό Αγνή"". Τα έβαλε με τον εαυτό της. Συνέχεια τα πάντα γκρεμίζονται και εσύ πάλι από την αρχή προσπαθείς να χτίσεις. Πάρ' το απόφαση.Η ζωή σου είναι μόνο συντρίμμια και έτσι θα παραμείνει. Δεν υπάρχει κάτι σταθερό για να χτίσεις από την αρχή. Εσύ θα χτίζεις και όλα θα γκρεμίζονται. Είσαι καταδικασμένη. Είσαι καταραμένη; ναι αυτό σου ταιριάζει περισσότερο". Τα είχε βάλει για τα καλά με τον εαυτό της.
'' Δεσποινίς Αγνή που ταξιδεύεις; η φωνή του γιατρού διέκοψε τις σκέψεις τις. Δεν ήταν πολύ βαθύ το κόψιμο τελικά, απλά ήταν σε τέτοιο σημείο που προκλήθηκε αρκετή αιμορραγία. Μην ανησυχείς μικρή μου θα ζήσεις'', της είπε ο εκείνος ενώ ένα χαμόγελο είχε κάνει την εμφάνιση στο πρόσωπό του.
''Ευχαριστώ πολύ για τη φροντίδα γιατρέ'' , του είπε εκείνη και άπλωσε το χέρι της να πιάσει το δικό του και να τον ευχαριστήσει.
''Δεν έκανα τίποτα παραπάνω από ότι όφειλα να κάνω Αγνή'' της είπε εκείνος και την κοίταξε βαθιά στα μάτια. Εκείνη τα έχασε για μια στιγμή.. Αυτό το βλέμμα κάτι της θύμιζε αλλά δυστυχώς δεν μπορούσε να κάνει τον συνειρμό και να βρει την αλήθεια.. Μια αλήθεια που θα την τρόμαζε και θα την έκανε να θέλει να τρέξει μακρυά του... η μοίρα παίζει άσχημα παιχνίδια σε κάποιους ανθρώπους και δυστυχώς εκείνη, η Αγνή, ήταν ένα ακόμα θύμα της.
΄΄Σας ευχαριστώ και πάλι'', είπε εκείνη όπως, όπως και σηκώθηκε να φύγει.
''Ελπίζω να σε ξαναδώ μικρή μου", της είπε και εκείνη χωρίς να πει τίποτα απλά χαμογέλασε και κίνησε να φύγει. Μόλις βρέθηκε έξω από το ιατρείο πήρε μια βαθιά ανάσα ανακούφισης θα έλεγε κανείς. Περίεργο μονολόγησε και έπιασε την καρδιά της που χτυπούσε δυνατά σαν να ήθελε να την προειδοποιήσει για κάτι, να της πει να προσέχει, να την προειδοποιήσει ότι οι εχθροί την πλησιάζουν απειλητικά.
Άρχισε να τρέχει θέλοντας να αποφύγει τα περίεργα βλέμματα των περαστικών και μέσα σε λίγα λεπτά βρισκόταν κάτω από το σπίτι της Δήμητρας, μόνο που η Δήμητρα δεν ήταν εκεί. ''Κα Βασιλική δεν είναι εδώ η Δήμητρα'' ρώτησε την μητέρα της.
YOU ARE READING
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ
RomanceΜια γυναίκα που η ζωή της στέρησε περισσότερα από όσα όφειλε να της δώσει.. Εκείνον και κάτι δικό τους... Έναν έρωτα που δεν μπορεί και δε θέλει να ξεχάσει. Ακόμα και μέσα στο κελί εκείνος είναι η αναπνοή της. Τα μάτια του ο φάρος της ζωής της... Δε...