19} ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ

869 123 31
                                    

ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ

«Είστε έγκυος δεσποινίς Αγνή και μάλιστα έχετε κλείσει τον τέταρτο μήνα. Δεν το γνωρίζατε»... άκουσε τη γιατρό στο νοσοκομείο των φυλακών να της λέει.

«Δεσποινίς με ακούτε»;

Όχι εκείνη δεν άκουγε, πως θα μπορούσε άλλωστε. Τι να ακούσει και τι να κατανοήσει από αυτά τα παράλογα που της έλεγε εκείνη η γυναίκα με την άσπρη ρόμπα. Ολα αντηχούσαν στα αυτιά της σαν κακόγουστο αστείο.

«Αποκλείεται», άρχισε να φωνάζει σαν τρελή και να πετάει στο πάτωμα ότι έβρισκε μπροστά της, φάρμακα, επιδέσμους, σύριγγες και ότι άλλο υπήρχε μέσα ιατρείο των. «Έχει πάθει κρίση» άκουσε να λέει η γιατρός και αμέσως δύο φύλακες κατάφεραν να την ακινητοποιήσουν. Έπειτα το μόνο που θυμόταν ήταν να ακούει την ανήσυχη φωνή της γιατρού να λέει στη νοσοκόμα "Κάντε της μια ηρεμιστική ένεση» και μετά το απόλυτο σκοτάδι...

Ένιωθε ένα παράξενο πόνο στους καρπούς των δυο της χεριών, βλέπεις με νύχια και με δόντια προσπαθούσαν οι φύλακες να καταφέρουν να την κρατήσουν την ώρα την κρίσης της. Ο πονοκέφαλος ήταν αφόρητος. Άνοιξε σιγά σιγά τα μάτια της και είδε απέναντι της τη γιατρό να την κοιτά με μια ένδειξη συμπόνοιας στα μάτια.

«Γιατρέ γιατί βρίσκομαι εδώ» κατάφερε να πει εκείνη.

«Αγνή είσαι σίγουρη ότι δε θυμάσαι τι συνέβη. Δε θυμάσαι τίποτα από όσα σου είπα;

Εκείνη δίστασε να απαντήσει. Πως δε θυμόταν, όλα τα θυμόταν απλά ήλπιζε να ήταν όλα ένα κακό όνειρο, ένας εφιάλτης.

«Δε μπορώ να καταλάβω πως συνέβη αυτό», είπε η Αγνή και δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια της. Πως γίνεται γιατρέ να μην έχω καταλάβει τίποτα; Τι θα κάνω τώρα;

"Σε παρακαλώ μικρή μου ηρέμησε. Δεν κάνει καλό στην κατάστασή σου να είσαι ανήσυχη. Πρέπει να κάνουμε και κάποιες άλλες εξετάσεις για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος», είπε η γιατρός και την χτύπησε φιλικά στον ώμο αλλά η Αγνή δεν έλεγε να ηρεμήσει. Λυγμοί και κραυγές έβγαιναν τώρα από το στόμα της και το σώμα της είχε σπάσει στα δύο.

«Τι θα κάνω τώρα Θεέ μου. Τι θα κάνω; Τι μοίρα θα χει αυτό το παιδί» έλεγε και έκλαιγε με αναφιλητά. Δε μπορούσε να συνειδητοποιήσει αυτό που ζούσε εκείνη τη στιγμή. Τα έβαζε με τον εαυτό της που δεν το είχε καταλάβει πιο νωρίς. Η αλήθεια είναι πως πάντα είχε καθυστερήσεις στον κύκλο της, ειδικά όταν είχε άγχος ή ήταν στεναχωρημένη γι' αυτό δεν της είχε κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν είχε αδιαθετήσει ακόμα. Και κιλά δε λένε ότι παίρνεις όταν είσαι έγκυος. Εγώ δεν πήρα κιλά ίσα ίσα το αντίθετο μονολογούσε προσπαθώντας να βάλει σε μια σειρά τις σκέψεις της και να συνειδητοποιήσει την έκταση και την σημασία του γεγονότος αυτού.

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ  Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora