5} ΜΕΣΑ Σου ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΑΔΕΙΑΣΑ ΤΟΣΟ , ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΚΑΡΦΩΘΕΙ
Τ.Λ.
Η Αντιγόνη διάβαζε ξανά και ξανά το σημείωμα μα άκρη δε μπορούσε να βγάλει. Τι ήταν πάλι ετούτο σκέφτηκε; Ποιος Θεός παίζει μαζί μου; Ποιος την απειλούσε και γιατί; Ποιος ήταν αυτός που τον είχε ενοχλήσει τόσο η επιστροφή της ώστε να μπει στο κόπο και να της στείλει απειλητικό μήνυμα. Ποτέ δε θα βρω γαλήνη σκέφτηκε. Μια φευγαλέα σκέψη πέρασε από το μυαλό της και την έκανε να παγώσει ολάκερη. Θυμήθηκε εκείνη, την συγκρατούμενη της, που στις φυλακές τις δημιουργούσε προβλήματα από την πρώτη στιγμή, την τυραννούσε καθημερινά λες και από τον πόνο της εκείνη έπαιρνε δύναμη. Εκείνη που την είχε μαχαιρώσει τόσο εύκολα επειδή η Αγνή δεν είχε γίνει το πιόνι της και για να την εκδικηθεί ήθελε να καταστρέψει το μόνο πράγμα που έφερνε το χαμόγελο στα χείλη της, τη ξεθωριασμένη από το χρόνο φωτογραφία του. Μετά τον καβγά, της είχε ορκιστεί ότι μόλις αποφυλακιστεί θα ψάξει παντού να την βρει για να την εκδικηθεί. Βλέπεις, μετά την άδικη επίθεση που εξαπέλυσε ενάντια στην Αγνή και τη μαχαιριά που της έδωσε της κόστισε 2 μήνες στην απομόνωση των φυλακών και της είχαν απαγορέψει τις επισκέψεις. Έτσι, εκείνη της είχε απειλήσει ουκ ολίγες φορές ότι σε πρώτη ευκαιρία θα αποτελείωνε με μεγάλη χαρά το έργο που είχε αφήσει ημιτελές, το θάνατο της.
''Μπα δεν μπορεί να είναι εκείνη'', σκέφτηκε αμέσως η Αγνή. Δεν ήξερε που μένει και ήταν αδύνατο να γνωρίζει τις κινήσεις της. Εξάλλου το σημείωμα υποδείκνυε ότι κάποιος από το νησί το είχε στείλει αλλά ποιος. Ποιος δεν την ήθελε εκεί; Η οικογένεια της πριν συμβούν όλα τα κακά ήταν από τις πιο αγαπητές του νησιού και όλοι σέβονταν και θαύμαζαν της μητέρας για τη δύναμη και το θάρρος που έδειξε μετά το θάνατο του καπετάνιου μεγαλώνοντας ορθά μόνη της την κόρη της. Και για του λόγου το αληθές πολύ είχαν πλησιάσει την μητέρα της μετά το θάνατο του άντρα της και της πρότειναν να την παντρευτούν, ήταν πολύ όμορφη γυναίκα η μητέρα της και ακόμα παρά την αρρώστια της πανέμορφη παρέμενε. Εκείνη όμως, όχι μόνο λάτρευε το σύζυγο της και δεν ήθελε άλλο άντρα ποτέ στη ζωή της αλλά και ποτέ δε θα επέβαλε έναν άλλο άντρα για πατέρα στην κόρη της. Η Αγνή σκέφτηκε και ξανασκέφτηκε, άκρη δεν μπορούσε να βγάλει και αποφάσισε να μην αφήσει το γεγονός αυτό να την επηρεάσει άλλο. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Είχε περάσει τόσα πολλά στις φυλακές, είχε δει το χάρο με τα μάτια της που λένε και δεν φοβόταν τόσο εύκολα πια. Ξεκίνησε να πάει στο μαγαζί και να φροντίσει για τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν τα εγκαίνια που ήταν σε λιγότερο από τρεις ημέρες.Έπρεπε με κάθε τρόπο να απασχολεί το μυαλό της για να μην τον σκέφτεται. Κάποιος όμως έπαιζε με την τύχη της και μάλιστα με άσχημο και κακόγουστο τρόπο.
ESTÁS LEYENDO
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ
RomanceΜια γυναίκα που η ζωή της στέρησε περισσότερα από όσα όφειλε να της δώσει.. Εκείνον και κάτι δικό τους... Έναν έρωτα που δεν μπορεί και δε θέλει να ξεχάσει. Ακόμα και μέσα στο κελί εκείνος είναι η αναπνοή της. Τα μάτια του ο φάρος της ζωής της... Δε...