Όλα ήταν λάθος, κι οι δρόμοι που πήραμε και τα λόγια που είπαμε, και τα χέρια που κρατήσαμε...
γι'αυτό σας λέω μη ζητάτε περισσότερα.. Τ.Σ.Το πρωινό της επόμενης ημέρας η Αγνή βρισκόταν ήδη στο σπίτι της μαζί με κάποιους εμπειρογνώμονες μηχανικούς. Έπρεπε να εκτιμήσουν τις ζημίες που προκλήθηκαν από την φωτιά καθώς και το χρονικό διάστημα που θα απαιτούνταν για να πραγματοποιηθεί η επισκευή του.
'Μην ανησυχείτε δεσποινίς Αγνή, οι ζημιές τελικά ήταν πιο επιπόλαιες από ότι περιμέναμε'', της είπε ένας εκ των δύο μηχανικών και το χέρι του χτύπησε φιλικά τον ώμο της.
Ένας αναστεναγμός ανακούφισης βγήκε τότε από τα δικα της χείλη και γυρνώντας προς το μέρος τους, ρώτησε : ''Σας παρακαλώ πείτε με μου σε πόσο διάστημα θα μπορέσω να μείνω ξανά στο σπίτι μου''.
''Το λιγότερο σε δύο εβδομάδες θα μπορέσετε να επιστρέψετε''.
''Δυο εβδομάδες'' επανέλαβε εκείνη περίλυπη; Ε δεν είναι και λίγο το διάστημα αλλά αφού δεν γίνεται αλλιώς τι να κάνουμε'' είπε και γύρισε να κοιτάξει για μια ακόμη φορά το σπίτι της που η πάλαι ποτέ ομορφιά του είχε καλυφτεί από το μαύρο αποτύπωμα που είχαν αφήσει οι φλόγες της φωτιάς σε κάθε σημείο του. Ακόμα και η φωτιά το λάτρεψε αυτό το σπίτι αναλογίστηκε εκείνη τη στιγμή.
''Και αν προσφέρω τα χέρια μου εγώ και κάποιοι δικοί μου δε θα μπορέσει να επιστρέψει νωρίτερα στο σπίτι της κ Μηχανικέ'', ακούστηκε μια φωνή να λέει πίσω της.
Γύρισε και είδε τον Άλκη να στέκει μπροστά στους μηχανικούς και να περιμένει απάντηση. Πόσο όμορφος ήταν αυτός ο άντρας σκέφτηκε. Έστεκε μπροστά της, επιβλητικός όσο ποτέ. Τα γένια του είχαν μακρύνει και άλλο και προσέθεταν περισσότερη αγριότητα στο πρόσωπό του. Ένα πρόσωπο υπέροχο που μόλις το κοιτούσε άνοιγαν οι ουρανοί της καρδιάς της. Με το πέρασμα τον χρόνων η ομορφιά του είχε ωριμάσει..ναι ακριβώς όπως ωριμάζει το κόκκινο κρασί και γίνεται πιο γευστικό και πιο ποθητό. Έτσι και εκείνος. Τον ποθούσε αυτόν τον άνδρα. Τον ποθούσε όταν ήταν έφηβος αλλά τώρα ακομα περισσότερο. Όλα είχαν ωριμάσει μέσα της. Συναισθήματα, σκέψεις, αποφάσεις.
Οι μηχανικοί δεν ήξεραν τι να απαντήσουν. Τον κοιτούσαν λες και ήταν ένας τρελός που έμπλεκε σε ξένες υποθέσεις.
YOU ARE READING
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ
RomanceΜια γυναίκα που η ζωή της στέρησε περισσότερα από όσα όφειλε να της δώσει.. Εκείνον και κάτι δικό τους... Έναν έρωτα που δεν μπορεί και δε θέλει να ξεχάσει. Ακόμα και μέσα στο κελί εκείνος είναι η αναπνοή της. Τα μάτια του ο φάρος της ζωής της... Δε...