Ráno

261 13 0
                                    

Už zasa my zazvonil ten nechutný budík pri uchu! Nenávidím ho a myslela som že ho vyhodim von oknom! Nestalo sa tak. Musela som vstať aby som sa prichystala do školy. Obliekla som si čierne leginy, tričko s krátkym rukavom a hlbokým vystrihom a mikinu. Naniesla som si na tvár trochu make-upu a špirálu. Dala som si vlasy do drdolu a zosla som dolu do kuchyne, kde ma privítala moja mama ktorá bola zázrakom doma.
"Dobré ráno Melanie, ako si sa vyspala?" Povedala s úsmevom na tvari.
"Ďakujem mami dobre. Čo tu ale robíš, nemala si byť v práci? " povedala som ešte trocha ospato.
"Nie dnes mi dali voľno, začínam až zajtra. Kedy dnes končiš v škole? "hlesla.
"Končím o 4 pretože mám ešte doucko z matiky a potom mám tréning, na ktorý ísť musím pretože v sobotu odohráme dôležitý zápas ktorý rozhodne či budeme prvý alebo druhy v tabuľke " dokončila som svoj monolog. "Aha myslela som si že dnes chceš stráviť čas somnou"Povedala urazene.
"Prepáč ale naozaj musím ísť na ten trening! Keby si mala o mňa aspoň trocha záujem vedela by si že je pre mňa futbal dôležitý!" Povedala som, zobrala si kabelu a tašku na tréning, nazula si ružové vansy a vyrazila som na cestu do školy. Byvali sme na ulici holywood takže som to mala pár krokov ku skole. Dnešné ráno mám zasa pokazené ako inak...

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now