Tréning

203 11 0
                                    

Po škole sme išli na tréning. Keďže sa nám začínal až o 4 a my sme tam boli skôr, sme si išli sadnúť na lavičku a pozerali sme sa na chalanov ktorý mali tréning pred nami. Hrali futbal. Zbadala som jedného pekného chalanom na drese mal číslo jedenásť. Mal modré krásne oči a blond vlasy ktoré mal trocha dlhšie ale bol neskutočne sexy. Mal vysportovanu postavu a sústredil sa na futbal a hral ho super. Porozmyslala som a uvedomila som si že som ho tu ešte nevidela ,bol tu asi novy. Ale veľmi na zaujímalo ako sa volá. Tak som sa opýtala Kristine a prerušila som to úžasné ticho. "Ten chalan s číslom jedenásť je nový? Toho som tu ešte nevidela." Povedala som a usmiala sa. Odpovedala mi:
"Áno je tu nový, chodí do našej školy, prečo páči sa ti?"
Opýtala sa smiešne
"Nie prestaň! Len ma zaujal pretože som ho tu ešte nevidela." Povedala som.
"Okay, len aby." Robila si zo mňa stále srandu. Už som to nechala tak. Ešte sme na lavičke sedeli asi 5 minút a potom sme sa išli prezliecť. Poobzerala som sa po ihrisku či tu nieje ten chalan. Už tu nebol. Snáď ho v škole ešte uvidím. Začal sa nám tréning a prebiehal celkom fajn. Najprv sme sa rozcvicili a potom sme si dali 10 koleciek okolo ihriska. Potom sme začali hrať futbal. Hrali sme oranžové proti žltým. Ja a Kristine sme boli oranžové a vyhrali sme. Všimla som si že na lavičke niekto sedí. Bol to on. Uprene na mňa hľadeli. Trochu ma to znepokojilo ale snažila som sa sústrediť a tréning. Konečne sa nám skončil a išla som sa prezliecť. "Melanie,prepáč ale dnes musím ísť k otcovi. Takže sa uvidíme až zajtra." Povedala mi Kristine keď ma stretla.
"V poriadku. Dnes pôjdem asi aj tak do skateparku na pennyboarde. zajtra pôjdeme spolu ak chceš ." Povedala som. "Veľmi rada" objala ma na rozlúčku a rozlúčila sa.
"Ahoj"
"Maj sa"..odpovedala som a pobrala som sa domov. Všimla som si, že ten chalan sedí sám na lavicke. Nevsimala som si ho a išla som domov. Keď som sa otočila ešte som si všimla že sa postavil a išiel rovno za mnou. Trochu ma to nahnevalalo, lebo som si myslela že ide za mnou no keď som bola už pri dome a otvárala som dvere, som sa otočila a nenápadne ho sledovala z dverí. Išiel rovno do domu vedľa nášho. No super...

Futbalista ⚽Onde histórias criam vida. Descubra agora