Večer som si išla ľahnúť skôr takže som vstala o 9. Včera to bolo krásne. Chcela som si to zopakovať. Tak veľmi som túžila po jeho perách. Chýbal mi. Veľmi. Asi ho ľúbim ale nechcela som si to priznať. Čo sa stalo včera, racej nebudem hovoriť ani Kristine. Nie že by som jej neverila,ale mohla by sa to dozvedieť celá škola a zasa by boli reči. Stále som naňho musela myslieť. Ani na sekundu som neprestala. Z mojich myšlienok má vytrhol zvuk zvonceka. Veľmi som dúfala že to bude Eduard a aj bol. "Ahoj. No vieš j-ja... včera to bolo pekné nechcela by si si to zopakovať ?" Povedal trochu nervózne. Asi sa bál odpovede. "Jasné. Prečo nie. Nejdes ďalej?" Povedala som nečakane. Odpoveď bola jasná. "Áno idem. " uškrnul sa. Asi túžil potom po com ja. Po puse. Vstúpil do obývačky a posadil sa. Stále sa uskrnal. Nevedela som prečo. Až potom mi došlo že som stále v pyzame. Mala som len tričko pod zadok. "J-Ja prepáč neuvedomila som si že mam ešte pyzamo. " povedala som mu.
"To nevadí. Si sexy môžeš si ho nechať. " uškrnul sa. Ok tak som aj spravila nechala som si ho a išla som naliať džús. Keď ma objal zozadu okolo pása mi skoro vypadol ten džús z rúk . Cítila som jeho pery na mojom krku. Pomaličky som sa otočila. Využil to zobral ma na ruky a odniesol ma na sedacku. Trochu som sa Odtiahla.: " No vieš, ja ešte Niesom pripravená. " Povedala som trochu zahanbene a skolonila som hlavu. Odpovedal: "dobre ja si počkám dokiaľ nebudeš pripravená. Ale bozkávať ta môžem však? "
"Jasné. " odpovedala som a pobozkala ho. "O chvíľu príde Kristine." Povedala som cez bozky. "V poriadku. " Ešte raz ma pobozkal a postavil sa. Pozrel sa namna a uškrnul sa. Potom som si uvedomila že sú mi vidieť nohavičky. Rýchlo som stiahla dolu tričko a hodila som po ňom vankúš. "Buť ticho. " postavila som sa. Zrazu má hodil na posteľ a začal ma steklit. Smiali sme sa a ohadzovali sa vankúšmi. Bobo to skvelé. Na odchode sa ma spýtal: "Takže už sme oficiálne spolu?"
"Asi áno. " povedľa som usmiala sa a zatvorila som dvere. Ale ešte som mu dala pusu na rozlúčku. Bola 1 hodina o chvíľu by mala prísť Kristine...