Eduard

149 7 0
                                    

Keď som ráno vstala išla som do kúpeľne ,a potom som sa išla prezliecť. Postavila som sa pred šatník a začala sa prehrabávať vo veciach. Vonku bolo teplo, tak som si obliekla červené šaty po kolená a dala som som si blúzku. Obula som si čierne conversy a vyšla som von. Tam ma už čakal Eduard. Privítal ma a objal. "Ahoj princezná ako si sa vyspala?"
"Uhm, Ahoj dobre a ty?" Odpovedala som s úsmevom. V skutočnosti som sa vyslala strašne no nechcela som mu to vesat sa nos.
"Tak fajn, ideme ?"
"Áno " Odpovedala som a vyrazili sme na cestu. Celú cestu sme boli ticho. Vôbec mi to nevadilo. Keď sme dorazili do školy zobrala som si potrebné veci zo skrinky a išli sme s Eduardom do triedy. Boli sme tam zatiaľ len ja, Kristine, Eduard a Kristinin frajer Lukas. Podľa toho ako sa tvárili som usúdila že spolu znova spali. No nechcela som aby za Kristine znova zranila, no je to jej zivot. Prvú hodinu sme mali dejepis. Začali sme sa učiť a hodina prebehla celkom fajn. Keď už skončila posledná hodina, sme išli všetci štyria na obed. Zasa sme mali nejakú gebuzinu.
"Fuj, kto to bude jesť ? Lebo ja nie!" Povedal Eduard a odniesol tacku. "Ja teda určite nie " povedala som a tiež som ju odniesla. Radšej sa najem doma. Vyrazila som domov, a Eduard sa ku mne pridal. Ešte som sa rozlúčila s Kristine. Cestou sa na Eduard opýtal či by som dnes večer nešla k nemu na večeru. "Jasne pôjdem " odpovedala som mu.
"Okay tak o 6 ahoj"
"Ahoj, teším sa." Odpovedala som a zavrela za sebou dvere. Už sa tesim.. :3
-------------------------------------------
Ahojte prosím pvezdte svoj názor na tento príbeh. Mám písať ďalej alebo nie?
Bola by som rada za vote a komenty... :3

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now