Keď sme vyšli von, ovalil ma studený vánok vetra. Bola mi trocha zima. Sadli sme si na najbližšiu lavičku a začal rozprávať.
"No vieš Mel.. Skôr než som sa presťahoval do Paríža, žil som v LA. Tam som ju spoznal. Volala sa Elen. Mala 15 a ja som mala tiež 15. Zamilovali sme sa do seba a boli sme spolu rok. Po roku ju to prestalo asi so mnou baviť, našla si iného a odišla za ním ani neviem kam. Proste sa jedného dňa zabalila a odišla. Vieš nechcel som ti o tom hovoriť keby sa náhodou vrátila už by som ju aj tak nechcel. Som zamilovaný do teba. Do nej už dávno nie.."dokončil.
"Aha." Na nič iné som sa nezmohla. Mohla som len dúfať že sa nevráti. Chcela som Eduarda len pre seba aj keď som vedela že nie sme už spolu. Chcela som sa s ním udobrit keď mi už povedal celú pravdu. Chýbal mi.. a strašne ho ľúbim. Objala som ho. Objatie mi opätoval. Nechcela som ho už nikdy pustiť.
"Chýbal si mi." Šepla som mu do ucha.
"Aj ty mne. " povedal a pobozkal ma. Na toto som čakala nekonečný mesiac."Ideme dnu ?" Spýtala som sa Eduarda.
"Poďme. " chytil ma za ruku a išli sme dovnútra. Tam nás zbadala Kristine a hneď išla k nám."Ále dve hrdličky sú zasa spolu?" Spýtala sa a uskrnula sa.
"Áno sme." Povedala som jej. "Tak to aby sme išli osláviť!"povedala a išli sme k baru, kde sme si naliali vodku s džúsom. Zobrali sme si poháre do ruky a išli sme do rohu. Tam sme si pripili navzájom a Kristine sa vybrala sa tým chalanom, ktorý po nej pokukoval. Volal sa tuším že Eric. Už mi to spomínala. Asi som zabudla.Zostali sme tam s Eduardom sami. Už sa mi tu ani nechcelo byť. Spýtala som sa Eduarda.
"Nepôjdeme k nám? Už sa tu začínam nudiť."
"Poďme." Odpovedal, podal mi bundu a vyrazili sme von. Zavolali sme si taxík. Inú možnosť sme nemali. Eduard tu auto nemal, pretože prišiel s kamarátom. Keď taxík zastavil pred mojim domom, vystúpili sme a išli sme k dverám. Bola som hladná ako vlk."Poďme si urobiť niečo jesť som hladná ako vlk." povedala som Eduardovi.
"Ja tiež. " odpovedal mi a spolu sme si urobili špagety s rajčinovou omáčkou. Nejedli sme sa, a plný sme sa zvalili na posteľ. Pozrela som sa na hodinky a bolo 10 hodín večer. Ešte sa mi nechcelo spat."Budeš tu dnes spat? " spýtala som sa Eduarda.
"Ak chceš môžem."odpovedal a uskrnul sa.
"Heej prestaň! Presne viem na čo myslíš ! Mám ta poslať domov?" Povedala som a hodila som po ňom vankúš.
"Už som ticho!" Povedal.
"Ideme si niečo pozrieť alebo ideme spat? " spýtal sa po chvíli ticha."No tak pozerať sa mi nechce a spat takisto, takže si pustíme hudbu. "Povedala som mu a išla som pustiť vežu. Pustila som Jessie J." Prikývol a išla som si znova k nemu ľahnúť. Otočil sa ku mne a chytil ma za ruku. Pobozkal ma a pritiahol sa ku mne bližšie.
"Ani na to nemysli!" Povedala som a buchla som ho do hrude. Začal ma steklit a začali sme sa smiať. Unavený sme si ľahli. V Eduardovom náručí som zaspala...______________________________
Tak je tu ďalšia časť. Snáď sa Vám páči. Mimochodom ta pesnička čo pustila Mel sa volá Flashlight. Len keby Vás to zaujímalo. Je to super pesnička. Poteší vote a komment. Ďalšia časť bude asi v sobotu.. ❤