Ospravedlnenie

112 8 0
                                    

"Prečo si včera neprišla?" Začal. "Ja prečo som neprišla? Veď si tam mal inú!  "Povedala som nahnevano.
"Akú inú ? To dievča bola moja sestra! Preboha čo si si myslela že je?" Povedal a rozosmial sa. "Vieš čo, som si mohla myslieť Keď vyšla len v spodnom pradle?" Povedala som stále nahnevano. "Preboha Melanie asi sa len sprchovala a nestihla sa obliecť. Mohla si si to od nej nechať aspoň vysvetliť. Ona vedela že prídeš, a keď mi  povedala že si tu bola som chcel ísť zatebou, ale asi si už spala, tak som to nechal tak. "Dokončil a usmial sa. Tiež som sa usmiala. "J-Ja prepáč mi to." Povedala som smutne.
"Nie ty mi to prepáč."povedal.
"Dobre. Už to chápem."
"Nechceš dnes prísť? Tentokrát sestra doma nebude." Rozosmial sa. "Dobre prídem. " tiež som sa rozosmiala. "Dobre ja už musím ísť.." "Dobre, ahoj" odprevadila som ho k dveram. Ešte sa otočil a pobozkal ma na lice. Opetovala som mu to. Usmial sa a odišiel. A ešte za sebou zakričal. "O 5!" Odpovedala som: "Okay" a zavrela som za sebou dvere. Bolo pol 5 toto urobil asi naschvál. Joj musím sa ísť pripraviť. Ešte mi zapipala smska tak som si ju rýchlo prečítala.
Eduard: Mala by si si pohnúť aby si to stihla. Ja som nachystany :D.
No super...

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now