Keď už sme bola u mňa doma, sme si išli urobiť niečo jesť. Z toho čo som mala v chladničke sme sa rozhodli pre musli s mliekom. Keď sme dojedli, sme išli do mojej izby a tam sme si ľahli na posteľ.
Kristine začala:
"Nechceš sa už udobrit s Eduardom ?"
"Nie."
"Dobre nič som nepovedala. " povedala a uskrnula sa."Ale povedala. " tiež som sa usmiala.
"Veď vy sa dáte znova dokopy." Zasa začínala Kristine v jej provokovani.
Neodpovedala som jej. Chvíľu bolo ticho a potom ho prerušila Kristine s otázkou:
"Mno vieš. Dnes ma pozval jeden chalan na párty a povedal že môžem ísť aj s kamarátkou. Nešli by sme je dnes o 7."
Dokončila."Kristine veď vieš ako neznášam párty!" Zamracila som sa.
"Viem ale aspoň sa zabavime a nebudeme sedieť stále na zadku. Tak pôjdeme? Je 5 hodín ak sa začneme obliekať teraz tak to v poho stihame!" Povedala, vystrelila z postele ako raketa a začala sa prehrabavat v mojom šatníku.Hodila na mňa čierne šaty a ona si zobrala červené. Podala mi aj čierne opetky a ona si vzala červené. Máme rovnakú veľkosť a dosť často sme si poziciavali veci takže mi to vôbec nevadilo.
"Obleč si to a môžme vyraziť. " povedala a išla sa do kúpeľne obliecť. Ok no tak som sa začala obliekať. Nechala som si rozpustené vlasy a šaty mi sadli ako ušité na mňa. Nazula som si opetky a snažila som sa nezabit. Podarilo sa :D. Keď som vstúpila do kúpeľne Kristine mala na sebe červené šaty a opetky a vyzerala uchvatne.
"Si krásna. " povedala som jej.
"Ty tiež. Tak poďme aby sme to stihli je pol šiestej. "Povedala a vyrazili sme. Zišli sme dolu schodmi zobrala som si kabelku a zavrela som dvere. Kristine naštartovala svoje AUDI a vyrazili sme. O chvíľu sme boli tam.Párty sa uskutočňovala u Josha. Kedysi som sa mu páčila. Z vnútra sa už ozývala hlasná hudba. Trochu som sa bála ale dúfala som že to prežijem. Vonku sa rozprestierala veľkú záhrada. Bola krásna. Vnútri to bolo ešte krajšie. Išli sme si s Kristine naliať džús. Privítal nás Josh a obidve nás Objal.
"Som rád že ste prišli. " povedal s úsmevom.
"Ďakujeme za pozvanie." Usmiala sa naňho Kristine. Ja som sa na neho len namo pozerala. Nejako opekanel. Mal modré oči ,hnedé vlasy a vysportovanu postavu. To je asi tým že začal hrávať futbal.Až teraz som si uvedomila že zajtra máme tréning. Potešilo ma to, no bála som sa že sa na nás znova bude pozerať Eduard. Nechcela som ho ani vidieť. Zajtra je štvrtok, takže majú tréning pred nami. Super naozaj.
Kristine ma vytrhla z mojich myšlienok: "Mel tamto je tuším že Eduard!" Posepkala mi Kristine do ucha. Pozrela som sa tým smerom ktorým naznačila. Naozaj to bol on.
Sedel na barovej stoličke a pozeral do blba.
"Preboha Kristine! Ak ma uvidí tak je po mne ! Poďme preč prosím!" Prosikala som.
"Nie nikam nejdeme! Zábava práve začala. " uskrnula sa a usmievala sa na chalanov ktorý po nás pokukovali. Ignorovala som to no Kristine nie. Začala tancovať, a ťahala na parket aj mňa. Nechcela som ísť tak som jej povedala že idem na wecko. Súhlasila a pridala sa k tým dvom chalanom.Ja som išla čo najrýchlejším krokom na záchody. Dúfala som že si ma nikto nevšimol. No mylila som sa. Keď som vyšla z WC už ma čakal vedľa dverí Eduard. Chcela som sa znova skryť na wecka no chytil ma za zápästie.
"Auu to bolí! Čo si myslíš že robíš? Nechaj ma na pokoj !"
Začala som po ňom kričať.
"Nenechám! Chcem sa s tebou porozprávať prosím poď von. " posepkal smutno. Bolo mi ho trochu ľúto pretože som vedela že sa trápi kvôli nášmu rozchodu.
Tak som povedala:
"Dobre. Máš na to 10 minút. Aj tak mi nemáš čo vysvetľovať." Povedala som.
"Ale mám."...
_______________❤_____________
Je tu ďalšia časť. Trochu dlhšia ale nevadí. Snáď sa bude páčiť. Ďalšiu pridám asi v piatok. Potešil by vote a komment : 3