Oznam
Takže na začiatok by som sa vám chcela ospravedlniť pretože som časť nepridala dosť dlho asi tak dva týždne.Naozaj sa ospravedlňujem pretože som nemala čas kedy písať. Ale teraz budem písať častejšie...😊
***
"Mel tak už poď! Nebudem ta čakať dve hodiny!" Zakričal po mne Eduard pretože do domu som sa vrátila asi 5 krát s tým že som si tam niečo zabudla.
Robila som to naschvál aby sa Eduard hneval pretože tak je rozkosny.
Posledný krát som tam bola asi dosť dlhšie pretože som bola ešte hore v izbe akože som si niečo zabudla.
Keď po mne Eduard zakričal už som to vzdala no. Asi som ho dosť nastvala. Skazila som mu asi jeho plány.
Nevadí. Keď už som zavrela dvere na aute Eduard sa na mňa vrazedne pozrel. Len som sa uskrnula a vyplazila mu jazyk.
On len pokrútil hlavou a už sa venoval šoférovaniu. Celú cestu som pozerala von oknom a mlčala som. Na chvíľu som sa zamyslela nad mamou.
Nikdy mi nepovedala kde vlastne pracuje. A čo je to za prácu keď je doma raz za týždeň.
Viem že je to divne keď vlastná dcéra nevie zo robí jej matka ale mňa to ani moc nezaujímalo.
Nikdy sme sa o tom nerozprávali ale ja som sa rozhodla že sa jej na to musím spýtať. Aspoň čo vlastne robí.
Z mojich myšlienok ma vyrušil Eduard.
"Už sme tu."oznámil mi a vystúpil z auta. Vystúpila som tiež. Pozrela som sa pred seba a uvidela som krásnu reštauráciu.
Vonku nás čakal nejaký ujo ktorý nám dal šampanské v pohároch a zaviedol nás k nášmu stolu. Wow bolo to tu naozaj pekné.
"Tak čo páči sa ti tu? Čo si dáš ?"spýtal sa Eduard keď odišiel čašník a doniesol nám fľašu šampanského.
Ja som mala už 16 a Eduard 18 takže nám ju predal bez problémov.
"Dám si pizzu a ty? " odpovedala som Eduardovi po chvíľu ticha."Ja tiež. " úškrnul sa a privolal čašníka.
"Poprosime veľkú pizzu hawai." Objednal Eduard a naďalej sa venoval mne."Kam máme ešte namierené? " spýtala som sa Eduarda.
"Nebuď zvedavá uvidíš. Ale myslím že sa ti to bude páčiť. Priznávam že mi pomáhala Kristine pretože som nevedel kam ta zobrať. " odpovedal a usmial sa."Fuu tak to som zvedavá čo ti poradila. " povedala som. Zrazu prišiel čašník a doniesol nám pizzu.
Mňam bola výborná. Potom nám ešte doniesol dezert. Eduard na nho zmurkol aha takže to mal premyslené.
Keď sme dojedli aj to, poďakovali sme a išli sme von. Chvíľu sme sa prechádzali. Zajtra bola sobota takže by sme mali ísť na tú chatu.
Už som sa docela tešila. V pondelok by som mala mať tréning a v piatok zápas. Teším sa.
Dúfam že vyhráme. Z myšlienok má vyrusil Eduardov hlas.
"O čom zas rozmýšľaš?" Opýtal sa a pritlacil ma ku stene na nejakom obchode. Aww on mal tak úžasné pery.
Chcela som ich zasa ochutnať. Hrýzla som si spodnú peru. Pobozkal ma dlho a vášnivo. Samozrejme som spolupracovala.
Páčilo sa mi to. Keď sa odtiahol zašepkala som:
"Iba o tebe..." usmial sa a zasa sa ku mne pritlačil.Odmotala som si ruky okolo jeho krku a on okolo mojich bokov. Už by sa medzi nás Nezmestil asi papier. Boli sme pri sebe blízko, veľmi blízko.
"Už by sme mali ísť aby sme to stihli." Šepol mi do ucha.
"Okay poďme." Usmiala som sa a odtiahli sme sa od seba. Chytil ma za ruku a spolu sme vykročili k autu.No som hrozne zvedavá kam ma zoberie. Rozmyslajte kam by zobral 16 ročné dievča, 18 ročný chalan... na párty.
Ale pochybujem že mu poradila Kristine párty keďže ich nenávidím. Bola som tam raz a neskončilo to najlepšie...
Keď sme spolu nastúpili do auta Eduard naštartoval a vyrazili sme. Celú cestu som na naňho pozerala.
Bol tak krásny. Hlavne Jeho modré oči a ťehličky. Aww bol tak cute :3. Mal obtiahnuté biele tričko takže mu boli vidieť.
Ach... pokiaľ som tam ja naňho zizala si ma všimol. Do riti som odhalena. Už mi venoval pozornosť. Rýchlo som odtiahla zrak niekam inam.
" Čo na mňa tak zízaš?" Spýtal sa a uškrnul sa.
"Ehm ja na teba nezízam."povedala som mu a usmiala sa."Nie Vôbec a kde sa potom pozeráš? " spýtal sa ale pozeral sa na cestu.
"No... von oknom." Uškrnula som sa."No jasné. "Usmial sa už sa venoval soferovaniu. Och bol tak krásny keď sa usmieval.
"Mel Už sme tu." Povedal mi Eduard keď sme zastavili pri nejakom lese. Really lese? Dokelu snáď nechce ísť do lesa!!
Vystúpili sme a ja som začala po Eduardovi kričať a vyplestila som naňho oči.
"Snáď nechceš ísť do toho lesa. Čo tam budeme robiť ?
"Uvidíš." Usmial sa a už má ťahal do lesa.Bože to som naozaj zvedavá čo tam budeme robiť. Chvíľu sme išli rovno a až potom som uvedomila že sme z toho lesa vyšli.
Rozprestierala sa tam lúka veľká lúka. Ešte sme išli troška vyššie a tam som si tk všimla.Bola tam rozpresreta Plachta a na nej bol podnikový košík a vedľa košíka bolo šampanské a dva poháre. Jej aký romantik.
"Fiha." Povedala som
Eduardovi a bola som prekvapená. Po tomto som vždy túžila aby ma niekto zobral na romantický piknik niekde preč."Prekvapená ?" Spýtal sa.
"Tak trošku. "Povedala som a spolu sme si sadli. Eduard nalial šampanské a vytiahol jedlo. Och zasa preberiem. Pustili sme sa do jedenia a potom sme sa len rozprávali a prechádzali sa. Po lúke. Potom sme sa spolu hodili do trávy.
Ležala som na Eduardom hrudníku a bolo mi úžasntne. Len sme tam mlčky ležali a vychutnávali si to ticho. Dnes bolo fakt krásne. Po niekoľkých minútach sme sa postavili a išli sme do auta."Ďakujem dnes mi boli super." Povedal som keď už sme ležali u nás na pohovke.
"Nemáš za čo aj nabudúce. "Povedal mi a pobozkal ma na vlasy.Usmiala som sa. Vyrusil nás zvuk zvončeka ach kdo nás sále otravuje. To bude asi mama, ale keď som otvorila nestála tam mama...
______________________________Jej Presne 1000 slov som na seba hrdá. Už budú bývať aj dlhšie časti ak sa zadari... :3 Poteší nejaký ten Vote :) ďakujem 💞 ďalšia časť asi v stredu.