Tajomstvo

108 8 0
                                    

Už o pol 2 tu bola Kristine.
"Ahoj." Usmiala sa.
"Ahoj, pod ďalej." Opetovala tom jej úsmev a trochu som odstúpila od dverí aby mohla vstúpiť. Sadla si na pohovku. "Tak čo už ste s Eduardom udobreny?" Spýtala sa.
"Áno. Už sme si to vyjasnili." Uškrnula som sa.
"Počkaj vy spolu chodíte ?" Opýtala sa nečakane. Nevedela som čo mám povedať. Tak som povedala:
"Uhm, áno. Ale prosím ta nikomu to nehovor."
"Dobre, neboj sa. Bude to naše tajomstvo." Povedala.
"Okay. Ideme si pozrieť film?" Spýtala som sa s úsmevom.
"Áno môžeme." Vstala som a pustila som na vine sú hviezdy. Keď bol koniec filmu, som ho išla vypat a šla som do kuchyne po džús a chipsy. Kristine sa potešila. V telke dávali dobrý seriál tak sme si ho nechali pustený a pozerali sme. Celý čas sme boli ticho. Ani sme sa nemali o čom rozprávať. Všetko som jej už povedala a dúfam že to nikomu nepovie. Už boli 4 hodiny, tak sa Kristine postavila: "už musím ísť dohodla som sa s Lukasom, že za ním prídem. "
"Dobre." Odprevadila som ju k dverám a zavrela som. Nevedela som čo robiť. Tak som si išla urobiť úlohy do skoly. Mali sme toho dosť. Asi o 9 som si išla ľahnúť. Bola som unavená. Ešte som sa išla osprchovať a ľahla som si. Ihneď som zaspala...

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now