Ráno som bola hore už o 8. Šla som do kuchyne, otvorila som chladničku a zistila som že je prázdna. Asi by som mala ísť do obchodu. Tak som aj spravila. Išla som do obchodu. Ešte som sa stihla rýchlo osprchovať a obliecť sa. Nazula som si čierne vansy a vybrala som sa do obchodu. Tam som stretla hadaje koho. Áno stretla som tam Eduarda. "Ahoj princezná, ako si sa vyspala?" Spýtal sa s úsmevom. Chcel ma pobozkat ale povedala som mu:" Tu nie. A vyspala som sa dobre." Odpovedala som a úsmev som mu opetovala. Keď som vyšla von hneď ma stiahol na roh, a začal ma bozkavat. Odtiahla som sa.
"Ani tu nie ! Mohol by nás niekto vidieť. "Povedala som mu.
"Mne je to jedno, nech sa pozrie." Odpovedal chytil ma za ruku a išli sme domov. Po ceste som sa opýtala:"Nechceš sa naraňajkovat somnou?"
"Jasné. Že sa pýtaš." Odpovedal. Keď sme prišli ku mne išla som hneď do kuchyne. Išiel sa za mnou, a spolu sme urobili prazenicu.
"Prazenica urobená s láskou." Povedal.
"Áno. Už som hladná ako vlk." Povedala som a nachystala som taniere a naložila nám. "Dobrú chuť."povedala som s úsmevom.
"Aj tebe." Odpovedal. Keď sme mali dojedené som išla umyť riady. Teda som ich išla hodiť do umývacky riadu. Pustila som ju, a išla som do obývačky za Eduardom. Pustil film, a spolu sme pozerali. Bolo asi pol 1keď sa ma opytal: "Nejdeme si zajazdiť? "
"Jasné poďme. " postavili sme sa a ešte sme išli k nemu po penny. Zobral si ho, ale nešli sme do skate parku. Povedal že ma zavedie niekam inam...