Bozk

138 8 2
                                    

Bolo 16:50 a bola som už oblečená. Dala som si čierne šaty a opätky. Dala som si cez seba blúzku a vyrazila som. Zazvonila som a hneď otvoril. "Ahoj." Usmial sa a premeriaval si ma. Ja jeho tiež. Mal oblečené len rifle. Vrch nemal. "Uhm prepáč ja som sa nestihol obliecť." Povedal a uškrnul sa. "V pohode." Musím uznať že vyzeral neskutočne sexy. Mal tehlicky. Však so som mohla čakať od futbalistu. Bol na zjedenie. "Uhm. Pod dnu. Ja sa idem zatiaľ obliecť." Škoda nemusel.
"Dobre". Povedala som. Keď prišiel už mal oblecenu košeľu. Sadli sme si k stolu a začali sme jesť. "Bolo to výborne." Povedala som keď sme dojedli. "Ďakujem. Pôjdeme si pozrieť film? Teda ak sa neponáhľas. " Nie nsponahlam sa. " uškrnula som sa sadla si a isiel pustiť rýchlo a zbesilo. Sadol si vedľa mňa a film sa začal. Asi v polovičke filmu ma Chytil za ruku. Pozrela som sa naňho. Usmial sa. A približoval sa Trochu som sa zlakla a postavila sa. "Ja prepáč. Už musím ísť. " povedala som rýchlo. Áno chcela som aby ma pobozkal ale ešte som sa bala. S nikým som sa nebozkavala. Asi mu to došlo a ked som kráčala na chodbu s ma spýtal:" Ešte si sa nebozkavala?" Bol opretý o zarubnu a mal rozopatu košeľu. "Nie." Skonila som hlavu. Približoval sa až ma nechytil za bradu. Priblížil sa ešte viac. Boli sme od seba asi 3 centimetre. Pobozkal ma. Bolo to úžasné. Mal neskutočné pery. Chcela som viac a viac ale spamätala som sa. Odtiahla sa a usmiala. Povedala som: "Už áno. " usmial sa a aj som otvorila dvere. "Ahoj." Ešte ma chytil za zápästie. Pritiahol bližšie. "Nepustím ta pokial ma nepobozkas ešte raz." Povedal. Neváhala som objala som ho a pobozkala ho. Chytil ma okolo pasu. Ruky som mu Odtiahla a vykročila som domov. Bola som hrozne šťastná. Ešte mi prišla sms.
Kristine: zajtra o 2 prídem k tebe.
Keďže zajtra bola sobota Odpísala som:
Ja: Okay.
...

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now