Kristine

106 11 0
                                    

Bolo 14:40 asi by som sa mala ísť obliecť. Dala som si biele tričko a biele šortky. Obula si biele conserny, zobrala penny a išla som za Kristine do skate parku. O chvíľu som tam bola. Ona už tam čakala na lavičke. Samozrejme bol tam aj Eduard. Ale ten robil triky na svojom skate. Našťastie si ma nevšimol. Keď ma Kristine zbadala na celý skate zvolala:" Melanie!!!" No super takže už o mne vedel aj Eduard. "Ahoj Kristine. " povedľa som jej.
"Prečo si nebola v škole, stalo sa niečo? " povedala zvedavo
"J-Ja , bolelo ma brucho tak som zostala doma. Prepáč že som sa ti neozvala. Celý deň som ležala. " povedala som neisto. Musela som klamať. Nechcela som jej hovoriť o včerajšku. Nemohla som.
"Aha. Ty sa nebavís s Eduardom ?" Spýtala sa.
"No, trochu sme sa pohádali. Prepáč ale ja už musím ísť idem si ešte ľahnúť."
"Dobre, chod aby si už zajtra išla do školy, a prikazujem ti udobrit sa s Eduardom."
Okay šéfe rozkaz " povedala som a objala ju. Položila som penny na zem a išla som domov. Nevsimla som si že za mnou ide Eduard. Keď som bola pri dome zobrala som si penny do ruky a rýchlo som utekala dovnútra no nestihla som. Eduard má chytil za zápästie, a nechcel ma pustit: "okamžite ma pusti!" Povedala som nahnevano. No nepustil ma.
"Nepustím ta dokiaľ mi nedovolis ti to všetko vysvetliť." Povedal a stále má držal. Trochu to už bolelo tak som povedala: "Máš 10 minút ani o minútu viac !" Povedala som mu a pustila ho dnu. Skate si nechal vonku pred vchodom. A vošiel. Zaviedla som ho do mojej izby a začal...

Futbalista ⚽Where stories live. Discover now