Catherine

103 4 0
                                    

Keď som sa zobudila, hľadala som vedľa seba Eduarda. Nebol tam. Asi už vstal. Bolo pol 7 ráno. Dnes je škola, a mám tréning. Docela sa teším. Lenivo som sa zdvihla z postele a zbehla som dolu do kuchyne. Tam má už privítal Eduard s prazenicou prichystanov na stole. Usmiala som sa.

"Bré ranko."
"Aj tebe. Pod sa naranajkovat potom pôjdeme spolu do školy. "
"Okay." Keď sme dojedli išli sme sa prichystať. Bolo už štvrť na 8 keď sme prišli ku škole. Tam ma Objala s plačom Kristine.
"Čo sa stalo?" Spýtala som sa jej vystrašená.

"Ja... Lukas sa so mnou rozišiel." Povedala a začala plakať ešte viac. Vedela som že Lukas ju len využíval. Nechcela som aby sa znova zranila. Od ďalších debilov som bola rozhodnutá chrániť ju a každého ktorého bude mať si preklepnem.
"To nič. Bol to len debil, ktorý ti nestojí za trápenie. " povedala som jej.

"Viem." Povedala a usmiala sa. Spolu s Eduardom sme išli do triedy. Tam ma zastavila moja trápna spolužiačka Catherine . Zavolala ma nech idem s ňou na chodbu. Povedala som Eduardovi nech si ide sadnúť tomu sa to moc nepozdávalo a zamracil sa. Neochotne si išiel sadnúť. Išla som s Catherine na chodbu. Bola som zvedavá čo mi chce také tajné povedať. Začala.

"Mala by si si dávať pozor na toho tvojho Eduarda. V sobotu som ho videla s nejakou babou. Objimali sa."povedala a uskrnula sa. Moc som jej neverila.
"To ti mám ako zožrať?? Si to nahovaraj niekomu inému. " povedala som a len som tajna dúfala že to nieje pravda. Žiaľ vytiahla mobil a ukázala mi fotku. Naozaj to bol Eduard s nejakou babou. Objimali sa. Tá baba bola naozaj pekná. Mala blond vlasy a peknú postavu.

"Odkiaľ máš tu fotku?" Spýtala som sa jej so slazami nakrajicku.
"Odfotila som to. Nevidel ma samozrejme. " povedala.
"Dobre ďakujem. " povedala som sa a už som nemala chuť sa vrátiť do triedy. Potom sa s Eduardom porozprávam o tom kto to bol. Toto mu tak ľahko neprejde. Išla som sa vypýtať od tridnej či môžem ísť domov že mi je zle. Povedala nech idem. Vyšla som zo školy a celou cestou som rozmýšľala. Prišla som len na to že to bola určite Eduardova bývalá.

Prišla som domov hodila sa na posteľ a začala som plakať až dokiaľ som neprišla o všetky slzy. Bolo pol 3 poobede keď som sa zobudila. O 4 bol tréning. Išla som sa prezliecť, zobrala som tašku a vyrazila som z domu. Kristine sa tréningu nebola. Aj som to čakala. Rozhodla som sa že za ňou po tréningu zájdem. Nepozerali sa na nás asi chalani takže tam nebol ani Eduard. Odlahlo mi.

Na tréningu bolo fajn. Dnes sme ani nič nerobili. Len sme behali a hrali futbal. Keď som prišla domov išla som sa osprchovať. Bola som trochu unavená ale ešte som bola rozhodnutá ísť za Kristine. Určite sa poteší keď ju prídem pozrieť. Bolo 6 hodín keď som k nej prišla. S potešením má privítala.

"Ahoj Mel!"
"Ahoj."
"Tak čo ako sa máš ?"Spýtala sa.
"Nie moc dobre a ty?"
"Už celkom fajn. Prečo sa nemáš dobre? Čo chcela Catherine keď ta zavolala potom si uz neprišla ? Stalo sa niečo ? Pohadala si sa s Eduardom ? Bál sa o teba " Vysypala na mňa až priveľa otázok naraz. Tak som začala.

"Catherine si ma zavolala preto aby mi ukázala fotku ako sa objima Eduard s nejakou blondínku. Bola to asi jeho bývalá ktorá ho nechcela a teraz sa vrátila. Potom som už nemala chuť ísť zvona do triedy a vidieť Eduarda, tak som išla domov. Potom som išla na tréning ale Eduard tam našťastie nebol. Som zvedavá ako mi to všetko vysvetlí. "Vysypala som na ňu všetko naraz. Všetko čo sa dneska stalo. Zostala ako obarena.

"Uhm. Aha." Povedala. "Takže sme dve ktoré sme samé. " dodala.
"Asi áno. Čo budeme robiť ?"
Spýtala som sa. Chcela som niekam ísť. Zabudnúť aspoň nachvilu.
"Poďme do baru." Povedala Kristine.
"Dobre poďme. " súhlasila som...

______________________________


Futbalista ⚽Where stories live. Discover now