Άλεξ
Άκουσα βήματα να έρχονται προς την αίθουσα, και πρόλαβα και βγήκα έξω από αυτή. Αυτός που μπήκε μέσα έκλεισε τα πάντα απενεργοποίησε τον κεντρικό υπολογιστή κλείδωσε και έφυγε. Λοιπόν, όταν άκουσα να φεύγει ξαναμπήκα μέσα και τον άναψα. Άρχισα να ψάχνω στα αρχεία και είδα ότι ο ιος ήταν αρκετά προχωρημένος. Είχε καταστρέψει ενα 60% των αρχείων της εταιρείας. Υπήρχε βέβαια και η λύση να τα επανακτήσω αλλά αυτό έπρεπε να γίνει γρήγορα πριν ο ιός καταστρέψει τελείως τον υπολογιστή γιατί δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα. Μετά από πολλή ώρα κατάφερα να αποκαταστήσω το σύστημα, και να ανακτήσω τα αρχεία. Έβαλα ψεύτικο μήνυμα ότι το αρχείο διαγράφηκαν και έβαλε και σύνδεσα τον κεντρικό υπολογιστή με τον υπολογιστή μου και κλείδωσα τα αρχεία. Έφυγα από εκεί και πήγαν πίσω στο σπίτι για να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου για το πως θα πάρω πίσω την εταιρεία. Για να γίνει αυτό πρέπει να φύγω για Αμερική, στα κεντρικά γραφεία. Γύρισα στο σπίτι και ανέβηκα στο δωμάτιο όπου είδα την Άννα να κοιμάται γαλήνια, ξεντύθηκα και έπεσα για ύπνο. Το πρωί στο πρωινό τους ανακοινώσα ότι πρέπει να φύγω.
"Αγάπη μου, θέλω να σου πω κάτι. Και σε σένα Ερικ."
"Τι είναι, τι έγινε;" Ρώτησε η Άννα και με κοίταξε λοξά.
" Πρέπει να φύγω για λίγο καιρό για Αμερική, για να οργανωθώ και να δω πως μπορώ να λύσω το θέμα με την εταιρεία."
"Μάλιστα! Εγώ δεν μπορώ να έρθω μαζί σου. Πλησιάζει η εξεταστική και έχω πολύ διάβασμα."
"Το ξέρω αγάπη μου. Δε χρειάζεται να έρθετε θα πάω μόνος μου και θα γυρίσω γρήγορα. Το πολύ σε 10 μέρες θα είμαι πίσω."
"Εγώ θέλω να έρθω μαζί σου, μου έχει λείψει το σπίτι μας."
"Δεν μπορείς Ερικ έχεις σχολείο. Δεν θα είσαι μόνος σου θα κάτσεις εδω με την Άννα."
"Έρχομαι να σε βοηθήσω να ετοιμάσεις τα πραγματα σου." Μου είπε η Άννα και ανεβήκαμε πάνω για να ετοιμάσουμε τα πράγματα μου. Το βράδυ θα έφευγα για Αμερική και είχα κανονίσει να συνεννοηθώ με τον γενικό διευθυντή των κεντρικών γραφείων της εταιρείας για να δούμε τι θα κάνουμε. Όταν φτιάξαμε τα πράγματα, είδα ότι είχαμε ακόμα αρκετές ώρες μπροστά μας μέχρι να φύγω. Ο Έρικ γύρισε από το σχολείο, και τους είπα ότι πρέπει να προσέχουν αυτές τις μέρες που θα είμαι μακριά τους.
"Αγάπη μου δεν χρειάζεται να είσαι υπερβολικός. Δεν κινδυνεύουμε από κανέναν εδώ. Θα κάτσουμε στο σπίτι, εγώ θα πηγαίνω κανονικά στη σχολή μου και ο Έρικ στο σχολείο του και θα σε περιμένουμε να γυρίσεις."
"Αυτό θέλω να πιστεύω, αλλά θα σας παρακαλούσα να είστε λίγο πιο προσεκτικοί. Ποτέ δεν ξέρεις τι κίνδυνοι παραμονεύουν. Επίσης το ξέρεις ότι έχω πολλούς εχθρούς, δεν θέλω να εκμεταλλευτούν την απουσία μου, ειδικά τώρα που η σχέση μας έχει δημοσιοποιηθεί."
"Εντάξει!" Είπε και με φίλησε. Εγώ βάθυνα λίγο το φιλί μας, και μετά από λίγο την άφησα. Τρεις ώρες αργότερα βρισκόμουν στο ιδιωτικό αεροδρόμιο. Φόρτωσαν τα πράγματα μου,έκατσα την θέση του ιδιωτικού μου τζετ και σε πολύ λίγο βρισκόμουν στο δρόμο για την Αμερική.
Άννα
Καθίσαμε για λίγο με τον Έρικ, εγώ άρχισα να διαβάζω και εκείνος να παίζει. Αργά το βράδυ και αφού ο Ερικ είχε πέσει για ύπνο, κατά τις δύο η ώρα το βράδυ μου ήρθε μήνυμα στο mail μου από τον Άλεξ ότι έφτασε καλά. Μια ώρα αργότερα με είχε πάρει ο ύπνος. Το επόμενο πρωί σηκώθηκα, ντύθηκα και πήγα στη σχολή μου. Το μεσημέρι που γύρισα, επικοινώνησα με τον Άλεξ, και κάθισα να διαβάσω. Το απόγευμα είχα κανονίσει να περάσουνε κάποιοι φίλοι από τη σχολή να κάτσουμε να πιούμε κανα καφέ ή κάνα τσάι. Ήρθαν γύρω στα δεκα άτομα και περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Όταν φύγανε, μετά από λίγο ξαναχτυπήσε η πόρτα. Φαντάστηκα ότι θα ήταν κάποιο από τα παιδιά και οτι θα είχε ξέχασει κάτι. Όταν άνοιξα την πόρτα ένας άντρας οπλισμένος, εισέβαλε μέσα στο σπίτι και με σημαδεύε. Ο Έρικ ήρθε τρέχοντας κοντά μου.
"Ποιός είσαι; Τι θέλεις από εμάς;" Τον ρωτήσα.
"Μην τολμήσεις και φωνάξεις γιατί σας σκοτώσα και τους δύο. Εσύ θα έρθεις μαζί μου." Είπε και με έδειξε με το χέρι του.
"Μην τολμήσεις να αγγίξεις την Άννα." Είπε ο Έρικ υψώνοντας τη φωνή του.
"Σκάσε!" Του είπε και ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος. Γύρισα και είδα τον Ερικ μεσα στα αίματα. Τότε ένιωσα ένα χέρι να με πιάνει και να με τραβάει. Και μετά σκοτάδι.
Δεν έχω να πω κάτι. Οι εξελίξεις συνεχίζονται!
Τα σχόλια δικά σας!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016
Любовные романыΕκείνος ένας ψυχρός, εγωκεντρικός πολυεκατομμυριούχος, ιδιοφυΐα και ιδιοκτήτης μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στον κόσμο, που έχει μάθει να παλεύει και να παίρνει αυτό που θέλει. Εκείνη μια συνηθισμένη κοπέλα που σπουδάζει και παλεύε...