1.daļa- Pirmā diena

1.8K 91 6
                                    

-Čeiss!-Kāds puisis man lielā ātrumā cenšas paskriet garām. Protams visas manas grāmatas aizlido pus metru uz priekšu, jo njaa! Skrējējs man uzskrēja virsū. Es knapi noturējos kājās, bet ļāvu Krievu valodas mācību priekšmetiem lidot.
-Atvaino!-Puisis izsaucas un palīdz man savākt manas mantas.-Neesmu tevi šeit agrāk sastapis. Dīvaini! Esmu Našs!
-Esmu Kērta un šī ir mana pirmā diena šajā skolā!-Saku.
-Oho! Jauki! Tad varbūt es varu tevi vakarā pavadīt līdz mājām?-Našs vaicā.
-Kā vēlies!- Saku un grasos aiziet, bet man atkal kāds uzskriens virsū, taču šoreiz grāmatas paliek manās rokās.
-Atvaino! Naš, tu nāc?-Puisis vaicā un tikai tad pievēršas man.-Vov! Tu nu gan esi skaista! Jauniņā?
-Ak paldies! Jā!-Saku un pārgriežu acis.
-Esmu Metjū, bet vari mani saukt par Metu.-Puisis saka.
-Kērta!- Saku.- Esmu Kērta, bet tqgad man jāiet, tūlīt būs stunda. Negribas jau pirmajā dienā kavēt.-Saku.
- Ok, Kērta!- Našs saka un mani apskauj. Es saraucu uzacis un atgrūžu puisi no sevis.
-Ok! Čau Met un Naš!-Saku un aizeju.
Stundā
Līdz ar zvanu es lēnām ievelkos klasē un visi skatieni tiek pievērsti man.
-Labdien!-Skolotāja saka.- Lūdzu iepazīstini mūs ar sevi!-Viņa man uzsmaida.
-Tātad! Esmu Kērta! ..
-Ouu! Kērt, tev partnere! -Kāda caca izsaucas
-Vai būsi tik laba un ļausi man pabeigt, lai varu iet apsēsties?-Dusmīgi vaicāju.
-Ouu! -Visa klase izsaucas. Pa acu alam ievēroju Našu un Metu. Jopčik! Viņi arī te mācās! Nu ar to es donāju- manā klasē!
-Paldies jaunkundzīt! -Saku kad skuķe klusē.
- Tātad esmu Kērta Maksvilsa. Man ir 17 gadu. Jā 17! Esmu ļoti laba un forša tikai pret cilvēkiem kuri man patīk!-Saku un aizeju apsēsties pašā aizmugurē blakus kādai meitenei.
-Sveika, Kērta! Esmu Laura.- Meitene saka, bet es tikai viņu dīvaini uzlūkoju.- Šķiet, ka tu neesi diezgan runātīga!-Viņa saka un saļimst pār galdu.-Naš!-Viņa piebiksta priekšā sēdošajam.
-Nu, Lauriņ!-Našs pagriežas un man uzsmaida.
-Ko darām pēc stundām?-Laura vaicā.
-Es personīgi esmu aizrunāts!- Našs man piemiedz.
-Ok! Met! Ko darām pēc stundām? - Laura vaicā puisim.
- Mēs varētu aiziet pie tevis, jo es atkal nesapratīšu Anatomijas m.d!-Mets saka.
-Ok iesim pie manis un es atkal palīdzēšu tev ar m.d!-Laura saka.
-Varam jau darīt kaut ko citu zaķīt!-Mets iesmejas.
-Un atkal tavas dīvainās vēlmes Lāčuk!-Laura saka un noliek galvu uz galda.

Kiss  me you Idiot!Where stories live. Discover now