27.daļa- Trisa Honesa.

638 61 5
                                    

Šovakar es nolemju aiziet uz klubu. Apğērbjos un izeju no mājas.
Klubā
-Čauu!-Kāda meitene pienākusi man klāt uzsāk sarunu.
-Hay!-Atņemu. Meitene man pasniedz roku.
-Mani sauc Trisa Honesa!-Meitene saka. Es saņemu viņas roku un to paspiežu.
-Kērta Verkale!-Pārkliedzot mūziku saku.
-Esam dtaudzenes?-Viņa vaicā apķeroties ap manu kaklu.
-Vēsā mierā! Ejam ieraut!-Iesmejos un mēs abas šķērsojam klubu, lai tiktu līdz bāram.
-Vienu tekilu lūdzu!-Trisa saka. Puisis aiz letes pasniedz meitenei glāzīti ar iedzeltenu šķidrumu.
-Un jums?-Puisis vaicā pievēršoties man.
-Džinu!-Saku, kaut gan es ienīstu alkoholu.
Trisa saņem savus zilos matus astē un izdzer visu savu pasūtīto dzeramo.
-Fuuk!-Viņa izsaucas un noskurinās. Tad ap viņas gurniem apvijas kāda puiša rokas.-Čau!-Viņa saka un noskūpsta puisi. Es pasmaidu un iemalkoju savu Džinu.
-Kērta! Šis ir Džeikobs!-Viņa saka. Puisis pasniedz man savu roku un es to saņemu.
-Sveiks!-Saku. Džeikobs man uzsmaida.
-Zini, man ir kas tāds, kas tev var sastādīt kompāniju!-Džeikobs saka. Viņš paņem mani aiz rokas un pievelk pie kāda puiša.
-Hei, Naš!-Viņš uzsauc. Kad es ieraugu pisi mani pārńņem dusmas un es triecu savu dūri viņam sejā.
-Ak tad Ma*ka ja?!?-Dusmīgi pārkliedzu mūziku. Našs savelk seju sāpēs, kad mana dūre otrreiz aizskar viņa seju.
Tad mani kāds atrauj no viņa. Es paskatos uz šo "kādu".
-Trisa laid mani!-Saku, bet viņa tikai iesmejas.
-Zinu, ka viņš ir maitas gabals, bet nesmērē rokas, Kērta!-Trisa saka un izved mani no kluba. Mēs dodamies pastaigā. Apmainamies ar numuriem un katra dodamies savu ceļu norunādamas rīt iet šopingot!

Kiss  me you Idiot!Onde histórias criam vida. Descubra agora